Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
balde :
už byto chtelo zavřít ulici Na Karoline a nechat auta jedzdit kolem Karoliny
05.09.2023 07:52ELB :
balde: Nebo, jak tady navrhoval nedávno davidb, zneprůjezdnit ul.28.října v oblasti zastávky Karolina vytvořením pěší zóny. Zde by měla podle mě pěší zóna smysl, neboť by byla logickým vyústěním přirozeného rozvoje této frekventované pěší trasy (a ne jen úředním plánováním pěších zón od stolu). Proč zde mají auta tvořit trvalé kolony během exponovaných časů pracovních dnů, když zde existuje možnost plynulého průjezdu IAD po obvodu Karoliny, mimo oblast zastávek MHD i mimo oblast výstavby nového sídliště.
Crazym :
Už vám fakt jebe s těmi pěšími zónami 🤦♂️
ELB :
Crazym: To jsou paradoxy … většinou zde narážím na nepochopení, když tvrdím, že pěší zóna v Moravské Ostravě je nesmyslně rozsáhlá, umrtvuje město a nemá smysl ji rozšiřovat na Nádražní nebo na Havlíčkovo nábřeží. Jednou výjimečně souhlasím s ustavením pěší zóny v místě, kde by se nejednalo o sociální experimentování od stolu, ale vyústění přirozeného vývoje města a reálné řešení lokální dopravní situace a pendejo Crazym s rolničkami na své kašpárkovské čepici se hned bouchá do hlavy :) Argument a vhled kašpárka do kontextu samozřejmě v hodnotě nula :)
05.09.2023 09:27Michal :
MAMILové opět vymýšlejí sociopatické kraviny proti největšímu Zlu – automobilové dopravě.
Mx :
Celá diskuse o pěších zónách (hlavně na Karolině) se nese trochu zjednodušeně řečeno v duchu boje 2 názorů: buď všude autem až ke svému krámku nebo bytečku a hlavně nikam nemuset pěšky anebo taky nabídnout trochu vyšší přidanou “pobytovou” hodnotu danému prostoru a čtvrti. Ale tu míru má subjektivně každý jinde, co je málo a co moc a musí být vyváženost. Nechť nicméně jsou nám inspirací města a zejména místa v jiných metropolích považovaná za “pobytově” atraktivní a zamysleme se, kde je lidem “dobře”. Pokud v daném místě není nějaká hodně atraktivní památka, zástavba apod., nemá obyčejná ulice co nabídnout. Projdete se a pobýváte (nebo turisté) raději na (jinak krásné) Nádražní anebo na Zámecké či pěší kolem Kuřího rynku? Ke Stodolní lepší s provozem nebo bez? Ale netahejme se problematiku Stodolní, to je jen příklad.
05.09.2023 12:11Kolemjdoucí :
ELB: Něco k tématu – https://zdopravy.cz/ostrava-chce-odklonit-dopravu-z-centra-pripravuje-dostavbu-prodlouzene-porazkove-175887/
05.09.2023 15:00Raptor :
Michal: už ses byl dneska přilepit k asfaltu ?
05.09.2023 15:18davidb :
Kolemjdoucí:
Po její výstavbě už Nádražní musí být 100% pěší zóna!
Mx :
Kolemjdoucí: nevím, ale trasa dle obrázku znamená úplně stejný dojezd a vzdálenost do přívozu po nádražní jako po té plánované nové trase. A kdo chce do centra, stejně zvolí nádražní. Tak zatím smyslu nerozumím, navíc to zatíží dopravu u vjezdu garáží na Karolině. A stejně tam má být mrakodrap, tak kudy se na porážkovou dostanu?? A pokud chci do přívozu, můžu sjet už na místeckou. Možná by se našly větší priority, pokud se fakt nádražní zklidní, pak ok. Zatím logiku nevidím.
05.09.2023 20:04občan :
Ten nový dům je hrůza, ta fasada to celé zabíjí. K tomu ta parkovací místa všude okolo. A ten dům co teprve před rokem otevřeli má chodník plny plevele. Za velkým domem u náměstí je pro zmenu místo zahrad džungle, schodiště zamcene. A kouknete jak si lidi dělají z teras a balkonů pomocí různých rákosu a plachet bunkry, to má být nová čtvrť?
11.09.2023 10:23Paulo :
Betonový slum těch nejohavnějších tvarů. Stavaři činžáků, mistřu z 30.let rotují v hrobě kam jsme jako společnost došli. Potom každý vezme na milost i celý Havířov, či náměstí SNP a jiná plánovaná města se zelení a stromy. Karolína odráží jen dnešní divoký konzumní klientelismus. Toto už nikdy nebude pěkná vyhledávaná čtvrť, spíš jen lukrativní bublina pro spekulanty a manažery Hyundai… Ostrava !!
16.09.2023 01:40