Existuje nějaký důvod, proč nedostavět úseky, na kterých není problém? Nevidím technologický, ekonomický, ani logický důvod. Pokud existuje právní důvod, proč zastavit celou stavbu, tak je to stupidní důvod.
22.03.2016 06:54
104
Ondra :
No, mne spíš zajímá kvalifikovaný odhad, kolik času bude potřeba na dostavbu, až se právní problém nějak vyřeší.
22.03.2016 07:17
30
S200 :
Adam: Stavět nějaký úsek má smysl, pokud vím, že bude v provozu 100 % délky. Jaký by mělo smysl dostavět 95 % délky? Podle mě trochu drahá sranda pro pár in-linistů… Teď už je pozdě to řešit, ale stavba neměla vůbec začít, pokud nebylo vykoupeno 100 % pozemků.
22.03.2016 07:31
115
Martin [msstavby.cz] :
Adam: Protože by se po tom úseku stejně nemohlo jezdit?
22.03.2016 07:59
14
Nimrod :
S200: Naopak! JE dobře, že se staví aby si ten Rychtár (nevím, proč to autor nenapsal rovnou, o koho se jedná) nemyslel, že vyhraje. Jen ať mu jezdí kolem baráku co nejvíce aut, vyvlastnit, hotovo
22.03.2016 08:02
181
PetrP :
S200:
Pozor na to, na stavbě bylo vykoupeno 100% pozemků, ale po zapsání pozemků toho „nejmenovaného“ na katastru do vlasnictví ŘSD, tam bylo dodatečně zapsáno právo užívat cestu, takže to nyní ŘSD nemůže zstavět do vyřešení soudního sporu…
Jinak doporučuji přečíst toto PDF, je to vyjádření stavbeního úřadu v Porubě tuším, kde je opakovaně zmiňováno, že se s panem rychtárem vypořádat chtěůi, ale on dělá jen naschvály, neustále se na vše odvolává… opravdu zajímavé čtení…
martin [msstavby.cz]: S200: Teď jsou na to alokované peníze, lidi a stroje. Pozemky vykoupeny byly a jsou. Ta silnice bude stát a bude se po ní jezdit. Richtár nemá žádnou právní cestu, jak tomu zabránit, může jenom zdržovat. Jestli po tom půjde jezdit hned nebo později, je irelevantní. Blokovaný úsek je pokud vím rovný a plochý, nebyl by problém ho rychle dostavět a zprovoznit, až to bude možné. Ale dostavět celou stavbu ze současného stavu rychle nepůjde. Mě přijde logické postavit všechno, co jde. A navíc by absurdita 6km dostavěného úseku, přerušeného kouskem bláta u domu jednoho blbce, měla mnohem výraznější mediální ohlas – na rozdíl od současného stavu, kdy je to pořád jenom rozestavěná silnice. Nechat to v tomto stavu by dávalo smysl pouze tehdy, pokud by existovala možnost úplného zrušení stavby.
22.03.2016 09:08
191
adam :
Tak zprovozněte aspoň tu starou 11, vždyť dostat se do Polomě je větší peklo než před otevřením nových úseků
22.03.2016 21:20
60
Meghan :
Aspoň to napojení I/11 na Opavskou u Globusu by mělo smysl, ať se dá jet po staré cestě do Polomi a Hrabyně. To provizorní vedení tam nevydrží navěky a neustálé látání nic neřeší.
28.03.2016 12:29
10
Hynek [msstavby.cz] :
// ja chapu rozhorceni nekterych ctenaru, ale osobni vzkazy p. Richtarovi smerujte p. Richtarovi, ne nam, diky. ;)
31.05.2016 19:33
00
acdlcia [msstavby.cz] :
Zajímavé by mohlo být až někdo pošle p. Richtárovi do okna osobní dlažební kostku nebo nějaký dobrý koktejl (třeba molotovův).
31.05.2016 21:48
03
thvari :
acdlcia [msstavby.cz]: žijeme v civilizované zemi, takže ne, zajímavé by to nebylo. ten člověk by byl stíhán a šel za katr
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Adam :
Existuje nějaký důvod, proč nedostavět úseky, na kterých není problém? Nevidím technologický, ekonomický, ani logický důvod. Pokud existuje právní důvod, proč zastavit celou stavbu, tak je to stupidní důvod.
22.03.2016 06:54Ondra :
No, mne spíš zajímá kvalifikovaný odhad, kolik času bude potřeba na dostavbu, až se právní problém nějak vyřeší.
22.03.2016 07:17S200 :
Adam: Stavět nějaký úsek má smysl, pokud vím, že bude v provozu 100 % délky. Jaký by mělo smysl dostavět 95 % délky? Podle mě trochu drahá sranda pro pár in-linistů… Teď už je pozdě to řešit, ale stavba neměla vůbec začít, pokud nebylo vykoupeno 100 % pozemků.
Martin [msstavby.cz] :
Adam: Protože by se po tom úseku stejně nemohlo jezdit?
22.03.2016 07:59Nimrod :
S200: Naopak! JE dobře, že se staví aby si ten Rychtár (nevím, proč to autor nenapsal rovnou, o koho se jedná) nemyslel, že vyhraje. Jen ať mu jezdí kolem baráku co nejvíce aut, vyvlastnit, hotovo
PetrP :
S200:
Pozor na to, na stavbě bylo vykoupeno 100% pozemků, ale po zapsání pozemků toho „nejmenovaného“ na katastru do vlasnictví ŘSD, tam bylo dodatečně zapsáno právo užívat cestu, takže to nyní ŘSD nemůže zstavět do vyřešení soudního sporu…
Jinak doporučuji přečíst toto PDF, je to vyjádření stavbeního úřadu v Porubě tuším, kde je opakovaně zmiňováno, že se s panem rychtárem vypořádat chtěůi, ale on dělá jen naschvály, neustále se na vše odvolává… opravdu zajímavé čtení…
https://goo.gl/tyzLAC
22.03.2016 08:11Adam :
martin [msstavby.cz]: S200: Teď jsou na to alokované peníze, lidi a stroje. Pozemky vykoupeny byly a jsou. Ta silnice bude stát a bude se po ní jezdit. Richtár nemá žádnou právní cestu, jak tomu zabránit, může jenom zdržovat. Jestli po tom půjde jezdit hned nebo později, je irelevantní. Blokovaný úsek je pokud vím rovný a plochý, nebyl by problém ho rychle dostavět a zprovoznit, až to bude možné. Ale dostavět celou stavbu ze současného stavu rychle nepůjde. Mě přijde logické postavit všechno, co jde. A navíc by absurdita 6km dostavěného úseku, přerušeného kouskem bláta u domu jednoho blbce, měla mnohem výraznější mediální ohlas – na rozdíl od současného stavu, kdy je to pořád jenom rozestavěná silnice. Nechat to v tomto stavu by dávalo smysl pouze tehdy, pokud by existovala možnost úplného zrušení stavby.
adam :
Tak zprovozněte aspoň tu starou 11, vždyť dostat se do Polomě je větší peklo než před otevřením nových úseků
22.03.2016 21:20Meghan :
Aspoň to napojení I/11 na Opavskou u Globusu by mělo smysl, ať se dá jet po staré cestě do Polomi a Hrabyně. To provizorní vedení tam nevydrží navěky a neustálé látání nic neřeší.
28.03.2016 12:29Hynek [msstavby.cz] :
// ja chapu rozhorceni nekterych ctenaru, ale osobni vzkazy p. Richtarovi smerujte p. Richtarovi, ne nam, diky. ;)
31.05.2016 19:33acdlcia [msstavby.cz] :
Zajímavé by mohlo být až někdo pošle p. Richtárovi do okna osobní dlažební kostku nebo nějaký dobrý koktejl (třeba molotovův).
31.05.2016 21:48thvari :
acdlcia [msstavby.cz]: žijeme v civilizované zemi, takže ne, zajímavé by to nebylo. ten člověk by byl stíhán a šel za katr
31.05.2016 22:13