Na velké části stavby už jsou finální povrchy položeny. Na zbytku stavby se (i když ne moc intenzivně) ještě pracuje.

Na velké části stavby už jsou finální povrchy položeny. Na zbytku stavby se (i když ne moc intenzivně) ještě pracuje.
Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Tano :
Všimli jste si někdo té pamětní desky, co je na druhé fotce v pravo? Nevíte někdo co tam je napsané?
05.07.2018 11:09aggu :
Tano: Habr > Habrůvka > Hrabůvka. Provedení lowcost, smysl nulový, okolí hnus. Nulová potřeba se zastavit, nulová snaha o to aby se někdo zastavil. Přitom to je jedno z nejdůležitějších míst v celé čtvrti. Úctu k historii už mají asi jen členové FB skupiny profilované na historii Hrabůvky. Současná radnice ji nemá, a jsou to diletanti, což je docela blbé kombo. Pro Hrabůvku.
05.07.2018 17:14davidb :
Situace parkování a cyklostezky (fotky 4,5) bude zavánět průserem až se spolujezdec nepodívá a otevře dveře před cyklistou.
06.07.2018 12:47Nimrod :
davidb: Pokud nejste dopravní inženýr nebo policista, tak buďte klidný. Obě instituce se k tomu vyjadřují, a kdyby bylo něco špatně, stavba by nebyla povolena. Jinak i spolujezdec musí mít mozek a přemýšlet než vyleze z auta
11.07.2018 09:58davidb :
Nimrod:
11.07.2018 11:04Nejsem.
Jasně že musí mít, ale ruku na srdce, kolikrát se spolujezdec rozhlédne, nebo to udělá řidič.
Doufám, že se tam nic nestane. Že se to řidiči i cyklisti rychle naučí.