Tieto se plánuje stěhovat na Karolinu

Společnosti TietoEVRY v roce 2023 končí nájemní smlouva v administrativní budově na ulici 28.října a plánuje se přestěhovat do plánované administrativní budovy na Karolině. Budova by měla nést jméno Organica.

Společnost to zatím oznámila svým zaměstnancům.

Fotografie a informace nám nezávisle na sobě zaslalo více čtenářů. Děkujeme!

Vizualizace:

Pozemek, kde má administrativní budova vyrůst, však stále patří městu Ostrava.

Související články

Komentáře

  • rom 19.05.2021  ●  10:51

    Je to bomba.

    Jedinou a zásadní kaňkou je to, že je to kanibalismus – pouze přesun firem, které tady již jsou. Stejně jako u většiny v Nová Karolina Park.

    Už chápu nezvozitu CTP, kterou jsme zaregistroval – co budou s tím barákem dělat? Tím padá i ta další stavba vedle?

    To se mi líbí 16 To se mi nelíbí 9
  • aldik 19.05.2021  ●  10:55

    A co bude s věžákem kde je Tieto nyní? :O Aby nezůstal prázdný a nechátral. I když to snad ne, ale nový státní úřad tam taky nikdo nechce, už tak jich je dost :D

    To se mi líbí 4 To se mi nelíbí 21
  • Martin [msstavby.cz] 19.05.2021  ●  11:11

    rom: aldik: Co by, pronájme jiné firmě.
    Tak jako předtím odešlo Tieto z věžáku u Futura a teď je plný.

    To je volný trh.

    To se mi líbí 35 To se mi nelíbí 3
  • vojta 19.05.2021  ●  11:12

    Nádhera, bomba, wow.

    To se mi líbí 25 To se mi nelíbí 0
  • thvari 19.05.2021  ●  11:38

    těším se i na to, že se touto stavbou pohledově uzavře a dokončí ono nové náměstí před Trojhalím. zároveň by nebylo špatné mít tam více možností si sednout. připadá mi, že to tam vyloženě čeká na další drobné úpravy.

    To se mi líbí 18 To se mi nelíbí 1
  • Sanju 19.05.2021  ●  11:46

    Ale jestli se tedy mají už v polovině roku 2023 všichni přestěhovat do hotové budovy, to aby ta stavba co nevidět začala, ne? A ten pozemek měla přece koupit společnost Contera Investment X za 95 milionů korun?!

    To se mi líbí 11 To se mi nelíbí 0
  • Musaschi 19.05.2021  ●  11:51

    To jako stihnou postavit do 2 let jo? od teď jo? :o) :o) :o) Jako fandim jim ale měli by pohnout ze stavbou.

    To se mi líbí 8 To se mi nelíbí 2
  • Rdm 19.05.2021  ●  12:20

    Když koukám na tu první vizualizaci, tak jakýkoliv „krásný“ vzhled té budovy bude vždy zastíněn dominantním krabicovým systémem OC Karolina, ostatně jako celého toho „městského“ bloku a přijde mi to škoda.

    PS. plánují se taky garáže nebo zaměstnanci obsadí ty pod náměstím? :)

    To se mi líbí 13 To se mi nelíbí 10
  • kutac 19.05.2021  ●  12:26

    jeste ze tam dotyčný ctenar nenafotil v pravem dolnim rohu „Confidential“

    To se mi líbí 17 To se mi nelíbí 0
  • Brzda 19.05.2021  ●  12:50

    Vypadá to moc pěkně. Ale stěhování za dva roky od teď, když ještě ani nevlastní pozemek (takže předpokládám, že nezačalo žádné stavební řízení) je IMHO naprostá utopie…..

    To se mi líbí 14 To se mi nelíbí 3
  • David 19.05.2021  ●  13:00

    A nemělo Tieto podmínku dostavit další budovu vedle stávajícího Tieta – hrozila mu pokuta vzhledem k tomu, že se k tomu zavázali. Ledaže probíhají nějaké „zahalené“ praktiky mezi městem a Tietem. Každopádně projekt je to pěkný – klidně i vyšší!! Hlavně, že mrakodrap má mít přes 200m a tady ten plánujou jen nějakých 30m? Klidně i 10pater :)

    To se mi líbí 5 To se mi nelíbí 9
  • rom 19.05.2021  ●  13:03

    Martin [msstavby.cz] :

    bude jenom rád, když se to zacelí – myslím noví nájemci. Ale musí to být opravdu nové firmy, toto je hodně důležité

    věřím, že se ten projekt dodělá v daném termínu – současně by město mohlo dodělat tu druhou půlku náměstí, ať je to kompletní, včetně vodních prvků – je dobře, je je tady developera a silný nájemce, ten si snad pohlídá kvalitu celého prostoru!!!

    ještě k té vizualizaci – chybí tam ta horolezecká stěna Husuli – dle všeho je projekt pořád aktuální, ale může to krásně navázat

    To se mi líbí 8 To se mi nelíbí 0
  • Martin [msstavby.cz] 19.05.2021  ●  13:08

    David: Tieto není developer ani investor budov na 28.října a ani je nevlastní.
    Tieto si prostor pronajímá. Tak třeba jako fitko, co je v přízemí stejné budovy.

    Místo investování času do konspiračních teorií bych doporučil si zjistit základní pojmy jako je majitel, investor, nájemce, developer apod. :o)

    To se mi líbí 14 To se mi nelíbí 9
  • Johnny 19.05.2021  ●  13:17

    Vypadá to slušně, ale budova jménem Organica by klidně mohla s tou hmotou pracovat nápaditěji, odvážněji – např. stupňovitě odskakovaná fasáda na nárožích (vyšší patra trčící víc do prostoru, než ta nižší) by tomu myslím prospěla. Každopádně i tak mám radost, že toto vznikne.

    To se mi líbí 11 To se mi nelíbí 4
  • Brzda 19.05.2021  ●  13:34

    rom: Jo, přitáhnout nové nájemce a s tím případně nová pracovní místa je určitě dobré. Ovšem vše je jen otázkou nabídky a poptávky, jak již psal výše Martin.
    Stávající nájemci se stěhují do lepšího, což taky vytváří tlak na developery, případně pronajímatele, aby stavěli lépe, či stávající prostory vylepšovali tak, aby tyto byly atraktivní. Pak je ještě cesta velmi nízké ceny nájmu ve vybydlených prostorech, ale to snad kvalitní nájemce moc nezajímá…..

    To se mi líbí 8 To se mi nelíbí 1
  • adamous 19.05.2021  ●  13:50

    Tipuji, ze TietoEvry bude pouze v najmu, takze si myslim, ze stavitel bude Contera a provozovatel patrne taky, tedy pokad to nebude prodavat nekomu jako stavbu na klic vc. najemcu. Tieto nevlastni ani svoji hlavni budovu ve finskem Espoo viz https://en.wikipedia.org/wiki/Tieto_Keilalahti_Campus. Kazdopadne jde videt, ze se tomu standardu chteji u nas priblizit.

    To se mi líbí 5 To se mi nelíbí 0
  • adamous 19.05.2021  ●  14:25

    Btw. narazil jsem na toto, netusi nekdo o co jde? Ma to mit dokonce vice bloku, Rieger Plaza – https://jll-nemovitosti.cz/kancelare-pronajem/kancelar-ostrava-rieger-plaza-building-a

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 1
  • adamous 19.05.2021  ●  14:27

    adamous: Ale patrne to bude asi chyba na strane JLL :)

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • petr 19.05.2021  ●  14:51

    takže bude volný mrakodrap po tietu a pak ten nový na slze? k tomu půlka volných kanceláří na karolině + ten předělaný věžák na ostrčilce… tady evidentně před branami ostravy netrpělivě přešlapují desítky firem nedočkavých si tady otevřít kanceláře…

    To se mi líbí 5 To se mi nelíbí 30
  • PetrP 19.05.2021  ●  15:00

    Petr: klid, nejhorší je smrt z vyděšení 😁 jak víte, že bude barák po Tietu volný? Jak víte, že bude volný barák na Slze? Na Karolíně není volná půlka kanceláří.. a barák na Ostrčilce bude kdoví kdy. Takže kliiiid.

    To se mi líbí 12 To se mi nelíbí 0
  • Mx 19.05.2021  ●  15:00

    Bezchybné !!

    To se mi líbí 3 To se mi nelíbí 0
  • aggu 19.05.2021  ●  15:01

    petr: Jak jste přišel na to, že budou volné? O tom kdo u těch bran stojí a nestojí ví nejlépe developeři, vy asi ne. A protože se projektuje a připravuje tak bude asi situace jiná než jak si (škodolibě) malujete. Ale možná znáte někoho kdo by jen tak vyhazoval miliony na přípravu oknem, pak sorry.

    To se mi líbí 11 To se mi nelíbí 3
  • Jirka 19.05.2021  ●  15:05

    petr: Tak teď když si přečtou váš příspěvek tak zpanikaří a nic stavět nebudou

    To se mi líbí 7 To se mi nelíbí 1
  • davidb 19.05.2021  ●  15:05

    petr:
    Půlka volných kanceláří na Karolině?
    Pokud vím, tak Nová Karolina park je plný.

    To se mi líbí 15 To se mi nelíbí 0
  • D-r 19.05.2021  ●  15:16

    Rád bych se zeptal jestli má město v plánu něco udělat s parkováním na náměstí biskupa Bruna? Už teď to tam vypadá jako na blízkém východě. Ani na Ukrajině v centru krajského města jsem takový bordel neviděl. A k tomu tam postaví další věžák kam, předpokládám, budou jezdit nejenom zaměstnanci, tihle určitě parkování budou mít zajištěné. Měla by tam být modrá zóna jako jinde v centru. Jinak budova je krásná a tomu místu určitě prospěje.

    To se mi líbí 5 To se mi nelíbí 2
  • Jméno 19.05.2021  ●  15:45

    No vizualizace je to pěkná, ale myslím že to je vše. Garáže to samozřejmě nemá, a postavit to v tak šibeničním termínu je hodně úlet. Já to tipuji tak, že Tieto potřebuje vyjednat nové podmínky podnájmu s TCP a tak vypustilo kachnu, aby se TCP zaleklo a dalo jim nižší cenu. Nic více bych v tom nehledal… A tím že o tom tady tak mluvíme, tak se to rozkřikne, začne to kolovat na FB a nakonec to otiskne i Deník. A pak stačí čekat kdy se ozve TCP že je ochotno slevit.

    rom: Kterou druhou půlku náměstí máte na mysli? Toto je poslední strana náměstí, která chybí zastavět.

    To se mi líbí 3 To se mi nelíbí 18
  • Martin [msstavby.cz] 19.05.2021  ●  16:33

    petr: Na Ostrčilové mají být byty…

    Jméno: Podzemní garáže to má. Viz řez https://www.msstavby.cz/administrativni-budova-karolina-09-03-2020/

    Je to CTP.

    To se mi líbí 8 To se mi nelíbí 1
  • aggu 19.05.2021  ●  19:08

    První vizualizace je super. A aby to bylo ještě víc super, tak vlečku mezi stromy ve spodní části fotky zahloubit, překrýt a šup výstavba směr jih k Hlubině. Dalších ~20 hektarů k zástavbě.
    Jo a po té vlečce by měl jezdit schnellbahn do ZOO a do Orlové, pane Unucko ;) Klidně i na vodík.

    To se mi líbí 9 To se mi nelíbí 1
  • vojta 19.05.2021  ●  19:08

    Dneska jsme na Mošnově měli privátní Gulfstream G280, vlastníkem letounu s registrací OK-RVL je CTP, zajímalo by mě, jestli tahle návštěva souvisí s nějakým přesvědčováním na poslední chvíli, ať Tieto nemění budovu. Často sem nelétají a tohle by byla zajímavá náhoda…

    To se mi líbí 10 To se mi nelíbí 1
  • Svizzera 19.05.2021  ●  19:14

    adamous: Vzhledem k tomu, že v Ostravě žádné Riegrovo náměstí nemáme a podle fotek ani budovy podobného vzhledu a uspořádání, jedná se pravděpodobně o Hradec Králové.

    To se mi líbí 10 To se mi nelíbí 0
  • adamous 19.05.2021  ●  20:25

    Svizzera: Jojo, max. Riegrovu ulici, byl jsem solidne prekvapeny, takze jsem si to prvotne ani neuvedomil :D

    To se mi líbí 4 To se mi nelíbí 0
  • Michal 19.05.2021  ●  20:53

    V Tietu si udělali briefing a místní skvadra okamžitě zvlhla.

    To se mi líbí 5 To se mi nelíbí 17
  • Brzda 20.05.2021  ●  07:43

    aggu: Jj, využití této vlečky by bylo určitě dobré a několikrát se to tu už rozebíralo. Zahloubení ovšem moc nepadá v úvahu, výškově to nevychází. Jedině, že by se tam udělal nějaký val, který by ale byl více méně stejnou překážkou jako koleje…

    To se mi líbí 2 To se mi nelíbí 0
  • aggu 20.05.2021  ●  08:03

    Brzda: O tom „výškově to nevychází“ tady byla také debata na laické úrovni a žádný pádný argument podán nebyl.
    Pokud tedy v Ostravě debaty nekončí stylem „bylo by to moc drahé“. Což mi připadá ve světle výše některých investic a jejich druhu ve 2 nejmenovaných okresech ČR úsměvné. A smutné z hlediska uvažování těch, co v Ostravě rozhodují. Pokud se „stydíme“ napravovat chyby minulosti, protože by to bylo „drahé“, tak se střílíme do vlastní nohy a „ušetřené“ peníze skončí tam, kde podobná morální dilemata neřeší.

    To se mi líbí 6 To se mi nelíbí 3
  • davidb 20.05.2021  ●  08:19

    Od lávky Karolina – ÚAN je to k mostu přes Ostravici cca 715 metrů. https://mapy.cz/s/gadozunaga
    To zahloubení a znovu vyvedení na úroveň mostu se nemůže vlézt!
    Jen výška vlaku je 4 metry. I když tady je výhoda, že vlečka nemá troleje.
    Jedině částečné zahloubení a překrytí zeminou jako tunel. Pak by to bylo pochozí, ale ne v rovině.

    To se mi líbí 3 To se mi nelíbí 0
  • Martin [msstavby.cz] 20.05.2021  ●  08:37

    aggu: To je stejně bezpředmětné, protože sluníčka z magistrátu v ÚP zrušila i tuto vlečku. Nepočítá se s ní.
    https://mapy.ostrava.cz/uha/mapa2/

    To se mi líbí 4 To se mi nelíbí 2
  • Ondřej 20.05.2021  ●  10:22

    V Ostravě je docela hlad po kvalitních kancelářských prostorech, věřím, že věžák po tietu prázdný nezůstane, případný černý Petr zůstane menším zastarlým administrativním objektům.

    To se mi líbí 7 To se mi nelíbí 3
  • vojta 20.05.2021  ●  11:27

    Projekt má již i webovou stránku:
    https://www.organicaostrava.cz/
    Jsem strašně rád, že tohle vidíme právě v Ostravě…

    To se mi líbí 8 To se mi nelíbí 0
  • Dan 20.05.2021  ●  11:38

    vojta: Tak tohle je běžné i v menší městech jako Ostrava… Jen když se tady tak nestaví, tak to vyčnívá.

    Btw. opravdu by mě zajímalo, jak chtějí stavět ve třetím kvartálu, když nemají ani územko.

    Stavba se mi však líbí a těším se na ní.

    To se mi líbí 4 To se mi nelíbí 0
  • David 20.05.2021  ●  13:15

    vojta:
    a hlavně KONEČNĚ někdo mimo Projektstudio, Simona, Kuba/Pilař… to byly furt jen stejné firmičky dokola s nereálnýma představama.
    Ti by ještě byli schopní na vizualizacích udělat ze všech oken nasvícené reklamní displeje :D
    Schindler Seko TOOOP :)

    To se mi líbí 9 To se mi nelíbí 1
  • thvari 20.05.2021  ●  14:45

    David: to jo, je to čerstvý vítr do plachet. přespolní architekty bych tu rád viděl častěji.

    To se mi líbí 3 To se mi nelíbí 2
  • adamous 20.05.2021  ●  15:04
    To se mi líbí 5 To se mi nelíbí 0
  • xxx 20.05.2021  ●  15:53

    Jméno:“Garáže to samozřejmě nemá“ – Garáže to samozřejmě má.
    „Já to tipuji tak, že Tieto potřebuje vyjednat nové podmínky podnájmu s TCP a tak vypustilo kachnu, aby se TCP zaleklo a dalo jim nižší cenu. Nic více bych v tom nehledal… “ – Ono je celkem jedno, co vy tipujete a co byste v tom hledal nebo nehledal.

    To se mi líbí 7 To se mi nelíbí 6
  • Mx 21.05.2021  ●  08:02

    Z tiskovky vyplynulo, že za stěhováním není zdaleka jen cena, ale to, že hledají dispozičně úplně jiné prostory, které lépe umožní setkávání a spolupráci kolegů, lépe pracovat s prostorem, dále lepší dostupnost služeb v okolí vč parkování ap. Nevypadalo to, že jde jen o cenu. Zněli opravdu vážně, budu se těšit, že to tedy vznikne

    To se mi líbí 6 To se mi nelíbí 0
  • Mx 21.05.2021  ●  08:07

    Snad ale nebude (bez souvislosti s Organicou) před trojhalím nějaká frekventovaná cesta – to je vždy katastrofa jakéhokoliv náměstí na světě. Tady je šance na kvalitní městský prostor bez hluku a splodin

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 1
  • David 21.05.2021  ●  09:35

    Mx:
    cesta tehdy mohla vézt pod tím náměstím, nevím jak je napadlo tam dělat vjezd do garáží…
    šance tam je, ale to „náměstí“ je zatím jen prázdný prostor tvořen dlažbou…. snad vznikne brzy projekt, který ten kvalitní městský prostor vytvoří čili moderní náměstí i nějaké zajímavé funkce…. Na všech vizualizacích té lokality to vypadá jako nějaký úžasný prostor, ale bohužel i 10let po dokončení je to pusté místo. I díky Tietu by tam snad už mohlo něco vzniknout.

    To se mi líbí 2 To se mi nelíbí 0
  • aldik 21.05.2021  ●  09:41

    Ondřej: v Ostravě je hlad po cenově dostupných bytech pro obyčejné lidi, ne předražené novostavby :D Bohužel soukromý investor staví jen to luxusní, pak se na tom ještě napakuje realitka a město na obecní bydlení kašle (no s vyjímkou centrální obvodu, tam se něco málo staví).

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 22
  • Mx 21.05.2021  ●  10:15

    Aldik: na Karolinu ale patri ty luxusnejsi byty a pokud se prodávají, je to dobře, vzniká tim kvalitni a ne nizkonakladova architektura v centru mesta, kde je ji potreba. Kdyby se tam stavely levne stavby, taky by podle toho vypadaly

    To se mi líbí 15 To se mi nelíbí 1
  • JSjr. 21.05.2021  ●  10:42

    David: Nereálnými? Architekti pouze poslouchají zadání investora, pokud se to investorovi nelíbí, pak to musí přepracovat. Nevidím jediný důvod proč upřednostňovat přespolní architektonická studia když máme ty lokální více než kvalitní.

    To se mi líbí 4 To se mi nelíbí 6
  • David 21.05.2021  ●  11:57

    JSjr.:
    upřednostňovat? To je snad vtip, že ano?!
    Za posledních 10let se už jakoby z pravidla zakázky zadávají Simoně, Projektstudiu.. takže těch přespolních je opravdu ale opravdu minimum. Tohle je i neskutečný úspěch právě neOstravského studia, tihle dosavadní hráči kteří mimochodem vyhrávají stylem že nasvítí i stropy a střechy budov jen aby zaujali přitom vědí, že reálně většina těch prvků nevznikne – konečně utřeli a já jen doufám, že se mimo Ostravští architekti začnou objevovat mnohem častěji! Jde hlavně i o to, se na tu Ostravu podívat jinak, přijít s něčím novým a originálním……
    PS: Úkolem architekta je i postavit investora na zem, jsme v Ostravě ne v Dubaji, kde jde všechno i v oblacích :)

    To se mi líbí 17 To se mi nelíbí 0
  • Brzda 21.05.2021  ●  13:23

    aggu: Bavili jsme se tady o výškových poměrech v souvislosti se zrušením plánů na tramvajové propojení DOV a Karoliny. Tam byly výškové poměry prezentovány jako jeden z důvodů zrušení, který byl ale vycucán z prstu a dobře tento argument rozcupoval Martin [msstavby.cz]. Tato vlečka je ale kolmo a musela by být zahloubena jak správně píše Davidb cca o 4 metry, což je vzhledem k tomu, že na jedné straně je hlavní trať se stanicí se kterou nehneš a na druhé straně most přes řeku, se kterým taky nehneš naprosto nereálné. Vlak není housenková dráha. Jediným řešením je překrytí, ale to neřeší odstranění bariéry.
    Martin [msstavby.cz]: Jak můžou sluníčka rušit něco, co není jejich? Majitelem pozemků je PKP CARGO INTERNATIONAL a.s…..nechápu.

    To se mi líbí 5 To se mi nelíbí 1
  • aggu 21.05.2021  ●  15:08

    Brzda: Ano rozumím tomu, jenže se nejedná jen o niveletu koleje, ale i okolního terénu, tedy zvýšení okolí + mělké zahloubení (+ třeba široké lávky přemosťující zářez). Pokud se město seriózně zabývá snahou postupně zastavět území od centra k Hlubině, tak na nějaké řešení přijít musí. Jinak to dopadne tak jak na západní straně centra – kde máme dálniční a železniční barikádu, kterou jsme překonali estakádami dálničního typu :-/
    Takže pokud chceš na procházku od Bezruče do centra, tak jdeš po obslužném chodníku estakády.
    Místo aby město tyhle grandiózní omyly napravovalo, tak je udržuje pro příští generace… :-/
    Šecko zdupane.

    To se mi líbí 7 To se mi nelíbí 6
  • davidb 21.05.2021  ●  21:07

    aggu:
    O tom jsem psal.
    Částečně zahloubit a přemostit.
    Tím, že tam není elektrifikace, tak to nemusí být tak vysoké.
    Na normální trati kousek dál už to musí být vyšší kvůli drátům.
    Ale podle mě by to bylo super – sypané tunely a pochozí až do DOV.

    To se mi líbí 3 To se mi nelíbí 1
  • Brzda 22.05.2021  ●  12:32

    davidb: Jo, ale pokud by se měla vlečka do budoucna efektivně využít jako součást MHD (jak psal aggu a s čímž souhlasím) tak musíš počítat se světlostí pro el. trakci.
    aggu: Jo, já v podstatě souhlasím, jen tvrdím, že pokud chceme zachovat tuto vlečku (navíc s možností pozdější elektrifikace), tak tam bariéra vždy bude, protože zakopání nepřichází technicky v úvahu. Nejreálnější je asi nějaký široký most. Od Bezruče do centra se ul. Místecké taky nezbavíš, ale už naštěstí prošel kompromisní projekt s využitím galerie, tedy takového polotunelu. Výškový rozdíl tam ale bude vždy a trať jakbysmet……

    To se mi líbí 6 To se mi nelíbí 1
  • NaNo 23.05.2021  ●  17:22

    Postavte to tam a dejte pokoj

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 1
  • TJ 25.05.2021  ●  01:57

    Kua a kde uděláme pivní festival :-D:-D

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 2
  • Martin [msstavby.cz] 27.05.2021  ●  07:50

    Brzda: To nevím, ale už před změnou tam nebyla plocha pro vlečku. https://www.msstavby.cz/wp-content/uploads/2020/11/tram_karolina_21.jpg

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 2
  • cervik 16.07.2021  ●  20:25

    Tak uz kopli do zeme… i kdyz podle katastru stale vlastni pozemek mesto.

    To se mi líbí 9 To se mi nelíbí 1
  • LabBrab 16.07.2021  ●  22:59

    cervik: Podle smlouvy mají pozemek pronajatý a můžou již provádět stavební činnost. Možná jim město pozemky opravdu prodá až po dokončení stavby… jako pojistku. https://smlouvy.gov.cz/smlouva/17175691?backlink=0hibs

    To se mi líbí 5 To se mi nelíbí 0
  • D-r 16.07.2021  ●  23:20

    LabBrab: Pozemek již jé oplocený.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • vojta 28.07.2021  ●  09:01

    Až bude zase někdo chytračit, proč zase kancl barák, když jich tu je tuna prázdných, tak v Organice se stihly chvíli po představení zaplnit i další patra pod Tietem. Neví někdo, kdo dále tam tedy bude?:-)

    To se mi líbí 9 To se mi nelíbí 0
  • vojta 24.08.2021  ●  13:19

    Kupodivu se dočkáme i plánované lezecké stěny, která byla už na prvních vizualizacích Nové Karoliny. Nevím, kam ten odkaz dát, tak ho dávám sem. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/v-ostrave-vyroste-obri-lezecka-stena-postavi-ji-firma-horolezeckeho-guru-172779

    To se mi líbí 2 To se mi nelíbí 0
  • balde 24.08.2021  ●  14:01

    vojta: jsem zvědav kam jí umístí

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Cyklista 26.08.2021  ●  09:17

    vojta: Citace „V celé aglomeraci nejsou pro lezce ideální podmínky. … ideálním místem je centrum, ať už z pohledu dostupnosti, obslužnosti a návštěvnosti… Zájem o lezení stoupá a zároveň jsme chtěli stávajícím lezcům nabídnout servis v možnosti tréningu, relaxace a vyžití přes podzim a zimu.“ uváděné v článku mne trochu zaráží. Hlavně v kontextu, že už „v centru“ máme dvě dle mého názoru velmi slušná zařízení fungující i na podzim a dokonce v zimě:
    https://tendonhlubina.cz/
    https://www.blokcentrum.cz/
    Pokud by šlo o prospěch aglomerace a osvětu lezectví, jistě by byly v aglomeraci mnohem vhodnější místa. Samozřejmě s horším komerčním potenciálem pro předražené lezecké vybavení =)

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • vojta 26.08.2021  ●  09:21

    Cyklista: Já se za to nějak výsostně nestavím, jen jsem to tu dal abych informoval. Když už bych tedy ale měl mít názor, tak berte to tak: proč by v centru nemohlo být něco jiného, cool, co zaujme pohled lidí? Nevidím na tom asi nic špatného…

    To se mi líbí 3 To se mi nelíbí 0
  • rom 26.08.2021  ●  10:06

    To je po letech první mediální zpráva o této stěně, dlouho byl klid, město obnovovalo smlouvu o prodeji pozemku – mají zřejmě poslední termín, tak uvidíme. Otázkou je, jak se to tam umístí vedle Organiky, původní místo bylo plánované jiné. Současně zda to bude obří a reprentativní. Nyní mají ideální podmínky to postavit paralelně s Organikou.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • rom 26.08.2021  ●  10:07

    To je po letech první mediální zpráva o této stěně, dlouho byl klid, město obnovovalo smlouvu o prodeji pozemku – mají zřejmě poslední termín, tak uvidíme. Otázkou je, jak se to tam umístí vedle Organiky, původní místo bylo plánované jiné. Současně zda to bude obří a reprezentativní. Nyní mají ideální podmínky to postavit paralelně s Organikou.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Web používá Akismet ke snížení množství spamu. Zjistěte, jak jsou zpracovávány údaje z komentářů.