Severní spoj – kladné stanovisko EIA

Severní spoj získal souhlasné stanovisko vlivu stavby na životní prostředí EIA.

zdroj: EIA

Související články


Komentáře

  1. Johanes :

    Moc nechápu smysl budování sjezdu na třetí mapce.
    Ta ulice je jen úzká příjezdová cesta k chatkám u Opavice a mimochodem krásná cyklostezka.
    To si jako vyloboval Hruška nebo DPO jako zkratku do areálu?

    Thumb up 2 Thumb down 7
  2. PetrP :

    Aspoň nějaký posun. Velmi důležitá stavba, je třeba zrychlit přípravu a stavět co nejdříve!

    Thumb up 17 Thumb down 0
  3. Martin :

    PetrP:
    To je ještě hoodně na dlouho, Dokumentace pro ÚR, Dokumentace pro SP, Prováděcí dokumentace, soutěž
    To tipuji na min. 5-6 let

    Thumb up 5 Thumb down 0
  4. thvari :

    Tohle je asi na dlouho, ale zajimalo by me, jestli kdyby stala druha spojka Poruby s mestem, zda by pak byla spolecneska vule natahnout pres puvodni Opavskou-Svinov-M. Hory-Cenutrum cyklostezku. To by byla parada, mista je tam totiz dost.

    Thumb up 8 Thumb down 3
  5. Rado :

    A neměla ta stavba jen tak mezi námi už nějaký ten pátek stát? Zase stavíme něco se skluzem 10 a více let?

    Thumb up 10 Thumb down 4
  6. Eman :

    Rado: A ty snad nevíš, kde žiješ.

    Thumb up 4 Thumb down 1
  7. jura5 :

    Měl bych dotaz na místní znalce k podobnému tématu. Nevíte jak dopadlo řízení k Prodloužené Rudné? Neodvolal se nikdo a je to platné? Bude se konečně stavět?

    Thumb up 3 Thumb down 0
  8. PetrP :

    jura5: Bude známo v pondělí…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  9. JohnnyKrabák :

    Údajný důvod, proč se nestaví, je cena, prý 1,5 mld Kč. Je tu někdo, kdo je schopen říct, zda je odhad reálný, nebo úplně mimo? Přijde mi jako strašně přemrštěné, když se má stavět čásečně ve dvoupruhu v rovných polích mimo obydlenou oblast,. 2km délky, 2 mosty.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  10. Pepper :

    JohnnyKrabák: Průměrná cena za km dálnice je cca 500 milionů korun. Asi to může být adekvátní, když připočteme 2 přemostění l.

    Thumb up 3 Thumb down 0
  11. marie :

    Martin:
    V televizi jsem zaslechla, že se začne stavět za 8 let.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  12. aggu :

    Je to silnice patřící kraji, kterému co může pomáhá město, protože stát. Stát totiž tuhle stavbu nepovažoval (pár let zpátky, poslední vývoj už neznám) za dálniční přivaděč. Asi platí, že silnice, která ústí do dálnice je dálniční přivaděč, pokud zrovna nestojí v Ostravě.
    Na dálničních přivaděčích se totiž finančně podílí stát.

    Thumb up 16 Thumb down 0
  13. JohnnyKrabák :

    Pepper:

    Jenže v té průměrné ceně už jsou všechny nájezdy, sjezdy, mosty, tunely. Plus musíš vzít v potaz, že jde o „polovinu“ dálnice

    Thumb up 1 Thumb down 0
  14. aggu :

    JohnnyKrabák: O „průměrné ceně kilometru dálnice“ se vůbec nemá cenu bavit. Záleží na složitosti trasy, geologických podmínkách, situaci na trhu a bambilionu dalších podmínek. Může to být 100 milionů, může to být miliarda za kilometr.
    Nově otevřená část D3 se postavila za 160 milionů za kilometr.

    Thumb up 3 Thumb down 0
  15. Lukáš Pernica :

    Nyní se bude budovat silnice Severní spoj, a pak se bude opět budovat, jak se bude dělat tram trať, zajímavé, že Vysloužilovic klub bojoval proti tram trati, ale že jim kolem baráku budou proudit desítky aut denně, tak to jim nevadí. jj když je navíc jeden člen z Prahy… Já jsem pro variantu, aby se stavěl Severní spoj zároveň s tratí, vše v jednom.

    Thumb up 10 Thumb down 1

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.