Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Marek :
bylo při téhle generální opravě použito tiššího řešení či se tam dal „normál“?
23.07.2015 15:16Ričí :
Dřevěné pražce?
23.07.2015 17:02acdlcia [msstavby.cz] :
Ričí: Marek: Dřevěné pražce se používají tam kde je potřeba tišší provoz. Není to sice jako u Šantovky kde je trať na gumovém polštáři, ale snad to bude stačit.
23.07.2015 18:21MM :
acdlcia [msstavby.cz]: No to snad ne. Nevím kde jinde by mělo dojít k odhlučnění než zde. Potom ještě Nádražní v centru. V Praze nebo Brně je to naprostý standard. Kolejiště pokryto dlažbou nebo pásem trávy. Je otázka jestli dojde k zákazu přejezdu kolejí, jako před Krajským úřadem vybudováním bariéry. Já už to nemám sílu komentovat. To samé Nádražní, dělá tam všeho všudy 5 dělníků. To se pak člověk nedivý těm termínům :-(
23.07.2015 19:13skelet :
zábrany už tam byly i teď, od zítřka tam už pofičí normální tramvajový provoz..
23.07.2015 22:46Nimrod :
Zas tak dlouho to netrvalo…
27.07.2015 07:42Háro :
Samozřejmě, opět byly použity betonové panely, místo toho, aby byla ulice zalita do asfaltu. Zaprvé, vypadá to naprosto příšerně, zadruhé, tyto panely se často zvedají a už nejednou si nějaká tramvaj o ten panel něco urvala.
05.08.2015 10:46