Podklad je připraven na většině stavby, instalují se obrubníky a začalo i vyzdívání fasády haly vedle malého Světa techniky do původní podoby, původní technologií.
Prodloužená Ruská – foto z výstavby
acdlcia [msstavby.cz] | 27.5.2014 | OSTRAVA | #dolní oblast vítkovice, #ruská, #vítkovice | 13 Comments
Komentáře
Napsat komentář
Napsat komentář
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
Jiřík :
Super jak oživit umrtvené části města ! Paráda. Chtělo by to na více místech, třeba v centru propojit pár ulic a uliček. Jak se tyto tepny propojí hned má město nový pulzující život v nich. :)
27.05.2014 09:45Balde :
snad to stihnou do colours
27.05.2014 12:46Martin z Ostravy :
Vím, že tramvaje teď nejsou v kurzu, ale je škoda, že se v rámci této nové uliční výstavby tramvajová trať už rovnou nepostavila.
28.05.2014 00:45Víc by to, dle mého laického názoru, propojilo tuto oblast s centrem města, respektive by ji to ještě lépe zpřístupnilo.
Balde :
Martin z Ostravy: nebyly peníze, ale pak bude stačit vytahnout ty kostky a položit koleje
28.05.2014 10:20Tomas T. :
Balde: No opravdu pouze spekuluji, ale myslim ze otazka penez to neni. Spis je problem kam by ta tramvaj mela jezdit dale z te dolni oblasti. Do budoucna je pocitano s napojenim na cernou louku, ale tam se to zatim resit nezacalo a jeste asi dlouhou dobu nezacne. Uz jen proto ze co vim tak tam stale OKD blokuje vykup pozemku. Nebo se mylim?
28.05.2014 12:56A dalsi vec, dokud tam nebude vylozene duvod aby tam tudy lide jezdili, nema smysl je tam nutit jezdit. napr. kdyby tam jezdila tram c. 2, tak by proti tomu bylo asi hodne lidi, kteri potrebuji smerem na namesti republiky.
Martin z Ostravy :
Přemýšlel jsem, že by se to udělalo jen jako slepé rameno na konci buď smyčka nebo obratiště kolejovým přejezdem. Nicméně taková trať by byla užitečná jen pro akce v DOV, v běžné dny by neměla smysl. Takže se to musí udělat najednou i s napojením na Karolinu, což je běh na trať delší než je samotná zamýšlená trať :) Prostě tramvaje nejsou v kurzu již od roku 1975 :( (kromě několika světlejších chvilek např. v roce 1999)
28.05.2014 13:26aggu :
Postavit tramvajovou trať z DOV, zadem okolo Dvojhalí a na Výstaviště smysl má a veliký. Právě tramvaj může dostavbu celého území od Karoliny až k DOV významně urychlit, protože takto „zasíťované“ území bude pro developery o hodně zajímavější. Proč se asi v Praze slétávají jako včeličky na med developeři právě kolem stanic metra ;)
28.05.2014 14:09Martin z Ostravy :
Taky si myslím, že by se tam tramvaj uživila, navíc by to byla alternativa k Frýdlantským mostům. Rovněž by to umožnilo rychlé propojení DOV a Slezskoostravského hradu, krom ceny mě momentálně nenapadají žádná negativa.
28.05.2014 14:46skelet :
Pokud si pamatuju, tak Pleskot se Světlíkem to mají (měli v plánu).
28.05.2014 19:46Honza :
to skelet: pan architekt Pleskot a pan Světlík to samozřejmě v plánu mají. Nicméně tohle jsou investice Ostravy a jak mi říkal pan Pleskot městu vše trvá nehorázně dlouho a jsou rádi, že už se staví vůbec ta cesta :)
29.05.2014 14:21Jiřík :
Není ten pruh na Vítkovické ulici uprostřed mezi cestama náhodou budoucí základ pro koleje ?
30.05.2014 07:35Martin [msstavby.cz] :
Než začnete spekulovat a vymýšlet X točen, konečných a kde jakých verzí….
30.05.2014 10:20S tramvají se počítá přes DOV na Karolinu. Trať má již územní rezervu. Viz. zde http://www.msstavby.cz/nova-karolina-ii-etapa-18-03-2013/
Nimrod :
Do Colours to nebude zcela jistě – dokončení celého projektu 11/2014.
03.06.2014 22:17Rezerva pro tramvajovou trať byla od začátku, realizace samotné trati je otázka 10-15 let, až bude odkud – kam. Aby tramvaj měla smysl musí přepravit velké množství lidí, tzn. je potřeba dobudovat Dolní oblast, další vybavenost a hlavně Karolinu. Pak přijde na řadu travmaj…a věřím, že se toho dočkám!