Prodloužená Ruská – foto z výstavby

Podklad je připraven na většině stavby, instalují se obrubníky a začalo i vyzdívání fasády haly vedle malého Světa techniky do původní podoby, původní technologií.

Související články


Komentáře

  1. Jiřík :

    Super jak oživit umrtvené části města ! Paráda. Chtělo by to na více místech, třeba v centru propojit pár ulic a uliček. Jak se tyto tepny propojí hned má město nový pulzující život v nich. :)

    Thumb up 4 Thumb down 0
  2. Balde :

    snad to stihnou do colours

    Thumb up 0 Thumb down 1
  3. Martin z Ostravy :

    Vím, že tramvaje teď nejsou v kurzu, ale je škoda, že se v rámci této nové uliční výstavby tramvajová trať už rovnou nepostavila.
    Víc by to, dle mého laického názoru, propojilo tuto oblast s centrem města, respektive by ji to ještě lépe zpřístupnilo.

    Thumb up 4 Thumb down 0
  4. Balde :

    Martin z Ostravy: nebyly peníze, ale pak bude stačit vytahnout ty kostky a položit koleje

    Thumb up 2 Thumb down 1
  5. Tomas T. :

    Balde: No opravdu pouze spekuluji, ale myslim ze otazka penez to neni. Spis je problem kam by ta tramvaj mela jezdit dale z te dolni oblasti. Do budoucna je pocitano s napojenim na cernou louku, ale tam se to zatim resit nezacalo a jeste asi dlouhou dobu nezacne. Uz jen proto ze co vim tak tam stale OKD blokuje vykup pozemku. Nebo se mylim?
    A dalsi vec, dokud tam nebude vylozene duvod aby tam tudy lide jezdili, nema smysl je tam nutit jezdit. napr. kdyby tam jezdila tram c. 2, tak by proti tomu bylo asi hodne lidi, kteri potrebuji smerem na namesti republiky.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  6. Martin z Ostravy :

    Přemýšlel jsem, že by se to udělalo jen jako slepé rameno na konci buď smyčka nebo obratiště kolejovým přejezdem. Nicméně taková trať by byla užitečná jen pro akce v DOV, v běžné dny by neměla smysl. Takže se to musí udělat najednou i s napojením na Karolinu, což je běh na trať delší než je samotná zamýšlená trať :) Prostě tramvaje nejsou v kurzu již od roku 1975 :( (kromě několika světlejších chvilek např. v roce 1999)

    Thumb up 0 Thumb down 1
  7. aggu :

    Postavit tramvajovou trať z DOV, zadem okolo Dvojhalí a na Výstaviště smysl má a veliký. Právě tramvaj může dostavbu celého území od Karoliny až k DOV významně urychlit, protože takto „zasíťované“ území bude pro developery o hodně zajímavější. Proč se asi v Praze slétávají jako včeličky na med developeři právě kolem stanic metra ;)

    Thumb up 2 Thumb down 1
  8. Martin z Ostravy :

    Taky si myslím, že by se tam tramvaj uživila, navíc by to byla alternativa k Frýdlantským mostům. Rovněž by to umožnilo rychlé propojení DOV a Slezskoostravského hradu, krom ceny mě momentálně nenapadají žádná negativa.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  9. skelet :

    Pokud si pamatuju, tak Pleskot se Světlíkem to mají (měli v plánu).

    Thumb up 0 Thumb down 0
  10. Honza :

    to skelet: pan architekt Pleskot a pan Světlík to samozřejmě v plánu mají. Nicméně tohle jsou investice Ostravy a jak mi říkal pan Pleskot městu vše trvá nehorázně dlouho a jsou rádi, že už se staví vůbec ta cesta :)

    Thumb up 0 Thumb down 0
  11. Jiřík :

    Není ten pruh na Vítkovické ulici uprostřed mezi cestama náhodou budoucí základ pro koleje ?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  12. Martin [msstavby.cz] :

    Než začnete spekulovat a vymýšlet X točen, konečných a kde jakých verzí….
    S tramvají se počítá přes DOV na Karolinu. Trať má již územní rezervu. Viz. zde http://www.msstavby.cz/nova-karolina-ii-etapa-18-03-2013/

    Thumb up 1 Thumb down 0
  13. Nimrod :

    Do Colours to nebude zcela jistě – dokončení celého projektu 11/2014.
    Rezerva pro tramvajovou trať byla od začátku, realizace samotné trati je otázka 10-15 let, až bude odkud – kam. Aby tramvaj měla smysl musí přepravit velké množství lidí, tzn. je potřeba dobudovat Dolní oblast, další vybavenost a hlavně Karolinu. Pak přijde na řadu travmaj…a věřím, že se toho dočkám!

    Thumb up 0 Thumb down 0

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.