Prodloužená Rudná – dokončeno

Prodloužená Rudná je dokončena a silnice je nyní ve zkušebním provozu. Stále však chybí vystavět lávku pro chodce a cyklisty.

zdroj: FB Moravskoslezský kraj

Související články


Komentáře

  1. EG :

    Wow!!!
    Nemůžu se dočkat, až po ní pojedu. :)
    Už tak mi cesta k rodičům z Katowic trvá o 10 minut méně díky otevřenému obchvatu Opavy. :)

    Thumb up 6 Thumb down 0
  2. Tom :

    Změnila se dopravni situace na třídě 17.listopadu?

    Thumb up 5 Thumb down 0
  3. aggu :

    Tom: Jedny nyxy povídaly, že pokles je cca 25%. Není to moc, ale ani málo. Chce to delší (a jiný) čas na hodnocení.

    Thumb up 6 Thumb down 0
  4. Rdm :

    EG: trochou OT dotaz: vy jezdíte z Katowic do Opavy pres Ostravu? Když se podívám na mapu tak po okresach jste tam za 45 minut.

    Thumb up 2 Thumb down 3
  5. Adam :

    Rdm:
    Přes Ratiboř ~105 km, průměrná rychlost cca 65 km/h, čas cca 1:40.
    Po dálnicích přes Ostravu (A1, D1, I/11) ~125 km, průměrná rychlost cca 90 km/h, čas cca 1:25.

    Thumb up 10 Thumb down 1
  6. Rýša :

    NO, bojím se, že ji časem od Globusu po Opavu zpoplatní, tak jako silnici do FM od Makra.

    Thumb up 5 Thumb down 3
  7. Rado :

    Rýša: 1500 Kč za rok za dálniční známku není moc, ovšem rozumím tomu, že v případě Ostravy dostává její nákup zvláštní, resp. hořkou pachuť.

    Thumb up 4 Thumb down 4
  8. Crazym :

    Rado: To je dost relativní a vždy o úhlu pohledu, zatímco naše dálniční známka začala v roce 1995 na 400,- Kč a víme kam to dotáhla spolu s délkou a stavem naší dálniční sítě, tak si vzpomínám jak jsem se ošíval když jsem si musel tou dobou kupovat třeba dvakrát tak dražší Švýcarskou a liboval si jak se mi tam dobře cestuje. No a ona tam dodnes stojí stejných 40 švýcarských franků což je dnes devět stovek a v jakém rozsahu a stavu jsou tamní dálnice nemusím snad nikomu popisovat :-) Takže z mého úhlu pohledu je ta naše ku.evsky předražená a to ani neberu v potaz rozdílnou úroveň příjmů…

    Thumb up 14 Thumb down 5
  9. něgdo :

    Crazym: musíme si vybrat, co rozpočet dovolí a jak ho utratíme, takže např. aktuální téma mateřská:

    Peněžitá pomoc v mateřství není v každé zemi stejná. Některé maminky totiž pobírají až sto procent svého platu, a po celou dobu si v podstatě „užívají“ plně placeného volna. Jiné dostávají jen část svého platu. Kolik pracovních týdnů ve výši 100 % mzdy jim v tom kterém státě příspěvek pokryje?

    Česko – 62,6 % (17,5 týdne)
    Švýcarsko – 56,4 % (7,9 týdne)

    Pochopeno???

    Thumb up 3 Thumb down 5
  10. Ludva :

    něgdo :

    to není správné srovnání…takhle si každý může vytáhnout něco, co se mu hodí z jakékoli oblasti, jsou třeba fakta vztahující se k případu, jinak to je jen nesmyslné dohadování bez konce.

    Kolik stojí dálnička, počet km dálnic, průměrná mzda, silniční daně, kolik % investuje stát do oprav přímo, kolik se platí např. za průjezd kamionů, počet odpočívadel atd., atd….

    u tvé tvé mateřské zase zapomínáš, ze většina švýcarů nemá problém uživit dítě+dvě auta, maj možnosti 1/4 či 1/2 uvázků atd,tam ta pomoc není zdaleka tak nutná…A také stojí za připomenutí, že švýcar i s 50% přežije příjemně, u nás i s 62% to je kolikrát na hraně. V čem vedeme to je délka mateřské – jedna možná i nejdelší…

    Thumb up 7 Thumb down 1
  11. Rado :

    Crazym: Myslím si, že z jedné strany jsou Češi mistři světa v běhu na vidle a k tomu ještě papežtější než papež. Procestoval jsem kus světa a dálnice či klíčové komunikace se staví 24 hodin denně a za další, pokud se opravují klíčové komunikace, tak zásadně v noci. Nikoho nenapadne blokovat cestu celý den, aby pak na ní pracovalo 5 lidí, jak je tomu u nás zvykem. A pak to poslední, že si za státní peníze živíme neziskovky typu Děti Země, které kvůli křečkům, cvrčkům, konvalinkám dělají ze staveb nekonečný příběh. A kvalita našich staveb, o tom už raději pomlčím. Jen mě děsí tempo našich severních sousedů, kteří jsou schopni otevírat dálnice ve třípruhu v jednom směru dříve než my ve dvoupruhu.

    Thumb up 16 Thumb down 1
  12. Rýša :

    Rado: 150 jsou peníze jak pro koho – málo nebo hodně, pro mne by byly ale zbytečně vyhozené, když celý rok nejedu po dálnici. Využívám jen občas vlnitý úsek Slovenská- Rudná, kde se ani 130 nedá jet. Jinak letos jsem jel akorát 2x do FM, použil jsem starou cestu.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  13. Rýša :

    Rýša: oprava: 1500…

    Thumb up 2 Thumb down 0
  14. Rýša :

    A ještě bych měl připomínku k dálniční známce. Když už je to DÁLNIČNÍ známka, tak by měly být zpoplatněny jen silnice dálniční jako D1, D2,D3 atd. a ne krátké úseky Ova-FM, která dálnicí není, ale jen silnicí pro motorová vozidla.

    Thumb up 13 Thumb down 3
  15. někdo :

    Ludva: špatně sis přečetl…uvedl jsem „NAPŘ“, a ne „JEN“.

    S tím, cos napsal souhlasím, je to značně komplikované….“Kolik stojí dálnička, počet km dálnic, průměrná mzda, silniční daně, kolik % investuje stát do oprav přímo, kolik se platí např. za průjezd kamionů, počet odpočívadel atd., atd….“

    Taky se opomenulo třeba mýto v tunelech…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  16. PetrP :

    Rýša: Plete se, silnice do F-M je dálnice, a to konkrétně D56, žádná silnice pro motorová vozidla…

    Thumb up 8 Thumb down 0
  17. Mx :

    Jestli to pomůže? Jezdil jsem zasekanou porubou denně a KAŽDÝ pokles dopray tam bude spásou

    Thumb up 5 Thumb down 0
  18. Rýša :

    PetrP: Ano, pletu se, ale…viz wi: Dálnice D56 (do 31. prosince 2015 rychlostní silnice R56) je dálnice, která vede z Ostravy do Frýdku-Místku,
    tudíž nebyla stavěna jako dálnice, ale prostě od roku 2016 jen za dálnicí prohlášená, asi kvůli tomu poplatku.
    A tak i Rudná, resp. její nějaká část může být za nějakou dobu nazvána D.

    Thumb up 4 Thumb down 0
  19. Adam (ten hodný) :

    Pochybuju že vůle státu je vyhánět řidiče z obchvatů zpět do obcí.

    Mě spíše udivuje, proč je pro náklaďáky placena jen část shopping park > kr. pole
    ….. proč zrovna tahle část??

    Thumb up 3 Thumb down 0
  20. Slosor :

    Rýša: Byla zpoplatněná i předtím. A dálniční parametry taky měla už předtím. Spíš se divím proč nebyla značená jako D od začátku. Nikde není psané, že dálnice musí být dálkový tah.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  21. EG :

    Rdm:

    Jezdím. Po okreskách je to porod. Katowice, Gliwice, Rybnik, Racibórz, Kietrz, Wiechowice… to je více než dvě hodiny. Navíc stav některých cest a zácpy ve městech a na mýtné bráně jsou zlo.

    Mám svůj rekord. 1:20 z Katowic do Neplachovic. Průměrná rychlost 99km/h, spotřeba v Rapidu 5,6 a fakt super jízda. Jsem rád za tento úsek, protože je to dalších 7 minut ušetřeni času mimo špičku a ve špičce asi i přes 20. A dost mě překvapil ten provoz. Řekl bych, že Porubě se ulevilo.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  22. davidb :

    Když se podívám na kamery http://krizovatky.ovanet.cz/
    a porovnám si Rudná x Závodní a Vřesinskou, tak už dnes (i když není provoz standartně pracovní) jasný úbytek směr Poruba.
    Těch aut co jedou na Porubu je naprosté minimum.
    To stejné Opavská x 17.listopadu, prakticky všechny auta jedou směr Opavská, k Rudné odbočuje sem tam auto.

    Ovanet by mohl osadit kamery naobě nové MÚK na Rudné.

    Thumb up 7 Thumb down 0

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.