Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Jiřík :
Ať už to stojí !
16.09.2013 15:11Jarda :
Proč? Proboha proč.
16.09.2013 16:07Jiřík :
Tak pokud by to sloužilo pouze pro cestující, tak by to bylo zbytečné ale pokud to bude sloužit i pro průmyslovou zónu, tak tento projekt má 100 % budoucnost.
16.09.2013 16:47skelet :
Proč to je ovšem klasická železnice a nikoliv rychlodrážní tramvaje?
16.09.2013 19:45Pavel :
No ano, pro průmyslovou zónu to taky bude sloužit. Podniky chtějí posílat všechno po železnici a mají odpor ke kamionové dopravě. Jen koleje jim chyběly. Tak to budou v průmyslové zóně všichni šťastní. Do jiných průmyslových zón zavedeme taky koleje. Zvláště pak, pokud to EU zaplatí.
16.09.2013 20:04aggu :
Pavel: no nejsem si jistý, jestli zrovna firmy v auto průmyslu, které tu dominují, preferují dodávky po železnici před kamiony…
16.09.2013 20:12Jiřík :
Pavel : Nebo třeba pro dopravu zaměstnanců do práce ? Zatím to vypadá jako nejjednodušší a vysokokapacitní způsob dopravy lidí z Ostravy, jaký kdy na Mošnov byl.
16.09.2013 22:57mm :
Výhody železnice se mohou projevit klidně až za několik let, kdy se průmyslová zóna rozroste a třeba bude i více leteckých spojů.
17.09.2013 16:08skelet :
stejně si myslím, že se ta trať mohla napojit na ostravskou tramvajovou síť. Co si budeme povídat, bylo by to i pohodlnější
17.09.2013 22:55simir :
skelet: Z točny dubina interspar je to na letiště vzdušnou čarou přes 12 km. Pro srovnání z Vřesinské přes celou Ostravu až na NH je to 17 km. To je tak hodina cesty, uvažujte než něco plácnete. Výhodné by to bylo akorát pro bezdomovce, protože by se hodinu v kuse prospali bez otravného cinkání dveří.
18.09.2013 10:43Hynek [msstavby.cz] :
skelet: tak on ten terminal na svinove neni az takova bariera snad..
18.09.2013 11:21Jarda :
A přestup ve Studénce se zavazadly a čekání na spoj do Mošnova, to moc komfortní není? Bude zaručen ČD přímý spoj Ostrava-Svinov – Mošnov, a jak často bude jezdit? Ve vizualizaci není vidět ani nákladová rampa, takže s tím plánováním o tom, jak to využijí firmy ve průmyslové zóně bych to nepřeháněl. Já v tom vidím jedině přínos pro dny NATO, a v tom, že se zase podaří podojit dotace EU v prospěch kraje.
18.09.2013 15:06aggu :
V Mošnově už jsou nebo se připravují multimodální cargo, letecké cargo a hlavně železniční cargo, které bude vlečkou napojené na tuto dráhu. Kousek za jedním kopcem dálnice a za druhým kopcem na opačnou stranu rychlostní komunikace. A hned za plotem letiště u Albrechtiček vede projektovaná trasa kanálu Dunaj-Odra-Labe ;) V tomhle má Mošnov velkou budoucnost, nejde jenom o průmyslovou zónu nebo letiště.
18.09.2013 16:22Jarda :
aggu: A tak to jo, nemáte nějaký zdroj odkud jste čerpal o tom multimodálním cargu?
18.09.2013 20:55Hynek [msstavby.cz] :
Jarda: http://www.msstavby.cz/multimodalni-cargo-mosnov-uzemni-rizeni-09-07-2012/
18.09.2013 21:48Martin z Ostravy :
Včera jsem jel kolem a již je tam vidět nějakou činnost, v podobě zemních prací. V trase trati jsem pak viděl zeměměřiče.
28.09.2013 13:54