Rezidence U Napoleona

Jedná se o rezidenční bydlení v individuálních rodinných domech dle návrhu Ing. arch. Martina Rosy v lokalitě Třinec – Oldřichovice, v blízkosti restaurace U Napoleona.

Více k projektu ZDE.

zdroj: FB Rezidence U Napoleona

Související články

  • žádné související články, zkuste tagy pod nadpisem..

Komentáře

  1. Xfun :

    Super, že to staví v lese.. :/

    Thumb up 0 Thumb down 1
  2. Martin :

    Komunikace s nesmyslnými poloměry oblouků, bez zajištění rozhledových poměrů, bez rozšíření. Jednodruhová bez výhyben. Obratiště, kde se těžko vůz HZS otočí….a k tomu to dáme do loga😁

    Thumb up 3 Thumb down 2
  3. Martin [msstavby.cz] :

    Martin: Já obratiště na konci vidím. Pokud by nebyly dodrženy rozhledové trojúhelníky apod., nemohl by projekt získat stavební povolení.

    Xfun: Nejedná so o les https://mapy.cz/s/jesojanumo

    Thumb up 4 Thumb down 0
  4. Martin :

    Martin [msstavby.cz]:
    Nebavím se o rozhledových poměrech v křižovatce, ale ve směrových obloucích – např. rozhled pro zastavení (řidič nemá šanci vidět přes ploty) v kombinaci s nedodržením minimálních poloměrů pro (odhaduji) tuto místní obslužnou komunikaci. Obratiště tam sice je, ale vsadím boty na to, že vlečná křivka standartní cisterny HZS tam nevýjde. Ta informace, že je vydáno SP je oficiální? Nikde jsem ji nenašel.

    Thumb up 2 Thumb down 1
  5. Martin [msstavby.cz] :

    Martin: Kde by řidič na te komunikace měl zastavovat? Jsou tam jen sjezdy k jednotlivým pozemkům.
    Oficiální není, ale předpokládám, že SÚ nevydá povolení pro nesprávně navrženou stavbu. Tohle jsou prodejní vizualizace.

    Thumb up 2 Thumb down 1
  6. Martin :

    Martin [msstavby.cz]:
    No… asi nemá smysl tady rozebírat o co se jedná konkrétně, každý dopravák ví o čem je řeč. Jednoduše řečeno: v každé „zatáčce“ musíte zajistit rozhled pro zastavení. V tomto případě, když pojede např. vozidlo svozu odpadu a proti němu třeba osobní auto, při návrhové rychlosti 30km/h nemá šanci ani jeden z řidičů šanci zareagovat. Komunikace tím, že nemá oddělenou dopravu od pěší (to, že tam nakreslí bílou čáru fakt nejde) je navržena v režimu obytné zóny a poté se dostáváme ještě do horší problematiky kdy je oficiálně povolen jakýkoliv pohyb osob v komunikaci i např. hraní dětí. Suma sumárum dochází k fatálním nehodám viz. nedávno soud řidičky SUV, kdy srazila v obdobné lokalitě dítě a to zemřelo. (na vině bylo právě toto nedodržení rozhledu, kde byl vysoký neprůhledný plot + řidička pořádně neviděla kvůli výšce vozidla před kapotu vozu). Na školení ČKAIT od DI PČR na to neustále upozorňují, ale tyto projekty jednoduše dopraváka neviděli ani hodně zdaleka.

    Thumb up 7 Thumb down 0
  7. Martin [msstavby.cz] :

    Martin: Aha, díky o těch zatáčkách jsem nevěděl :-)
    Já myslím, že to smysl rozebírat má, ne každý je dopravák (jako já) a může je to přiučit.

    Thumb up 3 Thumb down 1
  8. Michal :

    Martin: Je opravdu nutné si uvědomit, že se jedná pouze o prodejní vizualizaci z architektonické studie, která slouží k vyobrazení samotných domů a rozmístění v rámci této nové ulice. Komunikace je projektována se dvěmi jízdními pásy a bude splňovat veškeré normy včetně výše zmíněných poloměrů, nebo funkčního obratiště, kde se vytočí i vozidlo HZS.

    Thumb up 2 Thumb down 0

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.