I/58 obchvat Skotnice a Mošnova

Tato nově vybudovaná silnice bude pokračováním obchvatu Příboru, který byl zprovozněn již na konci roku 2011. Začátek stavby prvního úseku „Příbor – Skotnice“ je plánován na listopad 2015 a uvedení do provozu na červenec 2018. Na druhý úsek „Mošnov – obchvat“ ještě nebylo vydáno stavební povolení, ale zahájení je plánováno na květen 2016 a dokončeno by mělo být v březnu 2019.

skotnice

mošnov

další info na rsd.cz – Příbor – Skotnice, Mošnov – obchvat

Související články


Komentáře

  1. Balde :

    je ho třeba

    Thumb up 0 Thumb down 0
  2. aleš m. :

    Rok 2018!!!!!! Tady už nestačí 3 vykřičníky!!!! Pozdě, pozdě, pozdě!!!!!! Obchvat měl být v provozu už cca 20 let, jak začal nárust osobní dopravy. Tak důležitá spojnice!!!!! Chudáci obyvatelé kolem hlavního tahu, tolik let čekali na obchvat a tolik let si ještě počkají!!!!! A vůbec není jisté, jestli v roce 2018 bude hotovo…..!!!!!!!!!!!!!!!

    Thumb up 2 Thumb down 4
  3. Balde :

    a tak spousta dopravy uz jezdi po dalnici, takze bych nerekl ze se jim tam neulevilo, ale urco bude lespi když mosnov a další města na tehle silnici dostanou obchvat

    Thumb up 1 Thumb down 0
  4. Martin [msstavby.cz] :

    aleš m.: Nějak se ti sekl prst nad „!“ …

    Thumb up 2 Thumb down 3
  5. aleš m. :

    martin [msstavby.cz]: Nesekl. Myslím, že na popsanou cituaci je jich tam poměrně málo.

    Thumb up 1 Thumb down 3
  6. Tomas T. :

    aleš m.: Mno dle meho je to jedno s druhym. Ano, jsou chudaci ze to jeste neni udelane a tak dlouho to trva, ale na druhou stranu, zase tam maji ty domy nyni neskutecne levne, takze to neni tak lukrativni oblast a neni problem si tam neco poridit. Cili nikdy nejde mit hodne muziky za malo penez.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  7. Martin [msstavby.cz] :

    Tomas T.: Problém je v návrhu obchvatu. Aby bylo na křižovatce do průmyslové zóny od obce vytvořeno MÚK. Musí se v obci již od mostů přes řeku začít zvyšovat cesta, aby bylo dosaženo průjezdného přemostění přes obchvat. Takže část Mošnova rozdělena betonovou zdí. Ti nejhůř postiženi budou mít před barákem betonovou zeď. Nic jiného.
    Domy tam zrovna levné nejsou. Nyní většina dopravy na Ostravu jede přes dálnici.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  8. Pete :

    Osobne si myslim, ze v kraji jsou mnohe stavby, ktere si zaslouzi prednost pred temito dvema obchvaty. Nemam ale tuseni, jake jsou tam ted po otevreni dalnice intenzity, roky jsem pres Mosnov nejel.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  9. Rado :

    Něco shnilého je v tom státě českém, ale mám pocit, že si připadám jako v Kocourkově. Stavět 3 km dlouhý úsek + 1,2 km mimoúrovňového křížení 3 roky mi přijde jako zlý sen. Co lze v Číně nebo jinde v zahraničí stihnout do půl roku, tady se to táhne léta. Ale chápu proč. Práce na jednu směnu, o víkendech stavby stojí, čili naprosto nevyužitý časový fond. A jak zde bylo správně řečeno, tato stavba + obchvat Mošnova už měla dávno být. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale aby od procesu EIA až do uvedení do provozu uplynulo u tak krátkého úseku 11 let, v případě obchvatu Mošnova 12 let, to je moc. Čím to, že se pražský okruh nebo dokonce i tunel Blanka s 12-ti km tunelů postaví za diamentrálně kratší dobu???

    Thumb up 1 Thumb down 1
  10. Martin z Ostravy :

    On hlavní problém je v tom, že se stavět ani nezačalo, protože na stavby nebyly uvolněny žádné nebo minimální finanční prostředky, což např. u obchvatu Mošnova úplně zastavilo přípravu – stavba má ÚR, ale pro nedostatek prostředku nebyla ani vypracována DSP. Další věc je ta, že se bohužel obě stavby ponížily z S 22,5/100 na S 11,5/80, což ale souvisí s tím, že letiště je ve stavu takovém jakém je tj. těsně před smrtí. Tedy problém není v tom, že by stavělo na jednu směnu, ale že tam žádná směna není.
    A to srovnání s SOKP a MO, mi přijde velmi úsměvné, protože příprava jižní části okruhu tj. stavby 514, 513 a 512 trvala víc jak 20 let a to SOKP není zdaleka dokončen a podle posledního vývoje ani nikdy nebude, velkým úspěchem bude vůbec realizace stavby 511. Ale pravdu máte v tom, že něco shnilého v tomto státě jest.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  11. Tomas T. :

    Rado: Až budou lidé pracovat 12 hodin denně 7 dní v týdnu za stejné výdělky jako v Číně, tak pak to opravdu je možné postavit za půl roku a ještě s rezervou. Bohužel lide chtějí čím dál víc a pracovat se jim nechce.

    Thumb up 0 Thumb down 2
  12. Pete :

    A kdo chce makat 84 hodin tydne…? :-D

    Thumb up 0 Thumb down 0

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.