Tohle bude asi nejzbytečnější cyklostezka (spíše cyklopruh). Úplně stačí vyměnit značku na mostě Českobratrská, vytvořit z chodníku cyklo-chodník a zbytek si už vyřeším sám.
Na slezské straně Ostravice v centru se už pracuje na další cyklostezce.
30.04.2014 11:29
12
mach :
Tak vzhledem k tomu, že v dané trase byl v poslední době čilý stavební ruch a ani google mapy ulici Českobratrskou a Janáčkovou v trase cyklostezky ještě nestihly nafotit, bude to asi velice dobře promyšlená a zkoordinovaná investice.
30.04.2014 19:38
01
mJožka :
Zbytečná stezka to nebude, protože minimálně podél ul. Českobratrská to bude jediný bezbariérový (bez schodů či výtahů) příjezd z oblasti západně od ul. Místecká do centra Moravské Ostravy.
Zbytečné alespoň v tomto úseku mi přijde stavební řízení a následně stavební činnost. Jak píše mach, je to „krásná“ ukázka koordinace rozvoje města. Člověk by si snad přál, aby projektantům mostů přes Místeckou a železniční trať možná vyrostlo třetí oko, aby si všimli cyklistických stezek na sousedícím sídlišti Fifejdy, a trochu se probral mozek, aby do projektu mostů zanesli možnost cyklisty z těchto stezek převést do centra. A o funkčnosti koordinace útvaru hlavního architekta nebo odboru dopravy MMO to taky neukazuje na ideální stav.
Ale tak možná má Ostrava dost peněz na dvojí stavební řízení a překopání skoro nových dopravních staveb. Máme rok voleb, tak to třeba voliči připíší odpovědným stranám na závěrečnou účtenku :)
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
via :
Tohle bude asi nejzbytečnější cyklostezka (spíše cyklopruh). Úplně stačí vyměnit značku na mostě Českobratrská, vytvořit z chodníku cyklo-chodník a zbytek si už vyřeším sám.
30.04.2014 11:29Na slezské straně Ostravice v centru se už pracuje na další cyklostezce.
mach :
Tak vzhledem k tomu, že v dané trase byl v poslední době čilý stavební ruch a ani google mapy ulici Českobratrskou a Janáčkovou v trase cyklostezky ještě nestihly nafotit, bude to asi velice dobře promyšlená a zkoordinovaná investice.
30.04.2014 19:38mJožka :
Zbytečná stezka to nebude, protože minimálně podél ul. Českobratrská to bude jediný bezbariérový (bez schodů či výtahů) příjezd z oblasti západně od ul. Místecká do centra Moravské Ostravy.
02.05.2014 06:48Zbytečné alespoň v tomto úseku mi přijde stavební řízení a následně stavební činnost. Jak píše mach, je to „krásná“ ukázka koordinace rozvoje města. Člověk by si snad přál, aby projektantům mostů přes Místeckou a železniční trať možná vyrostlo třetí oko, aby si všimli cyklistických stezek na sousedícím sídlišti Fifejdy, a trochu se probral mozek, aby do projektu mostů zanesli možnost cyklisty z těchto stezek převést do centra. A o funkčnosti koordinace útvaru hlavního architekta nebo odboru dopravy MMO to taky neukazuje na ideální stav.
Ale tak možná má Ostrava dost peněz na dvojí stavební řízení a překopání skoro nových dopravních staveb. Máme rok voleb, tak to třeba voliči připíší odpovědným stranám na závěrečnou účtenku :)