Letiště Ostrava – parkoviště P5

Letiště Leoše Janáčka, Ostrava-Mošnov připravuje stavbu velkého odstavného parkoviště pro osobní automobily.

Studie řeší parkoviště s označením P5 v areálu Letiště Leoše Janáčka. Parkoviště je situováno dle možností investora na parcele č. 822/16 k.ú. Mošnov, naproti nově budovanému železničnímu terminálu.
Jedná se o velkokapacitní parkoviště s počtem parkovacích míst 310 z toho 6 pro TZP a ZTTP. Na parkovišti bude umístěno 5 krytých přístřešků pro vozíky na zavazadla. Parkoviště bude osvětleno, střeženo kamerovým systémem a dle provozních možností i ostrahou, objekt ostrahy je umístěn v severním rohu parkoviště u vjezdu, provoz bude plně automatický za pomocí automatické venkovní pokladny a závorového systému. Na parkoviště jsou dva vjezdy i výjezdy. Celý objekt parkoviště bude oplocen.

zdroj: airport-ostrava.cz

Související články


Komentáře

  1. Rado :

    A není to parkoviště poněkud předimenzované? :-) Vzhledem k tomu provozu, který na Mošnově vládne ? Možná to zní trochu jako invektiva, nicméně Mošnov je pro mě čím dál tím víc větší absurdita, jak svými spojením se světem, tak cenami. Pokud bych neřešil čas, ale výhradně cenu, tak letět do Prahy je levnější přes Londýn než přímým letem atd. atd. Avšak zase se ukazuje, že se řeší všechno kolem jenom ne linky, cargo nějak usnulo (opět), zato v Katowicích makají jak šroubci.

    Thumb up 6 Thumb down 5
  2. Martin :

    Je pravda, že jsem byl před několika týdny na letišti a všechna parkoviště byla úplně plná. Asi to je přes léto potřeba přidat další plochy…

    Thumb up 10 Thumb down 1
  3. Permonik :

    Já tam byl před ani 2 hodinami a parkoviště plné, i to v obci U karlose (v areálu býv. autobazaru), nevím jak to ve skotnici. Ale taky ho vidavám plné. Během odletu stojí auta, čekající na cestujíci z letu i na krajich silnic v okolí. Takže asi je podstatný důvod dělát tuhle studii.

    Je pravda že na zimu to je předimenzované. :-)

    Thumb up 9 Thumb down 0
  4. Tomáš Berenka :

    Dobrý den, před týdnem jsme parkovali na PARKOVIŠTI 21 ( byvalý autobazar Sitta) a musím říct, že služby byly perfektní a cena adekvátní.I v plné sezóně jsou volná místa. ?

    Thumb up 1 Thumb down 0
  5. Danek :

    Podme dát hlavy dohromady, a pište nápady jak rozlétat Mošnov:viz.článek:http://ostrava.idnes.cz/letecke-linky-mosnov-nezajem-o-provozovani-few-/ostrava-zpravy.aspx?c=A170809_344221_ostrava-zpravy_woj

    Thumb up 0 Thumb down 0
  6. aggu :

    Danek: Neblázni, to už je lepší si to probrat s kamarády někde u piva ;)
    Jsi daňový poplatník a vedení letiště je nové. To nový management se musí snažit vyhrabat letiště z marasu, do kterého ho dovedli Lukša s Tošenovským a dokonali socialisti. Hrobaři a nýmandi. Prý manažerské letiště. Muhehe.
    Jediné co má smysl je soustavný tlak (jakýkoliv). Jednak na letiště (jako zákazník) co se zlepšování služeb týče (cena parkingu např.) a jednak na vlastníka, což je kraj, a konkrétně Unucka z ODS. Po velkých gestech před a po volbách mi ohledně Mošnova připadá nějaký zabržděný ;) Podnikatelé musí do nich rýpat, pořadatelé kulturních eventů musí rýpat, cestovky musí být motivovány. Kraj a management musí fyzicky cítit, že mají problém a musí ho vyřešit. Nevidím jediný důvod, proč by to nešlo. Katowice to zvládly, oni to zvládnou taky.
    Kraj a management musí přijít s jasnými incentivami do rozvoje. Bude to mnohem dražší než to mohlo být před 10-15 lety, ale za chyby se tvrdě platí, že? ;)
    Co poplatky, které musí letišti platit dopravní společnosti? Mošnov pro ně musí být atraktivnější než Katowice. Jediná cesta. Která bude stát majlant, ale furt lepší než pitomé dotace do linek, kde peníze letí do kanálu.
    Mošnov má víc než milionou spádovou oblast. Od Olomouce po Žilinu. S polským příhraničím dvojnásobek. Dvě středně velké letiště KTW (a v v budoucnu OSR ;) tady mají víc než dostatek zákazníků. A velký hub je přitom daleko (Vídeň, Praha) – pro Brno i Bratislavu je právě to velký handicap, který nikdy nepřekonají. Mošnov ho nemá.

    Thumb up 5 Thumb down 1
  7. thvari :

    Danek: To už rovnou můžeme ve volném čase založit aerolinky a rozlítat to sami. Nazveme to, co já vím, MoravaAir, koupíme pár starších letadel, kraj nám bude krýt prvních pár let případnou ztrátu a otestujeme na linkách do Amsterodamu a Helsinek, jaký je skutečný zájem o létání z Ostravy po Evropě.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  8. Danek :

    aggu:Dle mě je cesta jednat napřímo s vedením společnosti největších nizkonakladovek. Domluvit si schůzku u nich a posléze je pozvat k nám(přestavení letiště,plány do budoucna atd.)a zeptat se jich jakou formu podpory je pro ně stěžen. Ono varianta vyzkoušení 2-3 evr.destinací destinací.na 2 roky by nebyla k zahození(to už je termín, kdy se dají lety rozlítat do podoby kde se dostavají za hranici vydělečnosti) Londýn se taky chytil a posléze se přidávali spoje.Taky nikde nevidím parkovaní free pro poláky, když to samé mají v Katowicích.Taky jak jsem jel minulý měsíc na dovolenou a jednal jsem s jednotlivými cestovními kancelářemi o termínech a odletových letištích…mě velmi zajímalo, že Ostrava byla vždy ze 100% plná(Brno a Praha ne).I v mém letadle nebylo ani jedno volné místo…to znamená, že tu značný potenciál rustu dovolených z OV, když let je uplně vyprodán.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  9. D-r :

    aggu: Proč pro Brno i Bratislavu je to velký handicap?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  10. thvari :

    D-r: Těžko říct, možná to v Blavě a Krně taky jen dělají blbě jako v Mošnově. Každopádně kamarádi ze Slovenska, když lítají domů, tak jim do Bratislavy (z Holandska) nic nelétá a všichni si na to celkem stěžujou. Buď je tam 2x týdně Brno, častěji ale volí právě Vídeň, která je od Bratislavy půl hodiny autem, nebo dokonce Budapešť.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  11. j.ree :

    D-r: Maji za humny Viden.

    Thumb up 3 Thumb down 0
  12. PetrP :

    Letos je snad oproti loňsku narůst charterovych letů zvýšen o 50%.. Někde jsem četl. Je fakt, ze v Petřvaldu, kde mám rodinu a trávím tam hodně času to lítá jedno za druhým… Tomu odpovídají i úplně plné parkoviště i ve Skotnici napr…

    Thumb up 3 Thumb down 1
  13. Rado :

    aggu: Že to bude dražší než před 15 lety? Může být, ale do toho kraj nepůjde, másla na hlavě má kvůli Mošnovu až až. Navíc má na poli dopravy jeden vřed za druhým – zvlněná dálnice, prodloužená Rudná atd. Bohužel, co se nedá koupit, je čas. A reference. Ty mají Katowice výborné a Ostrava? Rušení jedné linky za druhou, experiment vedle experimentu, když už linka, tak s Travel Service (Smartwings) v nevhodných časech, což je pro mnoho lidí důvod s nimi nelítat. To je důvod konce spojení do Paříže, Smartwings se lidem ve velkém zajídá. Mít to jiná aerolinka, věřím, Paříž je tady doteď.

    Jediné, co by měl kraj dělat, tak jednat s leteckými společnostmi, ale neklást si žádné podmínky, protože jednak není v té pozici a jednak je to cesta do pekel. Takhle si už kraj před rokem, dvěma zařízl Amsterdam, který se, světe (ne)div se, chvíli nato začal létat z Katowic. Navíc by měl kraj svou snahu směrovat tak, aby cena letu byla ve stejných cenových relacích jako z Katowic. Jakákoliv vyšší cena nemá smysl. A věc třetí, jak moc je Ostravsko a široké okolí atraktivní po zahraniční aerolinky? Se službami to není kdovíjak slavné, lákadel zde moc není, a pokud, tak musíme šáhnout do např. Olomouckého kraje, kde máme nejbližší památku UNESCO.

    A vyvíjení systematického tlaku? Kromě sdružení Létejme z Ostravy za dlouhá léta o žádném nevím, žádný z průmyslových podniků nebečel nad tím, že se z Ostravy nedá nikdo dostat, když zde máme Colours nebo Tretru, tak se zásadně využívají okolní letiště, avšak ne to ostravské, že by se někdy o absenci spojení se světem vyjádřil některý z rektorů zdejších VŠ, nevím o tom.

    Obecně také nesdílím ani nadšení PetraP, chartery jsou jedna věc, poté skončí dovolené a nic. Utřeme nos. Chtěl bych být optimista, ale Katowice už nepůjdou dostihnout, trh už je za ty roky konsolidován, a pokud bude kraj otálet, můžeme se rozloučit i s cargem. Na tomto poli jsou už Poláci rovněž před Mošnovem, přičemž byli pozadu. Navíc, co ještě hraje do karet Katowicím, že se dá z Katowic létat i exotika, buď napřímo velkým letadlem, anebo s přeletem do Varšavy, přičemž na ceně zájezdu to nepoznáte. A když chcete letět mimo Evropu, Vídeň nebo Praha nikoho nemine.

    Thumb up 5 Thumb down 0
  14. skelet :

    Rado:
    jen drobná připomínka – jak Prodloužená Rudná, tak i dálnice jsou akcemi ŘSD, tedy Prahy

    Thumb up 3 Thumb down 0
  15. aggu :

    Rado: Jabka s hruškama.
    Na poli dopravy krajský úřad D1 trápit nemusí, není za ni odpovědný. Moravské dálnice má na starosti ŘSD, provoz Brno, a to včetně výstavby. Jestli někoho v Brně trápí stav ostravské dálnice nebo ne, za který nese plnou odpovědnost, netuším.
    V Ostravě se „jedna linka za druhou“ neruší. Pokud je mi známo, celkově je to spíš naopak. Pomaleji než by bylo vhodné, ale naopak.
    Kraj si podmínky klást musí ;) Ale rozumné.
    Nejde vůbec o cenu letenek, ale třeba o cenu poplatků dopravců vůči letišti. To dělá letiště atraktivním pro dopravce. Lidi si pak už cestu najdou sami.
    Ano, ostravsko je atraktivní. Je to milionová aglomerace. Kolik jich v Česku máme? Služby jsou už na úrovni, dvoje hory na dostřel, lákadel je v Ostravě na Česko nadprůměrně, což se dlouhodobě projevuje třeba v TOP20 nejnavštěvovanějších míst Česka. Kterých je víc než v Brně nebo Olomouci. Třeba. Potenciál je. Jak ho ostravští umí přetavit v prosperitu je druhá věc. Tavilo se tady 200 let něco jiného, asi to ještě pořádně neumíme ;)
    Navíc, růst letiště nejde postavit jen na turistice. Mošnov nemůže být letiště pro koupáky jako Tuřany.

    Tlak na změnu v Mošnově registrujeme průběžně všichni. Ve spoustě interview s průmyslníky, s Holušovou, s pořadateli Tretry apod., na Mošnov přichází řeč. Přátelé z socialistické strany asi nerozuměli řeči našeho kmene. Historicky se znemožnili a situace se změnila, jak u vlastníka tak u managementu letiště. Nevím, kolik roků může trvat náprava chyb. Asi roky. Co už. Pozitivní je, že letecký trh jde nahoru v celé Evropě. Mošnov půjde taky.

    Trh není „konsolidován“ nikdy. Katowice nejsou a nikdy nebudou žádný velký hub. Bude to vždy max. letiště střední velikosti. Stejně jako bude Mošnov. Trochu později než by měl.

    Thumb up 8 Thumb down 2
  16. D-r :

    aggu: ¨Dvě středně velké letiště KTW (a v v budoucnu OSR ;) tady mají víc než dostatek zákazníků. A velký hub je přitom daleko (Vídeň, Praha) – pro Brno i Bratislavu je právě to velký handicap, který nikdy nepřekonají. Mošnov ho nemá.¨
    Zapomněl jsi na Krakow. Jízda tam mi trvá cca 1,5 hod. Z Krakowa se létá po celém světě. Třeba i do Chicago.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  17. aggu :

    Krakow je regionální letiště. Žádný hub.

    Thumb up 0 Thumb down 1
  18. D-r :

    aggu: Regionální letiště? To se mýlíš. Podívej se třeba na mapu letu http://www.krakowairport.pl/pl/pasazer,c70/informacje-o-lotach,c71/mapa-polaczen-regularnych,a180.html

    Thumb up 0 Thumb down 0
  19. aggu :

    D-r: No jo, vždyť říkám, regionální letiště.
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_the_busiest_airports_in_Europe#2016_statistics_.28provisional.29
    Katowice nejsou ani v první stovce evropských letišť.

    Thumb up 0 Thumb down 1
  20. PetrP :

    Aggu: No i když je nemusím a taky jim závidím, tak jsou v žebříčku na 85.místě…

    Thumb up 1 Thumb down 0
  21. D-r :

    aggu: :-))) aspoň tam vůbec jsou. Mimochodem zlepšení o 14 pozic ve srovnáni s rokem 2015.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  22. Crazym :

    Když už je řeč Mošnovském letišti jako takovém tak linky do Amsterdamu a Helsinek nechce asi nikdo provozovat, kraj prodloužil výběrové řízení o měsíc, nikdo se nepřihlásil :-) A to chtěl kraj vrazit do toho 150 mega ročně :-) Takže do konce srpna…

    Thumb up 1 Thumb down 0
  23. Rado :

    aggu: Začnu aggu tím, co považuji za problém, který se týká dopravy v kraji, je mi jedno, kdo je majitelem cest, letiště, zda Petr nebo Pavel, podstatné je, že je tu kraj, který by měl dbát na to, aby dopravní spojení bylo co jak nejlepší. Ten selektivní přístup, který jste zmínil, to je ta cesta do pekel, není to moje, tak proč bych se staral. A z detailů máte potom celek. Nyní už k letišti.

    Pokud by trh nebyl konsolidován, nedokážu si potom vysvětlit ten neustálý růst na straně letišť Katowice a Krakow a neustálé paběrkování ostravského letiště. Pokud v tom nevidíte rozdíl, určitě dáte za pravdu řeči čísel a statistiky jsou zde neúprosné, neboť letiště Katowice a Krakow jsou od sebe vzdálená necelých 100 km a z Ostravy to máte 1,5 hod. jízdy. Čili Krakow 4 983 645 odbavených cestujících, 67 destinací, z toho 14 nových v r. 2016 a meziroční nárůst cestujících + 18 %, + 760 000. Katowice 3 221 261 odbavených cestujících, 48 destinací a meziroční růst 151 982 +4,9%. Navíc v případě obou letišť hraje pravidelná doprava prim. V letošním roce plánují Katowice otevření 4 nových linek (poslední včera Eljat v Izraeli) a Krakow dokonce 27 nových linek. A teď tomu konkurujte. Jaký vliv má třeba to, že se dostanate na Mošnov vlakem, byť neustále prázdným? Nulový. Čísla Mošnova raději neuvádím, protože je my z toho smutno a stydno zároveň.

    Jinak Katowice jsem nikdy nenazýval hubem, ale pro cesty po Evropě rozhodně je. Nicméně ještě vemte v potaz, že Poláci mají v plánu postavit mezi Katowicemi a Krakowem další letiště. Takže suma sumárum, když to tak vezmeme, máme za humny v součtu takovou malou Ruzyň. Navíc, a to se opakuji, Praha a Vídeň nejsou vůbec daleko, pokud cestujete letadlem někam daleko, tak se vám nějaké 4-5 hodin cesty na letiště ve 12-ti hodinovém letu ztratí. Prostě s tím počítáte a ve vlaku ta cesta uběhně raz dva.

    Nicméně nechápu tu Vaši logiku, že cena letenek není podstatná. Co si dohodne dopravce s letištěm, je jedna věc a jako cestujícího mě to nezajímá. Ale pokud mám dát za letenku 2000 Kč z Katowic nebo 4000 Kč z Ostravy, tak vždycky poletím z Katowic. Zkuste si někdy zadávat do vyhledávačů letecké spojení z Ostravy někam do světa a uvidíte ty neskutečné pálky. Čili problém další je i v tom, že se do té pitomé Prahy nedostanete ve slušných časech a za slušný peníz, buď vám dálkovky uletí nebo si na ně několik hodin počkáte.

    Rovněž taktéž nesdílím vaše nadšení ve vztahu k službám a atrakcím, které v kraji i mimo něj máme. Kde na infocentru třeba uvidíte, že 50 km od Ostravy máte nejhlubší zatopenou propast na světě nebo že na Karvinsku máme nejšikmější stavbu na světě? Nikde. Možná jsme zde 200 let těžili uhlí, ale už máme za chvíli skoro 30 let od doby, co se zde změnily společenské poměry a to je dostatek času, aby zde mnoho věcí fungovalo a třeba nebo zejména v případě Ostravy vypadalo jinak. Chce to jen sundat růžové brýle a vidět svět reálnýma očima.

    Thumb up 8 Thumb down 0
  24. thvari :

    Rado: Vy tu sáhodlouze popisujete něco, co každý ví. Co každý neví a o čem bychom měli mluvit víc je, jaké kroky podniknout, aby se tento neutěšený stav zvrátil.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  25. D-r :

    Mi přijde že někdo moc nechce aby z Ostravy vůbec někam lítalo.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  26. thvari :

    D-r: Nehledal bych za tím nějaké složité teorie. Vedení letiště je politická funkce. Tomu řediteli může být srdečně jedno, jestli tam je minimální provoz nebo to letiště přepraví miliony lidí ročně. Plat bude mít pořád stejný. Místo závisí na vedení kraje. Motivace pro změny nulová.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  27. skelet :

    Rado:
    „Začnu aggu tím, co považuji za problém, který se týká dopravy v kraji, je mi jedno, kdo je majitelem cest, letiště, zda Petr nebo Pavel, podstatné je, že je tu kraj, který by měl dbát na to, aby dopravní spojení bylo co jak nejlepší. Ten selektivní přístup, který jste zmínil, to je ta cesta do pekel, není to moje, tak proč bych se staral. A z detailů máte potom celek. Nyní už k letišti.“

    ten selektivní přístup je daný legislativou. Kraj/obec může podat leda podnět, že by bylo fajn, kdyby si s tím majitel (ŘSD) něco udělal. A ten může, ale nemusí na kraj/obec brát ohled.

    trh není konsolidovaný nikdy, pokud bude něco výhodnější, tak se to prostě přelije jinam. Takže v daném případě není podstatné kolik lidí lítá z Mošnova a kolik z Katovic/Krakova, ale kolik stojí provoz aerolinek v Mošnově a kolik v Krakově/Katovicích.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  28. jenki :

    Obávám se, že i kdyby byl handling v Mošnově zadarmo tak to moc nepomůže. Zásadní věci jsou dány :
    – počet obyvatel Ostravska oproti počtu obyvatel Katowické aglomerace
    – podíl gastarbeitrů a „emigrantů“ v populaci CZ vůči PL (BTW co jsem slyšel tak linku Mošnov – London Luton z větší části „plní“ okresy Raciborz, Rybnik a Opole – proč asi?)
    – zejména v případě Krakowa turistická atraktivita destinace (DOV a Landek Park to fakt nevytrhnou).

    Tím samozřejmě nepopírám, že předchozí provozovatelé v Mošnově zpackali co mohli…

    Thumb up 1 Thumb down 0
  29. PetrP :

    Tak za 1 se létá do Stanstedu, ne na Luton a za 2 co jsem letěl, tak tam teda urco nebyla polská většina. Jestli se něco změnilo nevím. Jinak aglomerace je sice větší, ale i ta česká ma cca. 1 milion obyvatel, což není nezanedbatelne…

    Thumb up 1 Thumb down 0
  30. Danek :

    Dnes je článek na seznamu proč je Ryanair králem leteckého byznysu?! Mimochodem je v článku uvedeno , že využivají letiště s nizkými poplatky(náklady) a tím částečně dosahují nizkých cen potažmo vyšší obsazenost letadel.Co je tedy pro Mošnov řešení.Vybrat nejduležetitější cílová letiště kam by chtěli aby v nasledujicích letech lítali a začít vyjednávat napřímo z leteckými společnostmi.Tak jako případ letiště Pardubice kdy nasidili Londýn na uvedenou podporu.Článek zde:http://www.peak.cz/setri-leta-za-tri-aneb-proc-ryanair-kralem-evropskeho-nebe/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

    Thumb up 0 Thumb down 0
  31. thvari :

    Podle servery Aktualne.cz skončí na podzim brněnská linka do Nizozemska. https://goo.gl/56GK78

    Očividně na tom nejsme s leteckou dopravou špatně jen v Ostravě, Brnu totiž zbydou jen 2 destinace: Londýn a Mnichov…

    Thumb up 0 Thumb down 1
  32. Rado :

    skelet: „Trh není konsolidovaný nikdy, pokud bude něco výhodnější, tak se to prostě přelije jinam. Takže v daném případě není podstatné kolik lidí lítá z Mošnova a kolik z Katovic/Krakova, ale kolik stojí provoz aerolinek v Mošnově a kolik v Krakově/Katovicích.“ Já bych řekl, že tady tento region je výjimka, který podtrhuje to, že jsou karty jasně rozdány, a to už několik let. Jestli není podle Vás podstatné, kolik cestujících dané letiště odbaví, ale kolik stojí provoz, tak proč se do Ostravy nikdo nepřihlásil? Byly královské podmínky a stále nikdo. Že je doba dovolených, jak zaznělo v médiích, to je výmluva. Problém je jinde. Jak se říká, zvyk je železná košile a lidé se už naučili létat odjinud, protože ví, že z Ostravy prostě ne. A z Brna taky ne, protože zde máme společné jmenovatelé. 1) politické vedení letiště, tedy nikdo od fochu 2) blízkost Vídně a Bratislavy v případě Brna a Krakowa a Katowic v případě Ostravy. To je tak velká síla a stačí jen dálnice k letišti a není co řešit. Je to o nepochopení filosofie letecké dopravy, že spádová oblast je pro každého jiná, ale vesměs ten, kdo je zvyklý cestovat, kilometry na letiště moc neřeší. Uvedu příklad, na dovolenou létám zásadně z Prahy nebo Vídně, byť to mám na Mošnov 15 minut autem.

    A co dělat, aby se daný stav na Mošnově zlepšil? Jsou dvě varianty, buď ho prodat, nebo ho pronájmout. Protože v okamžiku, kdy se jedná o vaše peníze a ne někoho jiného, jak nám to ukazuje kraj, tak se chcete a musíte snažit. Každá krajská garnitura s Mošnovem něco dělá, ale to je jeden hřebík do rakve za druhým. Dalším krokem, vyjednat lepší spojení do Prahy za lepší peníze a v jiných časech. Bez toho to nemá smysl.

    Thumb up 4 Thumb down 4
  33. dolil :

    Blbost, na dovolenou létám zásadně z Ostravy. Jet vlakem do Prahy, děkuji, nechci.

    Thumb up 9 Thumb down 1
  34. Rado :

    dolil: Vidíte, já zase nechci být krácen o den dovolené jen proto, že letím z Ostravy. Z pohledu ceny i s vlakem dovolená z Prahy vyšla vždycky lépe než z Ostravy. Nižší cena LM (díky konkurenci) a lepší odletové časy. Jet vlakem do Prahy, to je nic, cesta uběhne, ani nevím jak. A taky je to dáno tím, že si dovolenou umím poskládat i sám a v tomto případě jde Ostrava automaticky z kola ven. A létat z „Trouble Service“ fakt nemusím.

    Thumb up 3 Thumb down 2
  35. Tano :

    Minulý týden jsem procházel kolem toho parkoviště a sám jsem tomu nevěřil, ale to parkoviště bylo zaplněno téměř na 100 procent.

    Thumb up 4 Thumb down 0
  36. PetrP :

    Všechny parkoviště praskají ve švech i ty, co nepatří letišti…

    Thumb up 2 Thumb down 0
  37. Martin z Ostravy :

    A už se to zaplnění parkovišť asi rozkřilo, protože jsem dnes zaznamenal dosti lidí co přijelo vlakem.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  38. Talaš Václav :

    Ti „SLAVNÍ“manageři, co obhospaduřují letiště MOŠNOV, by měli být propuštěni,protože napáchali tolik škody, že to na dlouhá léta nepokryje ty ztráty,které
    zde za obrovské osobní platy napáchali. Přitom nám pražáci záviděli, že máme železniční spojení. Není důvod takové gastarbajtry zaměstnávat. Co asi proto udělá vedení letiště,když si nechalo „ukrást“ tiásíce letů , které mohly ekonomickou prosperitu pozvednout???

    Thumb up 2 Thumb down 4

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.