Fotografie výstavby nového mostu na Rudné ulici, který se nachází nad Polaneckou ulicí v Ostravě-Svinově.
Fotografie zaslal čtenář. Děkujeme!





Fotografie výstavby nového mostu na Rudné ulici, který se nachází nad Polaneckou ulicí v Ostravě-Svinově.
Fotografie zaslal čtenář. Děkujeme!
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Meechee :
Super. Za cca 8 měsíců od zahájení stavby mají hotové dva ze čtyř mostních pilířů a jednu ze dvou patek jedné strany mostu. Rychlost výstavby vskutku „ostravská“. Možná ti, kteří souhlasili s termínem stavby 100 metrů dlouhého mostu na nejvytíženější silnici MS kraje v délce 18 měsíců soutěží v nějaké „tajné“ soutěži o nejpomalejší projekt na území kraje nebo tak něco. Vítězem je zatím parkovací dům u fifejdské nemocnice, ale koncertní síň se začíná dotahovat … O tom, že zhotovitel současně provádí rekonstrukce a stavby dalších x projektů v Ostravě a okolí asi není úplně třeba psát …
davidb :
Meechee:
27.06.2025 08:00A víte proč se opravují 3 mosty na Rudné najednou?
PetrK :
davidb: aby to mohla dělat jedna firma? nebo jak ten dotaz souvisí s délkou rekonstrukce tohoto mostu?
28.06.2025 07:30Luděk Onderka :
davidb: Tak já si myslím, že je rozumné pokud už je provoz sveden do jednoho pruhu v celém úseku mezi Hornbachem a Novou Hutí udělat rovnou všechny mosty co tam jsou, než to dělat postupně. To ale nesouvisí s tímto mostem.
30.06.2025 07:16Luděk Onderka :
davidb: Tak já si myslím, že je rozumné pokud už je provoz sveden do jednoho pruhu v celém úseku mezi Hornbachem a Novou Hutí udělat rovnou všechny mosty co tam jsou, než to dělat postupně. To ale nesouvisí s tímto mostem.
30.06.2025 07:17davidb :
Hlavním důvodem, který nám byl sdělen je to, že od podzimu příštího roku se začne s přípravnými pracemi na podjezd ve Vratimově (objízdá komunikace + kruháč u Shell).
Ty skončí jaro 27 a hned začne stavba podjezdu na minimálně rok.
A od roku 28 nebo jaro 29 se bude několik let stavět rozšíření Místecké.
A protože Rudná bude hlavní objízdná trasa těchto staveb, tak musí být připravena, že se tam v těch letech nebude nic rekonstruovat.
Luděk Onderka:
30.06.2025 09:22Já to taky považuju za rozumné.
Papr :
Rozumné to je, to všechno opravit najednou. Jen nechápu proč to dělá tak málo lidí. Bylo mi vysvětleno p. Rýdlem z ŘSD, že nemůžou pracovat déle, protože by rušili okolí. Nejbližší obydlená stavba je 240 m za domy a stromy (tzn. až za PENNY). Noční klid je 22-6 hod. Takže blbé kecy aby mosty opravilo co nejméně lidí za co nejvíce času a mohly se dělat další zakázky. Odpověď p. Rýdla z ŘSD „Na Vámi zmiňované stavbě se s určitostí nebude pracovat 24/7, jak byste si přál. A to z jasného důvodu: každá stavba ve svých povoleních musí mít i vyjádření místní hygienické stanice. A zde svolení k práci mimo denní dobu vzhledem k riziku překročení hlukových limitů od hygieniků nemáme. Jakkoliv bychom např prodlouženými směnami rádi dobu celé rekonstrukce zkrátili, dopravní komplikace opravdu nám jedno nejsou. Právě proto například v posledních stavebních sezónách vybíráme ve výběrových řízeních zhotovitele staveb nikoliv jen podle kvalifikačních kritérií a ceny, ale s podstatnou váhou i podle délky harmonogramu. Laicky řečeno, nejrychlejší firma s nabídkou ekonomické ceny zakázku získá.“
01.07.2025 15:37