Stavba nového Hornbachu ve Vítkovicích se rozjela

Pozemek, kde v minulosti fungoval hutní závod a později vzniklo na jeho části hřiště na trénink fotbalistů, obsadily stavební stroje. Společnost Hornbach tam totiž začala s výstavbou své sedmé prodejny v České republice a druhé v Ostravě. Nový stavební a zahradní market má být ale podstatně větší než ten ve Svinově, rozšířen bude navíc o centrum drive-in.
Plány společnosti neohrozila ani dlouhá zima, na začátku příštího roku by se mělo otevírat. „V současné době probíhají, i přes špatné povětrnostní podmínky a dlouhou zimu, práce na první etapě výstavby, která zahrnuje nové dopravní napojení na ulici Rudnou, přivedení veškerých inženýrských sítí a přeložku vysokého napětí,“ uvedla Adriana Dürlová ze společnosti Hornbach Baumarkt. „V souvislosti s probíhající první etapou dochází k dopravním omezením, a proto bychom chtěli řidiče požádat o trpělivost, během měsíce dubna by omezení měla být zrušena,“ dodala Dürlová.
V Hornbachu ve Vítkovicích vznikne 150 nových pracovních míst. S náborem začne společnost na konci roku. Nová obchodní plocha si však vyžádá zaměstnanců ještě více. Z desetihektarové plochy totiž zabere Hornbach asi polovinu. Zbývající část je určena pro další specializované prodejny s nábytkem a potravinami, restauraci s rychlým občerstvením a čerpací stanici. Konkrétní jména nájemců zástupci Hornbachu, který je majitelem celého pozemku, zatím nesdělili. „S potenciálními nájemci vedeme v současné době intenzivní jednání,“ vysvětlila Dürlová.
Společnost Hornbach už v Ostravě-Svinově provozuje jeden obchod, který byl otevřen v roce 2000 a do doby otevření nové prodejny ve Vítkovicích by měl být renovován. V Hornbachu ve Vítkovicích bude otevřeno navíc takzvané drive-in o rozloze 5500 čtverečních metrů. Funguje tak, že zákazníci najedou s osobním nebo i větším autem přímo před regály a zboží do svého automobilu naloží. Teprve poté zboží zaplatí.
Hornbach je rodinný podnik s kořeny v jižním Německu, vede ho už pátá generace. V současnosti provozuje 129 velkoplošných prodejen, z toho šest v České republice. 50 procent dodavatelů sortimentu v českých prodejnách je regionálních.

zdroj: denik.cz

Související články


Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.