Společnost RD Styl připravuje výstavbu 35ti řadových domů v Ostravě-Hrabové.
Projekt vyroste na místě průmyslového areálu. Zahájení výstavby je plánováno na 9/2017. Více informací zatím k projektu není. Využití brownfieldu je velmi pozitivní. Samotná architektura je již nezajímavá a odpovídá katalogizovaným projektům, kterými se společnost zabývá.
zdroj vizualizace: sreality.cz
Balde :
wau tak to bude pro tuto oblast fakt posun k lepšímu
17.01.2017 07:38karel :
Tohle je přesně podle mého gusta. Žádné zastavování orné půdy, ale využití prostoru, který byl pro lidi nedostupný. Perfektní. Víc takových projektů
thrpst :
Pozitivní lokalita. Město je třeba zahustit.
17.01.2017 10:51MM :
Na internetu byla inzerována cena 3,2 milionu za 4+kk s garáží a s pozemkem. Za ty peníze jim lidi utrhají ruce! Dobrý projekt, dobrý nápad.
17.01.2017 15:25Nimrod :
Palec nahoru!
18.01.2017 09:02Qstravak :
MM: kúpím pro sebe i dcérku
19.01.2017 11:11Já :
Stavba je to pěkná, ale 3,2 miliónu to nebude stát ani náhodou..Jak je u RD Styl stylem, tak komplet cena se všemi pracemi bude, tak někde kolem 5 miliónů :-(
19.01.2017 20:15Pro normální lidi je takové bydlení totálně nedostupné..Ale, jak vidno, tak už je v Ostravě dost firem a dost rádoby manažerů, kteří si můžou za to, že vesměs ničí firmy dovolit..
D-r :
Já: Souhlasím, 3,2 mil. to nemůže stát. Ten pozemek se prodával za cca 15 mil, tak že uvedena cena je dost nízká. Jedině že se to bude prodávat bez oken a bez fasády. Jenom skelet.
20.01.2017 07:36Martin [msstavby.cz] :
https://www.sreality.cz/detail/prodej/dum/rodinny/ostrava–krmelinska/3147944284#img=0&fullscreen=false
20.01.2017 08:35Já :
To je sice pěkné, že tu cenu mají v inzerátu, ale když se člověk podívá na jejich stránky, tak zjistí, že to bude na 99% cena ve variantě Standart, tudíž bude třeba počítat ještě tak minimálně s miliónem až dvěma na další věci..Ale chápu, že všichni tlačí cenu do inzerátu co nejníž, aby to vypadalo dobře. Když za tu cenu člověk nekoupí ani nový byt 3+1 :-(
21.01.2017 13:12Hnus, pro normálního člověka, co nemá 50 tisíc měsíčně jsou zde byty i domy nedostupné. Každý nemá to štěstí, že zdědí byt či pozemek anebo rovnou barák. Pak je rád za bydlení i na Dubině :-( Je hnus, že pracující člověk si dnes nemůže dovolit slušné bydlení. Pak se všichni diví, že lidi odcházejí do zahraničí si vydělat, protože pak je aspoň reálné, že si člověk něco našetří :-( Hlavně, že pro hnědočechy se plánují stavět sociální byty. Pak si je vybydlí a potom znova..
PetrP :
S platem okolo 20 tis. čistého si už slušné bydlení dovolit můžete… Hypotéka na 1 mil. vyjde cca na 4500 Kč při 30 letech splácení.. Je to dost, ale jiná možnost dneska není…
21.01.2017 14:20thvari :
Já: Proč by vám jako měl stát za své peníze garantovat nadstandardní bydlení? Socialismus skončil před 27 lety. Běžte si ty peníze vydělat. A co je špatného na obyčejném, skromném bytě na Dubině?
21.01.2017 14:33aldik :
thvari: na bytě na Dubině by nebylo špatného nic, ale spíš horší skladba obyvatel, velké sídliště, velká anonymita, sestěhovávání nepřizpůsobivých (teda aspon se to tvrdí, že se to na Dubině poslední roky spíš zhoršuje, než naopak).
21.01.2017 19:19Rýša :
thvari: Není to tak úplně pravda. Socialismus skončil pro většinu obyvatel, tedy pro Vás, pro mne, ale pro jednu a podotýkám jen jednu menšinu obyvatel ČR socialismus ba možno říct už komunismus je se vším všudy. Co tato nejmenovaná menšina potřebuje k životu od státu dostane a nemusí pro tento stát hnout prstem.
22.01.2017 01:34Martin [msstavby.cz] :
Já: Pokud chce někdo nadstandard, ať si připlatí.
Je to rodinný dům s vlastní zahradou v hustě osídlené části města. Logicky nepůjdou ceny pod milion.
Vlastní dům asi tak nedostupné bydlení nebude, když se ročně v kraji postaví přes 3tis. bytových jednotek, z toho jen minimum v bytových domech. A nepřijde mi, že MS kraj by byl nadprůměrně bohatý. Nebo aspoň v evropském průměru.
Program sociálních bytů je určen pro ty, co splní podmínky pro přidělení. Hnědočeši je co? Někdo kdo to přehnal se solárkem?
22.01.2017 10:27thvari :
Rýša: Klasická nepravda. Pokud nejste schopen vaše tvrzení fakticky potvrdit a budete ho dál vědomě opakovat, a domněnky opravdu nejsou fakta, pak i lež.
22.01.2017 10:57Rýša :
martin [msstavby.cz]: Nechci být věštcem, ale zřejmě „Já“ myslel pojmem hnědočeši zrovna tu menšinu, pro kterou různé nadace a neziskovky zařídí, aby vše, co potřebují k životu, dostali a nemuseli se ani nijak namáhat – prostě takový komunismus, o kterém se snad nesnilo ani Marxovi s Engelsem a Leninem dohromady. Ale možná že myslel, tak jako Vy, že to někdo přehnal se solárkem.
22.01.2017 10:58Rýša :
thvari: Klasická nepravda v čem?
22.01.2017 11:00Rýša :
thvari: Mám kancelář v domě, kde je několik neziskovek a nadací – tak to vidím denně. A docela bych Vám přál vidět a někdy i zažít, co se tam leckdy děje!
22.01.2017 11:06Martin [msstavby.cz] :
Rýša: Český sociální systém je nastaven, tak je nastaven. Jestli je to dobře nebo špatně nerozhoduji ani já, ani ty. Ani se k tomu nebudu vyjadřovat, protože se tím nezabývám. Pokud by se však děla něco nezákonného, český udavačský národ by se již jistě postaral.
Ale rozdělovat podle barvy se hodí na novinky idnes a podobné diskuzní stoky.
22.01.2017 11:07Rýša :
thvari: Takže když nemáte informace, kdo a co a za co nebo za nic dostává, raději mlčte a neosočujte druhé ze lži.
22.01.2017 11:11Rýša :
martin [msstavby.cz]: Něco nezákonného se ale dělo! Přímo mně! Byl jeden Čech ze solárka chycen v našem domě při činu. Policie ale nezakročila, je mladistvý a bylo nám řečeno, že nic nezmůžou.
22.01.2017 11:15Rýša :
martin [msstavby.cz]: Když někdo háže menšinu do jednoho pytle – špatné! Když Vy hážete většinu do jednoho pytle – ok? Já udavač nejsem.
22.01.2017 11:18thvari :
Rýša: Autorem výroku („Co tato nejmenovaná menšina potřebuje k životu od státu dostane a nemusí pro tento stát hnout prstem.“) jste vy, burden of proof (tíha důkazu) je tedy na vás, ne na mě. Dokud jej fakticky neprokážete, jedná se o nepravdu.
A pokud neumíte správně argumentovat a neznáte správná pravidla diskuze, zdržte se pro příště kontroverzních výroků, které s původním článkem o nové výstavbě RD pramálo souvisí.
22.01.2017 11:41Martin [msstavby.cz] :
Rýša: Mám snad nějak zakročit já? Viz. co thvari:
Tohle si opravdu řeš s milovníků poctivých káv aka turek pod smyšlenými články někde na idnes apod. Ne pod řadovými domy v Hrabové…
22.01.2017 12:36Já :
Omlouvám se, že se tu kvůli mému příspěvku strhla taková vlna diskuze, ale nedá mi to a ještě zareaguji:
thvari
„Běžte si ty peníze vydělat“
Aniž bych Vás chtěl soudit (jelikož Vás neznám), tak z mého okolím mají podobné kecy právě takoví, co si za komunistů mohli levně postavit barák (díky bezúročným půjčkám apod.) anebo si přišli k bytu, protože odpracovali několik let u firmy. Popřípadě takhle mluví lidi, co něco zdědili právě od rodičů, kteří si k tomu kdysi přišli za směšný peníz.
22.01.2017 18:03Ono všeobecně nejvíce chytří jsou Ti, co jim něco spadne do klína. Nemluě o tom, že ještě pár let zpátky byla státní podpora na stavebku alespoň 4500 ročně + byl lepší úrok. Právě to Vaše „běžte si vydělat“ už není bohužel zárukou ničeho. Podotýkám pro sebestředné lidi, že existují i lidé (myslím si, že zrovna v MS kraji jich bude dostatek), kteří nemůžou být právníky, manažery a já nevím čím ještě, ale pracují ! Znovu podotýkám pracují ! A aby pracující člověk byl s bydlením na úrovni hnědočecha, tak je dle mého něco hodně špatně ! Já si samozřejmě na své bydlení vzal rovněž hypotéku (co mi zbývalo, má rozvedená matka mi nedala vůbec nic), ale prostě bych si rád rovněž zajistil nějaké lepší bydlení, než bydlení např. na Dubině a to ani z dnešní průměrné mzdy v MS kraji nění jaksik možné ! O to mi jde ! Kdysi si dělník postavil barák, dnes je rád pokud do konce svého života splatí Havlovu „králíkárnu“. Jak já toho zmetka nesnášel.
aggu :
Milý já. Jestli tě o něco můžu požádat, zkus se zamyslet nad tvým pojmem „hnědočech“. Řadí tě to automaticky někam do 4. cenové skupiny a s takovými se nediskutuje (je to marnost). Díky. Tvoje představy o tom, jak si cigání žijí v luxusu s našich daní jsou mýtus. Pracuji v Přívoze a garantuji ti, neměnil bys ani na minutu. Možná tak s Olachy.
22.01.2017 18:52Jestli máš blbý život, tak oni za to nemůžou. Můžeš si za to sám, blbá karma, znáš to. A zítra se může vše obrátit ;) Co se týče těch platů, v tomhle kraji jsou 4. ař 5. nejvyšší z celého Česka. A vzhledem k tomu, že tady v Ostravě žijeme levně (jako v Berlíně ;) a cenová hladina je nízká, tak reálné výdělky jsou vyšší než třeba v Brně. Ergo, v peněžence ti zůstaně o cca 10% víc. Nedávno jsem tu plácl link na studii, která se tomu věnovala.
A Havla si neber do huby (omlouvám se za experesivní vyjádření ;)
Já :
Milý aggu, nebudu tady dále spamovat, protože uznávám, že to tady nepatří. Netušil jsem, že to rozjede takovou diskuzi. Člověk už dnes netuší, kde všude narazí na pracovníky (parazity) neziskovek a různých podobných pomatených spolků, které tyto parazity chrání. Budu však moc rád, když mi napíšeš (anebo kdokoli jiný v kterých má slova probudily tolik touhy na ně reagovat) na můj meil: blaze85@seznam.cz. Pokud tedy přežiješ to, že o tvých ovečkách píšu jako o hnědočeších. Tam Ti mile rád odpovím na tvůj příspěvek dopodrobna. Tímto již dále reagovat nebudu a k příspěvku sdělím jen tolik, že se jedná o dobrý projekt, kdy však cena 3 200 000 ebude dle mého konečná. Omlouvám se všem milovníkům nepracujícíh hnědočechů a odpůrcům pracujících „neúspěšných“ občanů, kteří vydělávají pouze průměrnou mzdu a mají třeba sen slušně bydlet.
22.01.2017 19:50PetrP :
Já: Nechci se tady nikoho zastávat, ale platy patří v rámci ČR do první poloviny krajů a za průměrný plat v MS kraji si myslím můžeš dovolit byt i v Porubě, Zábřehu nebo jiné lepší lokalitě v Ostravě… Jinak taky pracuji v Přívoze, ne u neziskovky a vím v čem menšina bydlí… Většinou je to hnus. Tím se jich vůbec nezástávám, jen konstatuji!
22.01.2017 20:41Patrik :
S Já: spuhlasím. A kdyby tady byly platy jak píšete a žilo se tu levně tak by to vypadalo jinak. Nějaké statistiky vám nic neřeknou.
23.01.2017 01:47Patrik :
S Já: souhlasím. A kdyby tady byly platy jak píšete a žilo se tu levně tak by to vypadalo jinak. Nějaké statistiky vám nic neřeknou.
23.01.2017 01:47thvari :
Já: Ne každý může být právník a manažer. Ale to jste brutálně zúžil. Profesí lépe placených než dělník je dost. Můžete svobodně podnikat. IT je nadstandardně placený obor. Sektor služeb. Změňte profesi. Studujte. I ve vyšším věku. Vstupte do odborů. Bojujte za platy. Zaměstnanci Lufthansy stávkujou snad 10x ročně. Já nevím. Těch možností je vícero. Najděte si druhý úvazek. Hlavně se přestaňte litovat.
23.01.2017 08:39Pavel :
Pro „Já:“ Taky jsme nemeli „to stesti“ a nic jsme nezdedili, presto splacime novy domek, ktery jsme si nechali postavit a zijeme si hezky. Je to tim, ze neco umime a pracujeme, takze muzeme splacet hypoteku, zatim to jde 10 let. Pro nektere panelakove fnukaly je to asi nedtravitelne, mit se vlastnim pricinenim dobre, melo by se to trestat, co? Podle Vasich slov je videt, ze vubec nemate poneti obtom, co znamena delat treba managera. Delnik si odpracuje svych 8 hodin a s cistou hlavou odchazi, rekne druhemu delnikovi par otrepanych, starych foru a jde na pivo. Často duševní poušť. Jsou výjimky, ale ty se mají dobře a nefňukají. Manager musi zajistit, aby fabrika fungovala a ten delnik mel co delat. Dokazete to? Umite aspon anglicky? Nebo jenom zavidite? Prave nekteri obyvatele Dubiny, to je sběř, kradou voziky z Tesca, jsou lini i vynest odpadky a házejí je na travu, nebo asi ze zavisti na pozemky domků kolem, kradou, sprejuji na soukrome ploty, nedodrzuji zakazy vjezdu a parkuji, kde nemaji co delat…. A zavidi…. Jak se potom mají mít dobre? Kdo by je zamestnal? Kazdy to ma ve sve moci, pokud je zdravy a neni hloupy a liny, z velike casti to tak je.
18.07.2017 07:31acdlcia [msstavby.cz] :
Pavel: Vidím že asi nevíte co je to být dělník.
Manager je jenom sprostý bookmaker který se snaží co nejvíce podhodnotit cenu práce a nadhodnotit cenu výrobku. Rozdílem si pak namastí kapsu a dělník si nemůže dovolit ani to co sám vyrábí. Manager je podle mého sprosté slovo. Dříve žádní manageři nebyli a fabriky fungovaly stejně nebo ještě lépe. Nůžky ve výši platů těch managerů a dělníků se stále více rozevírají a to neskončí dobře.
18.07.2017 19:13MM :
acdlcia [msstavby.cz]: Dovolím si oponovat. Například v Mittalu jsou velmi slušné platy, zaměstnanec v provozu kolem 27 tisíc, klidně i víc. Pak se, ale podívejte co s těmi penězi dělají. Denně cigarety, denně v pivnici. Takový člověk nebude šťastný nikdy a není to jen o penězích. Jestli mu přidají 5 tisíc, bude brblat dál. Stejně to máte s policií, pořád se jim přidává, ale ti lidi už lépe dělat nebudou a pořád budou brečet, že mají málo. Není to jen o penězích. Je to o nastavení myšlení těch lidí. Oni jsou naprogramovaní, že je neustále někdo odírá, okrádá a hotovo. Je to nesmysl. Nechci paušalizovat, ale většina takto funguje. Stačí se zajít podívat dopoledne do hospod kdo tam sedí… PS: Každému přeji spravedlivý plat.
19.07.2017 01:10Rdm :
acdlcia [msstavby.cz]: manageři existovali vždycky, jen se jim dříve říkalo „parťák“, „vedoucí“, „ředitel“ atp.
19.07.2017 08:20LK :
acdlcia [msstavby.cz]: ale je to tak. Jako dělník nemusíte řešit práci mimo pracovní dobu (kromě stěžování si nad pivem). Zatímco u jiných profesí zvedáte telefony i mimo pracovní dobu, přemýšlíte jak vyřešit problém, atd. Nemluvě o tom, že kolikkrát pracujete večer, protože máte meeting s někým ze států. Ano, ta práce je lépe pracená, ale člověk musí umět dělat ústupky a pochopit, že se pracuje i mimo pracovní dobu (a že za tyto přesčasy nedostaete zaplaceno, narozdíl od dělníka, který má píchnuto navíc, když je na přesčase).
19.07.2017 09:07