Protihluková zeď U Haldy

V zatáčce na tramvajové trati mezi zastávkami Dřevoprodej a Moravská byla postavena protihluková bariéra z prefabrikovaných betonových dílců.

Související články


Komentáře

  1. Rdm :

    Nápad za sto facek…

    Thumb up 9 Thumb down 3
  2. Jordanix :

    Na co zase beton, vždyť máme zelené rozchodníkové koberce, které perfektně tlumí.

    Thumb up 4 Thumb down 3
  3. nototo :

    Přece nechcete, aby nám spravovali díry v chodnících a čistili zastávky MHD? Sluch je přednější!

    Thumb up 1 Thumb down 9
  4. Dolfa :

    Ještěěěě…. Konečně pořádný kus betonu v tom našem dřevěnem městě…. :-(

    Thumb up 6 Thumb down 3
  5. lucas :

    jenom aby se nevybulilo při větru

    Thumb up 1 Thumb down 6
  6. Martin [msstavby.cz] :

    Upřímně význam tohoto nechápu. Zatáčka s minimálním poloměrem. Zrovna tady? Nebo to je bariéra proti teroristům, kteří by chtěli útočit tramvají?

    Thumb up 12 Thumb down 6
  7. Přemek :

    Jsem zvědavý na úžasnou a dechberoucí práci sprejerů, kteří tam zaúřadují (jestli se tak už nestalo).
    Hajzli jedni…když vidím všechny ty protihlukovky okolo Kolonie Jeremenko, tak bych je spráskal bičem a poslal na rok do lomu o chlebu a vodě.

    Thumb up 17 Thumb down 1
  8. Aleš :

    Tak tohle je ptákovina, kterou svět neviděl. Jen mne zaráží, že hluk z čtyřproudé komunikace nikomu nevadí, ale oblouk téměř neidentifikovatelného poloměru ano. Vivat Ostrava !!!
    Tohle by si i ve světovém měřítku zasloužilo nějakou anticenu…

    Thumb up 7 Thumb down 3
  9. Aleš :

    Inu, já bych do inkriminovaného úseku poslal mazací tramvaj z Prahy a bylo by po problému.

    Thumb up 5 Thumb down 2
  10. Tomas :

    Martin [msstavby.cz]: Jen detail, minimalni polomer by naopak hodne vadil, tohle bude spis temer „nekonecny“ polomer:)

    Thumb up 4 Thumb down 2
  11. Ross :

    Jen dodám, že tramvaj nemá zatáčky, ale oblouky. Je to drážní vozidlo.

    A co vím, tak by měly být bariéry dvě. Každá odlišná a bude se testovat jejich funkce.

    Zajímavé, že tyto bariéry postavili na obnovené trati, která je tišší než ostatní úseky.

    Thumb up 3 Thumb down 2
  12. Petr Lesák :

    Pochybuji o smysluplnosti tohoto dalšího nekoncepčního, předraženého pokusu dopravního podniku s městem.
    Řekněte mi, která chorá hlava nerozhodla koncepčně odhlučnit tuto lokalitu od přilehlé tratě a dálnice jednotnou protihlukovou stěnou v celé délce???

    Thumb up 1 Thumb down 2
  13. Ross :

    Petr Lesák: Je to pouze testovací, dočasný úsek.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  14. Jp :

    Ross: To pry je, ale taky je fakt, ze uz pobliz ziju dost dlouho a jestli nejaky hluk lidem v okoli vadi, tak co vim, jde o Misteckou, kde ten „hukot“ je konstantni ve dne a v noci. Je pravda, ze za ty roky to tsm dost zarostlo, takze stromy ten hluk tlumi. Nikdy jsem moc nepochopil, proc na Kolonii jeremenko jsou velke steny a na Moravske, kde je trat podobne daleko od prvnich domu nic neni, ale to je druha vec.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  15. rasta :

    Zase bych tady nehnidopišil na kousku betonu. A vyskakovat tady že je něco nekoncepční nebo předražené je dost unáhlené. DPO dlouhodobě testuje různé systémy na odhlučnění tramvajové dopravy, ani né kilometr odtud máte několik let na ul. Závodní pryžové rohože u vítkovického hřbitova, na Frýdlantských mostech máte zkušebně zelený pás. Já to nezatracuju, protože pak se řeší nově budovaná trasa a je „milion“ křiklounů, co hlavně argumentují hlukem, otřesy a pod. Já osobně jsem přes dvacet let žil v těsném sousedství tramvajové tratě a neměli jsme s tím problém. V tomhle úseku je daleko větším zdrojem hluku samotná Místecká

    Thumb up 14 Thumb down 0

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.