V zatáčce na tramvajové trati mezi zastávkami Dřevoprodej a Moravská byla postavena protihluková bariéra z prefabrikovaných betonových dílců.
Protihluková zeď U Haldy
acdlcia [msstavby.cz] | 10.10.2017 | OSTRAVA | #hrabůvka, #jih | 15 Comments
Komentáře
Napsat komentář
Napsat komentář
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
Rdm :
Nápad za sto facek…
10.10.2017 14:46Jordanix :
Na co zase beton, vždyť máme zelené rozchodníkové koberce, které perfektně tlumí.
10.10.2017 17:49nototo :
Přece nechcete, aby nám spravovali díry v chodnících a čistili zastávky MHD? Sluch je přednější!
10.10.2017 17:56Dolfa :
Ještěěěě…. Konečně pořádný kus betonu v tom našem dřevěnem městě…. :-(
10.10.2017 20:27lucas :
jenom aby se nevybulilo při větru
10.10.2017 23:15Martin [msstavby.cz] :
Upřímně význam tohoto nechápu. Zatáčka s minimálním poloměrem. Zrovna tady? Nebo to je bariéra proti teroristům, kteří by chtěli útočit tramvají?
10.10.2017 23:18Přemek :
Jsem zvědavý na úžasnou a dechberoucí práci sprejerů, kteří tam zaúřadují (jestli se tak už nestalo).
Hajzli jedni…když vidím všechny ty protihlukovky okolo Kolonie Jeremenko, tak bych je spráskal bičem a poslal na rok do lomu o chlebu a vodě.
Aleš :
Tak tohle je ptákovina, kterou svět neviděl. Jen mne zaráží, že hluk z čtyřproudé komunikace nikomu nevadí, ale oblouk téměř neidentifikovatelného poloměru ano. Vivat Ostrava !!!
11.10.2017 08:16Tohle by si i ve světovém měřítku zasloužilo nějakou anticenu…
Aleš :
Inu, já bych do inkriminovaného úseku poslal mazací tramvaj z Prahy a bylo by po problému.
11.10.2017 08:18Tomas :
Martin [msstavby.cz]: Jen detail, minimalni polomer by naopak hodne vadil, tohle bude spis temer „nekonecny“ polomer:)
11.10.2017 08:55Ross :
Jen dodám, že tramvaj nemá zatáčky, ale oblouky. Je to drážní vozidlo.
A co vím, tak by měly být bariéry dvě. Každá odlišná a bude se testovat jejich funkce.
Zajímavé, že tyto bariéry postavili na obnovené trati, která je tišší než ostatní úseky.
11.10.2017 14:32Petr Lesák :
Pochybuji o smysluplnosti tohoto dalšího nekoncepčního, předraženého pokusu dopravního podniku s městem.
12.10.2017 09:42Řekněte mi, která chorá hlava nerozhodla koncepčně odhlučnit tuto lokalitu od přilehlé tratě a dálnice jednotnou protihlukovou stěnou v celé délce???
Ross :
Petr Lesák: Je to pouze testovací, dočasný úsek.
12.10.2017 15:07Jp :
Ross: To pry je, ale taky je fakt, ze uz pobliz ziju dost dlouho a jestli nejaky hluk lidem v okoli vadi, tak co vim, jde o Misteckou, kde ten „hukot“ je konstantni ve dne a v noci. Je pravda, ze za ty roky to tsm dost zarostlo, takze stromy ten hluk tlumi. Nikdy jsem moc nepochopil, proc na Kolonii jeremenko jsou velke steny a na Moravske, kde je trat podobne daleko od prvnich domu nic neni, ale to je druha vec.
12.10.2017 15:47rasta :
Zase bych tady nehnidopišil na kousku betonu. A vyskakovat tady že je něco nekoncepční nebo předražené je dost unáhlené. DPO dlouhodobě testuje různé systémy na odhlučnění tramvajové dopravy, ani né kilometr odtud máte několik let na ul. Závodní pryžové rohože u vítkovického hřbitova, na Frýdlantských mostech máte zkušebně zelený pás. Já to nezatracuju, protože pak se řeší nově budovaná trasa a je „milion“ křiklounů, co hlavně argumentují hlukem, otřesy a pod. Já osobně jsem přes dvacet let žil v těsném sousedství tramvajové tratě a neměli jsme s tím problém. V tomhle úseku je daleko větším zdrojem hluku samotná Místecká