Martin [msstavby.cz]: To je jednoduchý. Podle všech jeho příspěvků bych řekl, že by se asi rád narodil někdy počátkem 19. století ;-)
08.07.2018 22:35
04
dolil :
Ten dolil nahoře je někdo jiný.
08.07.2018 22:39
31
Rado :
Nevím, jak tuto změnu hodnotit. O rekonstrukci Nádražní se zde vedla rozsáhlá diskuze, že se za ty peníze těžce nepovedla, hlavně proto, že jedna z nejznámnějších ulic v Ostravě dostala celkem levný kabát na úrovni okresního města. Jinak podle fotek a počtu lidí na nich se to také nějak nedaří, fotka z r. 2017 opravdu zeje prázdnotou. Takže za mě palec ani nahoru, ani dolů. Taková ulice v jiném velikostně srovnatelném městě by byla plná lidí, ne toto.
09.07.2018 07:40
56
Adam :
Rado: Žádné srovnatelné město v ČR není. Všechna velikostně srovnatelná města jsou monolitická, zatímco Ostrava je silně decentralizované tříměstí. A naše kultura (třeba na rozdíl jižních Evropanů) nesměřuje k tomu, že by lidé trávili volný čas na ulicích. jsme v ulicích především pokud někam jdeme.
09.07.2018 10:12
132
aggu :
Adam: Ostrava není ani silně ani decentralizované ani tříměstí. Silně decentralizované je např. dvojměstí Liberec-Jablonec. V Ostravě je zástavba souvislá, oddělená přirozeně údolím Odry. Pojem silně slabě je subjektivní. Ano, kdyby Ostrava měla jako Praha k dispozici 200 let, asi by byla zástavba hustější. Tříměstí to taky není, město bylo jen jedno – Moravská Ostrava, zbytek jsou novodobé sídliště, bez jakékoliv významné městské funkce. Jsou to a budou jen noclehárny a parkoviště, se silnou vazbou na centrum. Stačí se podívat každou ranní a odpolední špičku, kterým směrem jezdí auta. Rado:
Ráčí pochopit, že fotky měst se dělají v době, kdy je v nich pokud možno co nejméně lidí. Teda pokud Nádražní znáte jen z fotky na mapy.cz apod.
09.07.2018 10:32
12
Loprais :
Souhlasim s Adamamem,mam zkusenosti s mesty typu Berlin,Mnichov,Viden,která jsou vetsi nez třeba Praha a i tam,kdyz odpoctete turisty,tak o vikendu abys domácího obyvatele v ulicich hodne pohledal.Lide si nakoupi dopoledne a pak většina sedi doma.Proc taky ne,v pondělí jdou do práce.PS Řekl bych,ze fotka z 2017 je focena nekdy o slunecnem vikendu,dle polohy fotografa uprostřed cesty,proto tolik malo lidi.
09.07.2018 12:04
51
Tomas T. :
Martin [msstavby.cz]: Podle mne má pravdu…. Zfušovaná rekonstrukce která nejen vypadá hrozně, ale bude se co nevidět zase rozkopávat, protože nové tramvaje tam jezdit nemohou. Jestli na tomto vidí něco pozitivního, tak ať napíše co.
09.07.2018 13:00
12
Andry :
The reconstration is not very nice, but also not terrrifying and in the future one can improve the things using slighnt midifications — like the new piazetta.
From my point of view, the main problem of Nadrazni is that several houses strongly need reconstruction: Ostravice Textilia, the house on the corner Nadrazni and Holarova, the house with Cafe Daniel, „Spolek“, the ugly gap near „Vinoteka“, etc.
Byl jsem na prodlouženém víkendu v Krakově a mohu rychle srovnat. Co se týče stavu budov, troufám si tvrdit, že Ostrava má budovy v daleko lepším stavu a týká se to jak centra tak jeho okolí. Stejně tak kvalita MHD (mají tramvaje snad 30 let staré). V tomto směru jsme na tom lépe. Ovšem Krakov má určitou energii, je tam spousta bister, restaurací, vše je takové divočejší a o to přitažlivější. Spousta Poláků jak ve všední dny, tak o víkendu vysedává v podnicích, zkrátka to tam žije. Chápu, je to větší město, ale ten rozdíl je znát. Já jsem tam cítil takovou tu sílu a energii Stodolní před 15 lety. Rozmanitost, pohoda, zábava, spousta mladých lidí. Za mě super zážitek.
PS: Líbili se mi podniky, které si na nic nehrají, ale jídlo mají parádní. U nás mi připadá, že se víc řeší jak to vypadá, na Facebooku se udělá kolem podniku divadlo a už to jede. Přitom výsledek o ničem. Tam byla kuchyně opravdu výborná a cenově stejné nebo levnější než v Ostravě. Klobouk dolů. Podle mého jdou v tomto směru Poláci víc po kvalitě viz. zmrzliny, kterou jsou o světelné roky jinde.
09.07.2018 15:37
21
Danek :
MM: Krakow ma skvelou energii.vlivem toho ze jsou zachovany budovy v puvodnim stavu i ty zehlicky tramvaje..jde tam citit ta zidovskou minulost i kolega fotograf to ocenil..oproti tomu Praha je vylozene hnusne pozlatko.
09.07.2018 15:47
11
MM :
Danek: Praha je krásná, to zase jo. Bohužel tím, že je tak atraktivní, turismus jí zcela pohltil. To naštěstí v Krakově není a místní se nemusí cítit jako v cizím městě. Hlavně jsem tam neviděl tolik zahraničních turistů, ale Poláků. Proto i ty ceny jsou jiné. Praha je už mimo. PS: Fotky jsou super, souhlasím!
I think, Krakow is not the best city to compare — it is almost the second capital of Poland, it has a number of tourist attractions, it has 2 large and strong universities, finally, it is simply 3 times larger than Ostrava.
Better to compare with Katowice — it has comparable size and, what is even more important, comparable history and problems. At some points Ostrava is much better (for example, the city center is preserved better, each month something is repeared; also the transport is much better). But Katowice looks more dynamic — for example, airport, concert hall, more bussines activity, etc.
From my personal point of view, the key to Ostrava development is the University. The city should invest into it. This will attract more young and active people to the city.
09.07.2018 15:55
110
Danek :
MM: No nevim jak ted,ale pred 3lety mel Krakow o dost vyssi navstevnost nez Praha.Vcera jsem se vratil ze Zakopaneho…za sebe uplne jiny svet…dle me predcili i Alpska strediska..s Beskydy je nebudu srovnavat…to by byl trapas….a vrchol nevkusu.
09.07.2018 16:04
23
Jann :
Loprais: Fotograf je uprostřed cesty, protože to není fotograf, ale autíčko Google, co fotilo snímek. A ti jezdí, jak potřebují, víkend nevíkend. :-)
09.07.2018 22:57
40
Pavel :
Andry:
Using Photoshop, Instagram features or other apps will always show the reality a bit better, won’t it? :-)
09.07.2018 23:22
40
Adam :
aggu: Lidé jedou do „centra“ pracovat (když jsou v práci, tak samozřejmě nejsou na ulici…), a pak se seberou a jedou zase pěkně domů po Poruby, na Jih, na Fifejdy, do příměstských přícmrndků, nebo i dál v aglomeraci. Jak jsem řekl, na ulicích jsme jenom pokud někam jdeme. Odra oddělující Porubu a průmysl oddělující Jih jsou šírší mezery, než mnohdy mezi městy, a oddělení jako logických celků je ještě větší. Trávit volný čas v centru dává smysl maximálně 50 tisícům lidem v Ostravě, zbytek prostě nemá důvod, protože jsou daleko a mají vlastní občanskou obslužnost jinde. Říkám už roky, že aby Ostravsko mělo srovnatelné podmínky s klasickými městy, muselo by mít speciální správní status polycentrické aglomerace, a speciální rozpočtové určení daní. Ostrava prostě není a nikdy nebude monolit.
10.07.2018 18:04
120
S200 :
Počet lidí odpovídá tomu, že je to vyfoceno v cca 8 hodin ráno.
11.07.2018 08:51
31
Marián Kyral :
Podle mne se po Nádražní pohybují hlavně tramvaje. Chodci ji většinou jen křižují v ose Nová Karolina – náměstí a Stodolní – náměstí.
11.07.2018 10:14
22
Ina :
Souhlasím s Adamem. Ještě bych k tomu připojila dva aspekty. Jedna pozitivní věc je, že návštěvy při pohledu z věže radnice hodnotí Ostravu jako zelené město (třeba ve srování s Brnem). Negativní věc na „polycentrické aglomeraci“ je, že většina kulturních počinů se odehrává v centru a někteří lidé týdny nevytáhnou paty ze své „obory“. Určitě to znáte taky „Já už jsem nebyl v centru, ani nepamamauju.“
11.07.2018 19:58
40
aggu :
Adam: Co takhle nebásnit. Co dělají a nedělají ostravané/blízkoostravané po práci bych nechal na nich. Nebo na někom, kdo si na tom udělá diplomku. Proč by si někdo, kdo v 5 vypne v centru PC nemoh zajít na kafe/panáka/jídlo/divadla? Kor když ta „obslužnost“ v centru Ostravy a mimo centrum je jaksi nebe a dudy? (čest výjimkám). Takže ten „důvod“ bych hodnotil jako „vycucáno z prstu na základě dlouhodobých předsudků“ ;) Divadla a podniky jsou plné, důvodně pochybuji že převážně rezidenty MOaP ;)
Daleko? 20-25min tramvají je daleko? ;) Fakt? Samozřejmě o tom, že DPO/Kodis/ČD můžou pro lehčí městský život dělat víc, o tom žádná.
Ostrava žádná polycentrická aglomerace není. Ostravsko možná. Ale v obou případech existuje jen jedno jádro, jedno centrum – Moravská Ostrava. Poruba ani Hrabůvka ani Havířov žádná centra nejsou. Celá aglomerace stojí a padá s tím, jak stojí či padá Moravská Ostrava. Škoda že na ostravském magistrátě to ještě nikdo nepochopil (že to nechápou na MOaP se ptát nemusíme).
Prostor pro průmysl není žádná „mezera“ ve městě. Je to plocha s jinou funkcí. A jak se vše může rychle změnit dokazuje DOV nebo Hlubina. Je fajn mít takové „mezery“ ve městě.
O RUD se bavit nebudeme, to je jen zdroj mrzení ;)
Jestli Ostrava bude nebo nebude „monolit“ rozhodne čas. Zatím ho Ostrava v historii nikdy neměla, teď v podstatě poprvé má možnost se nějak smysluplně rozvíjet. Žijeme ve fajne době.
11.07.2018 20:36
55
aggu :
Ina: Že někdo jak je rok dlouhý nevytáhne paty ze svého paneláku, od své televize, od své sámošky, od svého kulturáku nebo od své pivnice je jeho problém. A právo. Nic negativního na tom není. Jsou lidi, kterým to „stačí“.
11.07.2018 20:42
64
Adam :
aggu: Drtivá většina naší populace nechodí pravidělně na kafe, jídlo, ani do divadla. Po práci jdou domů. A na panáka nebo pivo chodí do hospody (ačkoliv i piva dál více konzumujeme z lahví doma), kterých je i v rezidenčních oblastech dost. Vaše představa o „běžném obyvateli Ostravy“ prostě neodpovídá realitě. Většina lidí bydlících v Porubě, kteří na Moravské Ostravě nepracují, má pramálo důvodů tam kdy jezdit. To je realita, přestaňte blouznit.
12.07.2018 13:59
81
Danek :
Myslíte že typický Pražan chodí po městě? Koukat na památky atd…houbelec..takže věci typu někomu to tak stačí..jsou liché u nás i třeba v Praze. V Praze mladí chodí na srazy bojovat za pseudodemokracii(když to hodí nějakou kačku)
12.07.2018 14:47
88
aggu :
Když už jsme u toho blouznění, fakta typu „Drtivá většina naší populace nechodí..“, „Většina lidí bydlících v Porubě nemá důvod…“ se dají zjistit kde? ;)
13.07.2018 09:33
10
Martin [msstavby.cz] :
Danek: „V Praze mladí chodí na srazy bojovat za pseudodemokracii(když to hodí nějakou kačku)“ to je zase co za výplod?
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
johny :
My jsme opravdu velmi bohatá země. Máme tolik peněz, že si můžeme dovolit nejednu ulici opravovat nejmíň nadvakrát.
08.07.2018 11:24dolil :
Zase změna k horšímu.
Martin [msstavby.cz] :
dolil: Prosím tě, co máš za problém?
Adam Třetí :
Martin [msstavby.cz]: To je jednoduchý. Podle všech jeho příspěvků bych řekl, že by se asi rád narodil někdy počátkem 19. století ;-)
08.07.2018 22:35dolil :
Ten dolil nahoře je někdo jiný.
08.07.2018 22:39Rado :
Nevím, jak tuto změnu hodnotit. O rekonstrukci Nádražní se zde vedla rozsáhlá diskuze, že se za ty peníze těžce nepovedla, hlavně proto, že jedna z nejznámnějších ulic v Ostravě dostala celkem levný kabát na úrovni okresního města. Jinak podle fotek a počtu lidí na nich se to také nějak nedaří, fotka z r. 2017 opravdu zeje prázdnotou. Takže za mě palec ani nahoru, ani dolů. Taková ulice v jiném velikostně srovnatelném městě by byla plná lidí, ne toto.
09.07.2018 07:40Adam :
Rado: Žádné srovnatelné město v ČR není. Všechna velikostně srovnatelná města jsou monolitická, zatímco Ostrava je silně decentralizované tříměstí. A naše kultura (třeba na rozdíl jižních Evropanů) nesměřuje k tomu, že by lidé trávili volný čas na ulicích. jsme v ulicích především pokud někam jdeme.
aggu :
Adam: Ostrava není ani silně ani decentralizované ani tříměstí. Silně decentralizované je např. dvojměstí Liberec-Jablonec. V Ostravě je zástavba souvislá, oddělená přirozeně údolím Odry. Pojem silně slabě je subjektivní. Ano, kdyby Ostrava měla jako Praha k dispozici 200 let, asi by byla zástavba hustější. Tříměstí to taky není, město bylo jen jedno – Moravská Ostrava, zbytek jsou novodobé sídliště, bez jakékoliv významné městské funkce. Jsou to a budou jen noclehárny a parkoviště, se silnou vazbou na centrum. Stačí se podívat každou ranní a odpolední špičku, kterým směrem jezdí auta.
09.07.2018 10:32Rado:
Ráčí pochopit, že fotky měst se dělají v době, kdy je v nich pokud možno co nejméně lidí. Teda pokud Nádražní znáte jen z fotky na mapy.cz apod.
Loprais :
Souhlasim s Adamamem,mam zkusenosti s mesty typu Berlin,Mnichov,Viden,která jsou vetsi nez třeba Praha a i tam,kdyz odpoctete turisty,tak o vikendu abys domácího obyvatele v ulicich hodne pohledal.Lide si nakoupi dopoledne a pak většina sedi doma.Proc taky ne,v pondělí jdou do práce.PS Řekl bych,ze fotka z 2017 je focena nekdy o slunecnem vikendu,dle polohy fotografa uprostřed cesty,proto tolik malo lidi.
09.07.2018 12:04Tomas T. :
Martin [msstavby.cz]: Podle mne má pravdu…. Zfušovaná rekonstrukce která nejen vypadá hrozně, ale bude se co nevidět zase rozkopávat, protože nové tramvaje tam jezdit nemohou. Jestli na tomto vidí něco pozitivního, tak ať napíše co.
09.07.2018 13:00Andry :
The reconstration is not very nice, but also not terrrifying and in the future one can improve the things using slighnt midifications — like the new piazetta.
From my point of view, the main problem of Nadrazni is that several houses strongly need reconstruction: Ostravice Textilia, the house on the corner Nadrazni and Holarova, the house with Cafe Daniel, „Spolek“, the ugly gap near „Vinoteka“, etc.
P.S. I would suggest do not use the screen prints from „Google Street View“ in „Proměny Ostravy“ — they are usually not very nice and therefore it is difficult to compare. Better to use photos. Here are my photo of Nadrazni this Sunday: https://photos.app.goo.gl/xV35PqYjvikejfoF8
09.07.2018 14:23https://photos.app.goo.gl/wpeoVT7Rnu9TWYdY7
MM :
Byl jsem na prodlouženém víkendu v Krakově a mohu rychle srovnat. Co se týče stavu budov, troufám si tvrdit, že Ostrava má budovy v daleko lepším stavu a týká se to jak centra tak jeho okolí. Stejně tak kvalita MHD (mají tramvaje snad 30 let staré). V tomto směru jsme na tom lépe. Ovšem Krakov má určitou energii, je tam spousta bister, restaurací, vše je takové divočejší a o to přitažlivější. Spousta Poláků jak ve všední dny, tak o víkendu vysedává v podnicích, zkrátka to tam žije. Chápu, je to větší město, ale ten rozdíl je znát. Já jsem tam cítil takovou tu sílu a energii Stodolní před 15 lety. Rozmanitost, pohoda, zábava, spousta mladých lidí. Za mě super zážitek.
PS: Líbili se mi podniky, které si na nic nehrají, ale jídlo mají parádní. U nás mi připadá, že se víc řeší jak to vypadá, na Facebooku se udělá kolem podniku divadlo a už to jede. Přitom výsledek o ničem. Tam byla kuchyně opravdu výborná a cenově stejné nebo levnější než v Ostravě. Klobouk dolů. Podle mého jdou v tomto směru Poláci víc po kvalitě viz. zmrzliny, kterou jsou o světelné roky jinde.
09.07.2018 15:37Danek :
MM: Krakow ma skvelou energii.vlivem toho ze jsou zachovany budovy v puvodnim stavu i ty zehlicky tramvaje..jde tam citit ta zidovskou minulost i kolega fotograf to ocenil..oproti tomu Praha je vylozene hnusne pozlatko.
09.07.2018 15:47MM :
Danek: Praha je krásná, to zase jo. Bohužel tím, že je tak atraktivní, turismus jí zcela pohltil. To naštěstí v Krakově není a místní se nemusí cítit jako v cizím městě. Hlavně jsem tam neviděl tolik zahraničních turistů, ale Poláků. Proto i ty ceny jsou jiné. Praha je už mimo. PS: Fotky jsou super, souhlasím!
09.07.2018 15:50Andry :
MM:
I think, Krakow is not the best city to compare — it is almost the second capital of Poland, it has a number of tourist attractions, it has 2 large and strong universities, finally, it is simply 3 times larger than Ostrava.
Better to compare with Katowice — it has comparable size and, what is even more important, comparable history and problems. At some points Ostrava is much better (for example, the city center is preserved better, each month something is repeared; also the transport is much better). But Katowice looks more dynamic — for example, airport, concert hall, more bussines activity, etc.
From my personal point of view, the key to Ostrava development is the University. The city should invest into it. This will attract more young and active people to the city.
Danek :
MM: No nevim jak ted,ale pred 3lety mel Krakow o dost vyssi navstevnost nez Praha.Vcera jsem se vratil ze Zakopaneho…za sebe uplne jiny svet…dle me predcili i Alpska strediska..s Beskydy je nebudu srovnavat…to by byl trapas….a vrchol nevkusu.
09.07.2018 16:04Jann :
Loprais: Fotograf je uprostřed cesty, protože to není fotograf, ale autíčko Google, co fotilo snímek. A ti jezdí, jak potřebují, víkend nevíkend. :-)
09.07.2018 22:57Pavel :
Andry:
09.07.2018 23:22Using Photoshop, Instagram features or other apps will always show the reality a bit better, won’t it? :-)
Adam :
aggu: Lidé jedou do „centra“ pracovat (když jsou v práci, tak samozřejmě nejsou na ulici…), a pak se seberou a jedou zase pěkně domů po Poruby, na Jih, na Fifejdy, do příměstských přícmrndků, nebo i dál v aglomeraci. Jak jsem řekl, na ulicích jsme jenom pokud někam jdeme. Odra oddělující Porubu a průmysl oddělující Jih jsou šírší mezery, než mnohdy mezi městy, a oddělení jako logických celků je ještě větší. Trávit volný čas v centru dává smysl maximálně 50 tisícům lidem v Ostravě, zbytek prostě nemá důvod, protože jsou daleko a mají vlastní občanskou obslužnost jinde. Říkám už roky, že aby Ostravsko mělo srovnatelné podmínky s klasickými městy, muselo by mít speciální správní status polycentrické aglomerace, a speciální rozpočtové určení daní. Ostrava prostě není a nikdy nebude monolit.
S200 :
Počet lidí odpovídá tomu, že je to vyfoceno v cca 8 hodin ráno.
11.07.2018 08:51Marián Kyral :
Podle mne se po Nádražní pohybují hlavně tramvaje. Chodci ji většinou jen křižují v ose Nová Karolina – náměstí a Stodolní – náměstí.
11.07.2018 10:14Ina :
Souhlasím s Adamem. Ještě bych k tomu připojila dva aspekty. Jedna pozitivní věc je, že návštěvy při pohledu z věže radnice hodnotí Ostravu jako zelené město (třeba ve srování s Brnem). Negativní věc na „polycentrické aglomeraci“ je, že většina kulturních počinů se odehrává v centru a někteří lidé týdny nevytáhnou paty ze své „obory“. Určitě to znáte taky „Já už jsem nebyl v centru, ani nepamamauju.“
11.07.2018 19:58aggu :
Adam: Co takhle nebásnit. Co dělají a nedělají ostravané/blízkoostravané po práci bych nechal na nich. Nebo na někom, kdo si na tom udělá diplomku. Proč by si někdo, kdo v 5 vypne v centru PC nemoh zajít na kafe/panáka/jídlo/divadla? Kor když ta „obslužnost“ v centru Ostravy a mimo centrum je jaksi nebe a dudy? (čest výjimkám). Takže ten „důvod“ bych hodnotil jako „vycucáno z prstu na základě dlouhodobých předsudků“ ;) Divadla a podniky jsou plné, důvodně pochybuji že převážně rezidenty MOaP ;)
11.07.2018 20:36Daleko? 20-25min tramvají je daleko? ;) Fakt? Samozřejmě o tom, že DPO/Kodis/ČD můžou pro lehčí městský život dělat víc, o tom žádná.
Ostrava žádná polycentrická aglomerace není. Ostravsko možná. Ale v obou případech existuje jen jedno jádro, jedno centrum – Moravská Ostrava. Poruba ani Hrabůvka ani Havířov žádná centra nejsou. Celá aglomerace stojí a padá s tím, jak stojí či padá Moravská Ostrava. Škoda že na ostravském magistrátě to ještě nikdo nepochopil (že to nechápou na MOaP se ptát nemusíme).
Prostor pro průmysl není žádná „mezera“ ve městě. Je to plocha s jinou funkcí. A jak se vše může rychle změnit dokazuje DOV nebo Hlubina. Je fajn mít takové „mezery“ ve městě.
O RUD se bavit nebudeme, to je jen zdroj mrzení ;)
Jestli Ostrava bude nebo nebude „monolit“ rozhodne čas. Zatím ho Ostrava v historii nikdy neměla, teď v podstatě poprvé má možnost se nějak smysluplně rozvíjet. Žijeme ve fajne době.
aggu :
Ina: Že někdo jak je rok dlouhý nevytáhne paty ze svého paneláku, od své televize, od své sámošky, od svého kulturáku nebo od své pivnice je jeho problém. A právo. Nic negativního na tom není. Jsou lidi, kterým to „stačí“.
11.07.2018 20:42Adam :
aggu: Drtivá většina naší populace nechodí pravidělně na kafe, jídlo, ani do divadla. Po práci jdou domů. A na panáka nebo pivo chodí do hospody (ačkoliv i piva dál více konzumujeme z lahví doma), kterých je i v rezidenčních oblastech dost. Vaše představa o „běžném obyvateli Ostravy“ prostě neodpovídá realitě. Většina lidí bydlících v Porubě, kteří na Moravské Ostravě nepracují, má pramálo důvodů tam kdy jezdit. To je realita, přestaňte blouznit.
12.07.2018 13:59Danek :
Myslíte že typický Pražan chodí po městě? Koukat na památky atd…houbelec..takže věci typu někomu to tak stačí..jsou liché u nás i třeba v Praze. V Praze mladí chodí na srazy bojovat za pseudodemokracii(když to hodí nějakou kačku)
12.07.2018 14:47aggu :
Když už jsme u toho blouznění, fakta typu „Drtivá většina naší populace nechodí..“, „Většina lidí bydlících v Porubě nemá důvod…“ se dají zjistit kde? ;)
13.07.2018 09:33Martin [msstavby.cz] :
Danek: „V Praze mladí chodí na srazy bojovat za pseudodemokracii(když to hodí nějakou kačku)“ to je zase co za výplod?
13.07.2018 09:57Danek :
Martin [msstavby.cz]: Výplod to je, ale bohužel pravdivý.
13.07.2018 13:23