Obchodní centrum Frýdek-Místek

Pozměněné vizualizace obchodního centra Frýdek-Místek na místě stávající víceúčelové haly. V sousedství město vystaví novou halu Polárka – viz „Související články“ dole. Výstavba naplánována podzim 2012 – podzim 2013. zdroj: tk.dk

Související články

Komentáře

  • Sanju 05.01.2012  ●  13:05

    Namísto architektonicky zajímavé haly tuctový hnus.

    To se mi líbí 2 To se mi nelíbí 2
  • Miv 05.01.2012  ●  13:52

    Vždycky jsem kvůli té haly vyhlédl ve Frýdku ve vlaku z okna. Teď už budu moct v klidu číst až do Ostravy.

    To se mi líbí 3 To se mi nelíbí 2
  • Samni 06.01.2012  ●  14:36

    Pěkně hnusný konzum se tu zavádí……….. Nejsem sice mistní ale hala byla dominanta města .

    To se mi líbí 3 To se mi nelíbí 2
  • Jan 06.01.2012  ●  15:58

    Hnusné krabice v centru města, po vzoru ostravské Karoliny a frýdeckého Kauflandu.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 2
  • Jandra 06.01.2012  ●  16:11

    ANO! ANO! To zde velice chybi!!! NA to tu cekame!! Opet hranata kostka kde muzete travit sve mizerne zivoty!!!

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 4
  • jakub 06.01.2012  ●  16:33

    Pokud vím, tak je to rok stará vizualizace. Možná déle. Naposledy jsem slyšel od radního města, že investor nemůže sehnat nájemce a nemělo by být ani multikino. Jen jednopatrová kostka. Joko všechny ve městě. Štve mě, že si někdo namastí kapsy a na lidech, kteří zde žijí, se nemyslí. Rozdíl je patrný na slovensku. Tam jde vše i vhled obchodních centrem je na jiné úrovni. Viz Žilina.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 3
  • jakub 06.01.2012  ●  16:35

    Spousta lidí chce žít jinde, ani se nedivím. Nedělá se pro občany, ale pro jedince.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 2
  • KaliGram 06.01.2012  ●  16:56

    Už jsem se jasně vyjádřil na FB, že to tady nechci. Chci obchvat ne tenhle hnus!!!!

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 2
  • GRAHAL 06.01.2012  ●  17:06

    Hala je dominantou města pokud tady postavi tenhle paskvil tak jedině z důvodu, že si na tom nekdo přilpší ale obyčejní lidé a občané F-M to nebudou….

    To se mi líbí 2 To se mi nelíbí 2
  • Domish 06.01.2012  ●  17:20

    No, jakože není to ani 300 m co bydlím od haly, máme z domu na ní krásný výhled a místo toho se pak máme koukat na další hnusný obchod? Jakoby tady ve městě těch obchodů bylo málo… Teď se ještě přistavil ten McDonald’s a k tomu chcou přidat ještě obchoďák? Jsou padlí na hlavu! Nechci to tady, už žádný obchody ve F-M!!!

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 3
  • Martin 06.01.2012  ●  17:30

    Málo tu máme těch obchodáků a všemožných serepetiček! Proberte se a radši investujte tam kde je třeba!!!!

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 2
  • opakuplny 06.01.2012  ●  18:02

    no konečně neco co oživí frýdek místek…mc donal obchodak kinecko pokud bude hala v modernim stylu …těším se na super moderní měst…TOJE FM

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 3
  • Pavel Juřena 06.01.2012  ●  19:01

    Nechť to hnusné monstrum konzumu spláchne Ostravice. Další komerzhnus, kterých je v okolí přesmíru. Přeji hodně nezdaru!!!! :O======

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 2
  • Světlana 06.01.2012  ●  21:02

    Hm a kdy zbourají nějaký obchoďák, aby na jeho místě mohli postavit super moderní sportovní halu?

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 2
  • Martin 06.01.2012  ●  21:21

    Z pohledu architektury absolutne nezajimave, stejne jako vsechny obchodni hangary. Co se týče samotné výstavby je mrzuté že to chcou postavit na místě sportovní haly, která je mnohem zajímavější. Postavit nový obchod? To je docela dobré, čím více obchodů tím větší konkurence a nějaký ten pokles cen, ale výběr místa je tragický. Měli ho spíše postavit na okraji města ne v centru.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 2
  • michal 06.01.2012  ●  21:22

    Jedna firma se rozhodla, že nám zničí celé město a teď nám zbourá halu. :( http://www.sey.cz/cz/menu/7/reference/.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 1
  • Vandasek 07.01.2012  ●  11:06

    Aha. Já myslela, že Frýdek Místek bude trochu jiný než Ostrava. Ta hala je tu už tolik let, nikomu neškodí máme ji rádi. A opravdu si nemyslím že tady potřebujem nějaký zku***ný obchodní dům. Máme tady Tesco, Kaufland, Albert..pokud chce někdo shopping park tak at si zajede do Ostravy je to ani ne pul hodiny, ti lidi už fakt neví co by vymysleli. Jen další dluhy na město…

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 1
  • obchod 07.01.2012  ●  11:40

    Nevim co vsichni proti tomu mate… na co by tady mela stat nejaka hala ktera je tady uplne k nicemu?! Jedine co jde tak trochu je v zime bruslak,kde prijde par lidi.. Jinak je uplne k nicemu a nevyuzitelna … tak nez aby tady neco melo stat dalsich xxx let a zbytecne,tak at se neco postavi co se vyuzije. Ted si vsichni stezujete a jeste sami tam pujdete nakupova!!! Budete radi, ze nemusite jet az do Ov (hlavne ti co nemaji auto) a navic budou zase nove pracovni mista pro lidi z FM takze si myslim, ze super!!!

    To se mi líbí 3 To se mi nelíbí 1
  • Pavel Juřena 07.01.2012  ●  12:05

    2obchod : jdi do háje se svou argumentací, nikdo ten hnusný obchod a komerci nechce. Podobných krabic je kolem města už dost!!!! Pracovní místa pro otroky za 8k hrubého měsíčně? Ani náhodou.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 1
  • Martina 07.01.2012  ●  13:17

    za chvíli z nás bude tuctová Ostrava….stejně do toho obchoďáku všichni budou jezdit autem, jelikož budou nakupovat jak diví a ručně to domů nedotáhnou…lidi tam budou otročit jelikož je tam pracák stejně pošle a bude to k*urevsky hnusně vyčnívat z okolí, hala tam aspoň zapadala … vypadalo to tam hezky dokud byla .. však co zničte to tu všechno však už je to stejně jedno, protože postupem času se zničí i to hezké co nám tu zbylo a pokaždé se k tomu najde nějaká výmluva…

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 2
  • Shinigami 07.01.2012  ●  13:36

    Co už se dá dělat včil tam postavili MC Donalda a chcou tam stavět nějaké obchodní centrum to je fakt debilita… Raději by měli postavit něco užitečného.. Ty prachy co sežerou na stavbu toho centra by stačili na opravu haly nebo na stavbu nové a modernější!! Kde by bylo aj Fitko a tak… A Kaj vemou zase peníze zase od nás ty kurvy…. !!

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 4
  • Sanju 07.01.2012  ●  13:53

    Nejsem proti nákupními centru, ale i to jde udělat jako archetiktonicky zajímavou stavbu. Tedy… v západní Evropě to jde, v Česku nikoliv. To, co vidím na vizualizaci vypadá jako klon ostravského Futura, a pokud má taková stavba nahradit zajímavou halu, je to pro Frýdek-Místek skutečně ztráta.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Ondra 07.01.2012  ●  14:55

    Přijde mi to absurdní. Teď když už tam stojí McD se tím asi nic moc dělat nedá, ale nechápu kdo tuhle šaškárnu vymyslel. Most a celá čtyřproudová silnice je v dezolátním stavu, ani bych se nedivil kdyby to celé spadlo, ještě když tam bude jezdit těžká technika. Postavit novou halu je fajn, ale nějakou opravdu zvláštní. Stavět obchodní centrum je holý nesmysl, myslí někdo vůbec na obchodníky okolo? Myslím, že spousta obchodů ve FM jen přežívá. Je fajn, že zde budou další pracovní místa, ale pro koho? Za tu almužnu bych nehnul ani prstem. Postavit multikino?? proč se z kina Petra Bezruče neudělá nákupní centrum??? A rovnou se může opravit i stávající sál. Místo aby město odklonilo dopravu z města, tak tady přiláká ještě více aut. Možná by měli na radnici hlasovat a přejmenovat Frýdek-Místek na Kocourkov :)

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 1
  • danča 07.01.2012  ●  18:02

    Souhlasím s tím že by se ta naše staroučka hala mněla opravit,a kdyby tam dělali nějaky větší akce tak si myslím že by si i na sebe vydělala. Je škoda že se vrážejí peníe tam kde to není třeba.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 2
  • mm 07.01.2012  ●  18:44

    Remtáte tady o obchoďáku ve F-M, ale neustále si berete do huby Ostravu. Nechápu, co všichni proti té Ostravě máte. Polovičce regionu dává práci, tak ji pořád nesrovnávejte a nepomlouvejte. To, že se ve F-M něco staví je jistě na diskuzi, ale zkuste se zaměřit na ten objekt a ne pořád odbočujte a neremcejte na hlavu Ostravy!

    To se mi líbí 2 To se mi nelíbí 1
  • Kubajz 07.01.2012  ●  19:34

    Hej ta hala je po stránce architekturické jediná v evropě a vy ji takhle zničíte kdyby ste dali peníze na rekonstrukci a ne cpat do takoveho hnusu stydte seeeeee!!!

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 1
  • Gilleska 07.01.2012  ●  20:22

    Souhlasím s názory některých jedinců zde. U intersparu je taky menší centrum a stejně tam lidé moc nechodí… Já tady taky nechci žádné takové centrum, jsem z Místku a upřímně lituji obyvatelé kteří bydlí v okolí haly…. Dívat se z okna na něco tak velkého a osvětleného nebude asi žádná radost… Opravdu by mohli dát dokupy starou halo, postavit ve městě více školek nebo dětských hříšť, nebo i další byty at lidé nemusejí platit předražené nájemné v podnájmech a nebo čekat na byt od města 30let…… Náš pan starosta je sportovně založený člověk, aspon to tak o sobě tvrdí ale co je na obchodním domě sportovního vážně nevím…. Peníze by se daly využít i jinak a myslím se že daleko lépe nemyslíte?? Ti nahoře si s naším městem dělají co chtějí a to co jim přinese nejvíc do kapsy ale nás, a sami bydlí většina jinde, at už kousek mimo město nebo v odlehlé části města v rodinném domku a vůbec je nezajímá co chceme my ostatní…. nemyslíte??

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 2
  • Tom 07.01.2012  ●  22:26

    Koho jste si ve F-M zvolili toho máte, tak pak neremcejte…a když jste nevolili tak tu ani nepište, měli jste jit volit a zvolit vašeho zástupce…u nás v Havířově lidé volili asi dobře bo město jde nahoru, vše se opravuje, staví, obnovují se staré akce a tradice viz např. Havířov v květech, z jednoho starého křídla úřadu se udělal knihovna, kompletně se předělává kino apod.

    To se mi líbí 3 To se mi nelíbí 1
  • Martin [msstavby.cz] 07.01.2012  ●  23:26

    Rád bych připomenul, že obchodní centrum nestaví za své peníze město, ale soukromý investor. Město ze svých peněz + od investora postaví novou halu – Polárku. Nikoli obchody, jak by se mohlo zdát z pár popletených komentářu co se zde objevily….

    Tom: To je fajn, že se vám v Havířově daří. Tak bys taky místo komentování zástupců FM mohl vzít foťák a ty vaše stavby a rekonstrukce v Havířově pofotit -> zaslat nám, ať taky lidi ze zbytku kraje ví, jak jde Havířov nahoru ;) .

    To se mi líbí 3 To se mi nelíbí 0
  • Tom 07.01.2012  ●  23:35

    martin: moc se mi nechce jezdit do města :D ale jak bude čas pofotím :D

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Marej 08.01.2012  ●  21:49

    at tu halu klidne zbouraji, jenom to chatra a na mesto jako frydek-mistek je zbytecne velka, staci nam neco podobneho jako je v porube (sareza), a navic provoz takhle velke haly je nakladny jako prase, ale to uz nikdo nevidi.klidne at tady postavi nakupni centrum, bude par novych pracovnich mist, to uvita kazdy si myslim.nevim jak vy ale ja bych uvital par novych obchodu abych uz nemusel jezdit nakupovat do ostravy, ve F-M se neda nic poradneho sehnat a mladi si myslim by uvitali obchody jako jsou HM, NEW YORKER a tak…. myslete do budoucna.

    To se mi líbí 2 To se mi nelíbí 2
  • Lucie 09.01.2012  ●  11:23

    Já jsem taky ráda. že tu bude obchoďák.. hala je naprostý hnus, nevím kdo takovou hrůzu mohl postavit… všichni tu píšete jak tu obchoďák nechcete a stejně tam pak všichni budete rádi chodit… já budu ráda, že budou normální obchody tady co jsou v Ově atd.. a ne jen samí ťamanci… kteří mají kolikrát dražší věci než v kvalitnějších obchodech. Navíc to bude nové a hezké… určitě hezčí než ty hnusné beravné hrůzy na Slezské… nechápu lidi, jak mohli dopustit ze svého domu udělat takový grc. Tak buďte rádi, že tu budou alespoŇ nějaké hezké stavby. tO JE MŮJ NÁZOR A KOMU SE NELÍBÍ.. AŤ MI PRCKU POLÍBÍ..

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 2
  • obchod 09.01.2012  ●  12:08

    KONECNE NORMALNI NAZORY OD TECH CO JSOU PRO OBCHODY…JAK UZ JSEM PSALA-NOVE PRACOVNI MISTA A NA CO HALA,KDYZ UZ NEKOLIK ROKU CHATRA A NIKDO DO NI NECHODI..JEN V ZIME NA BRUSLAKY…NENI VUBEC PRINOSEM…RADSI POSTAVIT NOVOU MENSI A MODERNEJSI…

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 1
  • Noby 09.01.2012  ●  14:11

    Všude samá kritika, nikdo nevidí ty vysmáté tváře nakupujících, nadšené děti vybírající si novou hračku. Na co originální architekturu, když budeme mít plná břicha!

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Miv 09.01.2012  ●  14:43

    Naše kultura je plochá jako ty obchoďáky, takže si v centru možná ani nic jiného nezasloužíme.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 1
  • Miv 09.01.2012  ●  15:07

    Ještě bych dodal, že architektura by určitě neměla být samoúčelná. Postavené objekty by měly sloužit lidem, nicméně nechat si uprostřed historického města postavět kostky, které se staví na okraji měst se slovy: „já budu ráda, že budou normální obchody tady co jsou v Ově“, svědčí o nepochopení kritiky stavby. Nejde o to, že by tam nemohl být obchoďák, ale o to jak vypadá.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 1
  • JARDA 09.01.2012  ●  21:24

    JEDNODUŠE A STRUČNĚ – STRAŠNÉ

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 1
  • Martin [msstavby.cz] 09.01.2012  ●  21:36

    Prosil bych některé jedince, aby si vypli CAPS LOCK ! Máme přece úroveň diskuze .

    To se mi líbí 2 To se mi nelíbí 0
  • aggu 09.01.2012  ●  23:39

    škoda že nemůžu psát hnědými písmenky, abych vyjádřil co si o tom projektu myslím ;)

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 1
  • mirek 10.01.2012  ●  07:44

    To že náklady na provoz haly jsou obrovské je jasné, jisté ovšem je i to, že hala je opravdu dominanta města podle které se orientují i turisté. Proč tahat další zástupy lidí a řady aut doprostřed města za nákupy? Proč tam nepřistavit třeba dětská hřiště, multifunkční sportoviště, minigolf a podobné kam by rodiče s prťaty mohli dojít pohodlně pěšky a né řešit jestli děcka vyslat na Olešnou. I pár korun by to mohlo městu přinést.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 1
  • re. 10.01.2012  ●  09:49

    No Hala bude stát minimálně až do roku 2013, než město postaví halu novou, takže nechápu proč má developer na stránkách stále uvedený začátek stavby v roce 2012.
    i tady o tom znova píšou: http://stavitel.ihned.cz/c1-54342880-v-cesku-se-loni-postavilo-nejmene-novych-maloobchodnich-ploch-v-historii

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • katlee 10.01.2012  ●  10:52

    ale no tak lidi, co tak treba myslet na ty pracovni prilezitosti, co tam budou… nebo zdrava konkurence vietnamskym obchodnikum, co ovladli frydecko-mistecke obchody… ta hala tam jen stoji a chatra!

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Tomas T. 10.01.2012  ●  15:36

    katlee: A co takhle se zamyslet a nechodit k tem vetnamcum? myslim ze je jen otazka casu, nez budou vetnamci i v obchodnich centrech. Nakoupit nejake hezci stojany a regaly, vytapetovat tapetou z ikei…. to dneska neni problem. Takze to bude vypadat jaks taks… a OC nema duvod proc jim to nepronajmout. Hlavni je nerikat oni zaplavili centrum…. je mnohem lepsi rict my jsme si je sem natahli, protoze jim delame byznys.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • karel.malinka 12.01.2012  ●  07:45

    Je to hrozná krabice, která stéjně jako Kaufland bude jen hýzdit už tak zničené město „dálnici“, která vede centrem. Kdy už příjde někdo rozumný do čela města? Nechceme tam žádného genia jen zdravý selský rozum. Je na časem jím říct papa. S radostí se přídám ke každé aktivitě vedoucí tímto směrem.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • aldik 14.01.2012  ●  19:31

    Ale narozdíl od těch bílých kostek na Karolíně v Ostravě, tohle je aspon zvenku hezké. :-)

    A těm co se to nelíbí, co jiného byste tam chtěli? Investor není charita, aby tam postavil něco, co mu nebude vydělávat a město taky nemá peníze na rozhazování… Obchodní centrum přitáhne lidi, oživí tu lokalitu a něco i vydělá. Akorát se obávám o osud samostatných hypermarketů ve frýdku že po nich zůstanou prázdné haly, asi hlavně Sparu a Hypernovy, Tesco s Kauflandem přežijou vždycky a diskonty taky. :)

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 1
  • Michal 21.01.2012  ●  16:43

    Petice proti stavbe uz byla nebo ji mam zacit psat? Uz i tim Donaldem to radni pekne zkazili.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Zdeněk : 21.01.2012  ●  23:31

    Nechápu co proti tomu mate,konecne vzal nekdo rozum do vlastnich rukou a tu lokalitu postavi na nohy.Samozrejme,ze 100 lidi 100 nazoru,ale uvedomte si,ze zijete ve meste a ne na vesnici a pokud nechceme,aby se nam lide z F-M stehovali do okolnich mest,tak proste musime drzet krok s dobou.Nic neni vecne a vy take urcite nenosite na sobe porad teplaky z detstvi a mimochodem ten silnicni prutah co to tam ted nejvice hyzdi by mel zmizet,doprava by mela byt vedena v tunelech a misto mostu by melo vyrust jedno velke namesti (tedy pokud pani urednici nekecali). http://www.vizefm.cz/001.html Tak zatim.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 2
  • Pajik 26.01.2012  ●  16:03

    Proberte se vzbuďte se kolika lidem dával práci zimní stadion a kolika dá nové středisko?

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 2
  • Miv 27.01.2012  ●  13:53

    @Pajik: dle vaší logiky bychom mohli začít třeba kácet všechny lesy. To by bylo najednou práce!

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Sanju 27.01.2012  ●  17:18

    Pajik: Problémem není přínos obchodního centra, ale jeho podoba. Hala je možná předimenzovaná a neužitečná, ale je také krásná. Obchodní centrum je možná užitečné, ale je také vyloženě hnusné. Frýdek ztratí zajímavou stavbu, kterou nenahradí nic srovnatelné hodnoty. Něco, co by přinutilo lidi pohlédnout z okna, když kolem jedou autem nebo vlakem. Obě města, Frýdek i Místek, zažila množství bourání a asanací. Vždy ve jménu zastaralosti původního a užitku toho nového. Je smutné, že se tak děje znova.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Pavel 27.01.2012  ●  23:00

    Ehm. Hala. Krásná? :D Sice jsem podle ní vždycky identifikoval Frýdek, ale krásná teda fakt není :D Takových pár trojúhelníků.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 2
  • alex 27.01.2012  ●  23:25

    Lrasna byla- Aktualne je to smutny pomnik svoji predimenzovanosti, natrena neni snad od sveho postaveni, obrazovka na ktere behaly reklamy nejede uz snad 10 let, okoli zarusta naletovyma drevinama.. Bohuzel tech nekolik malo akci co se tam v roce objevi ji neuzivi. Jako decko si pamatuju jak jsme tam chodili na autosalony, veletrhy a velke akce typu mrazik na lede, ale to uz je hudba minulosti. To misto rozhodne melo sve kouzlo…

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • obchod 31.01.2012  ●  23:09

    vetsina si tu stezujete..tak jako jste si stezovali na McDonald’s a jak vidim od lidi same statusy na Facebooku jak se neprejedli v mekaci a jak se tam chystaji znova a kdo se prida atd..tak tak to stejne vidim i obchodaku…stezujete si a pak zase budu jen u vsech cist..kdo jde nakupovat do obchodaku a jake tam dnes nebyly slevy atd atd… :D :D :D

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 1
  • aggu 01.02.2012  ●  08:44

    frýdek-místek získal návyk na mleté maso v žemli? je to cool? LOL

    To se mi líbí 2 To se mi nelíbí 0
  • alex 01.02.2012  ●  09:33

    obchod: vis ti, kterym se neco nelibi jdou vzdycky vice slyset nez ti co s tim souhlasi…. tzn. ti co tam mekac a obchod nechcou vyrvavaji po forech jaky je to fekal a tem co se to libi statusujou jakmile se to otevre – urcite nejde ale o ty same lidi.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Miv 01.02.2012  ●  13:40

    @obchod: nějak se Vám míchá Váš facebook svět s reálným. PS: Nedával jste si dříve nick aldik? Ty dvojtečky, to mi něco připomíná …

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Patrik 04.02.2012  ●  15:40

    Mohlo by to byt aspon o 1 patro vyssi-kdyz je to takove male,tak to vypada jak nejaka Jednota.Mohli by za tim obchodakem postavit aspon Ruske kolo.Hodilo by se tam pekne u reky a s vyhledem na cele mesto.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • adam 02.03.2012  ●  12:17

    Nevím jestli se mám smát nebo mám brečet..opravdu je naše kultura založená jen na NEW YORKERech a HaM? Jestli ano, tak hurá, ono ani frýdecký zámek nenavštěvuje moc lidí a určitě není příliš ekonomicky výhodné ho donekonečna dál opravovat a udržovat. Co městu přináší? Nic. Stejně, ti kteří tráví svůj čas v supermarketech a berou to jako poslání a smysl života, tak ani neví, že tam nějaký je. Inu třeba se dočkáme, že bude další na řadě. Už se těším..

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Martin 28.09.2012  ●  22:20

    Ve F-M a okoli do 30km zije 450 000 lidi. Z toho 31% lidi tj. 146 000 lidi ma nadprumerny plat, ale nemuzou si nic kvalitniho koupit ve F-M uz 22 let. Musime tak utracet nase penize bohuzel v jinych sousednich mestech. Do smradlave Ostravy ani nejezdime. Ale proc mame porad utracet v Brne, Olomouci nebo v Praze nebo dokonce za hranicemi. Kdyz uz utracime, tak zaroven podporujme ekonomiku F-M! Co je doma to se pocita! At uz se nam shopping mall libi nebo ne, je nutnosti. A navic design nevypada vubec spatne, je nadcasovy!

    VSH je krasna znama dominanta , a bude ji skoda. Ale je bohuzel uz mrtva… Tesim se uz na novou halu, se kterou doufam prijde uz konecne i Extraliga v hokeji do F-M, at v ni muzeme pravidelne vyprasit sousedni Vitkovice nebo Spartu a dalsi!

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 3
  • Balde 29.09.2012  ●  00:53

    Martin: Martin: myslim ze to neni Ostrava co smrdi, ale to auto kterym jezdis :D

    To se mi líbí 2 To se mi nelíbí 0
  • Martin 29.09.2012  ●  07:12

    Pred tydnem jsme se jeli podivat ze zvedavosti do noveho Hornbachu do Ostravy. Ten smrad z NH byl masakr!!! Chudaci ostravaci.

    Neni nahodou, ze se k nam na upati Beskyd stehujou hojne ostravaci, porubaci, havirovaci, atd. To je dalsi duvod, proc bude nakupni centrum u nas uspesnejsi, nez ostravske, protoze F-M ma uz vetsi potencial nez Ostrava.

    Navic ostravaci, porubaci, havirovaci, orlovaci atd. co jezdi pres F-M do Beskyd se verim budou radeji zastavovat v nakupnim centru ve F-M, kde je cisty vzdych, kde je supr vyhled na Beskydy a kde bude proste prijemnesi nakupovat navic s promenadou kolem Ostravice.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 1
  • rasta 29.09.2012  ●  09:28

    Martin: To jako fakt myslíš vážně, co jsi zde nadiskutoval? Pokud ano, tak se ptám co je to to F-M?

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • mm 29.09.2012  ●  12:21

    Martin: Zřejmě si nevidíte do huby. Tak za prvé, kde jste přišel na to, že F-M má větší potenciál než Ostrava. Zdaleka nemá a ani mít nebude. Většina lidí do OVA dojíždí nejen za prací, nakupováním, ale také za kulturou a službami. Za druhé byl bych opatrný za tu smradlavou Ostravou, protože jsem nejednou projížděl přes obce na úpatí F-M a ten smrad co se lihnul z komínů rodinných domků byl nepopsatelný a to nepočítám ten smradlavý Paskov, který z celuózky vypouští smrad na Ostravu-Jih. Za další, pokud raději jezdíte utrácet peníze do Brna a Olomouce, než do krajského města, tak jste akorát tak blbej a proti Ostravě zamindrákovanej, takže by bylo načase, aby jste se probral a začal přemýšlet, než něco blbého napíšete. Krom toho Ostrava živí a živila spoustu obcí a lidí ze širokého okolí. Vaše argumenty, že si Ostraváci nakoupí ve F-M jste vyčetl kde? Každý když už chvátá do Beskyd na chatu má předem nakoupeno a levněji zde v Ostravě a nemusí a nebude se mačkat v malým supermarketech ve F-M, čímž rozhodně nechci toto město na rozdíl od Vás urážet. Myslím si, že krásných měst zde máme hodně a nezaslouží si takové urážky z Vaší strany, protože to by jste mohl zrovna vzpomenout i Karvinou, Třinec atd. Krom toho ve F-M mám spoustu známých a ani jeden nepracuje ve F-M a všichni dojíždějí do Ostravy, která z polovic Vaše město živí. Mluvíte o smradu a vůbec nejste znalý, že ten smrad převážně putuje z Polska a nebo z rodinných domů a výfukových zplodin aut. Jen se podívejte v ranní době, kolik aut míří po Místecké od Vás k nám do Ostravy tak co tady melete o smradu z Ostravy. Odpoledne všichni naskáčí zas do těch svých autíček a jedou směr F-M, tak kdo má větší potenciál a kdo tady čoudí z výfuku. Proberte se a nemelte nesmysly a neurážejte ostraváky. Větší potenciál …???? Tak takovou hloupost napíše akorát tak d . . . . !

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • mm 29.09.2012  ●  12:28

    Jo, ještě si neodpustím. Kde jste přišel na to, že ve F-M je čistý vzduch? Možná čistější než ve velké aglomeraci, kde jsou soustředěné veškeré služby, čímž myslím Ostravu, ale jinak Váš vzduch je skoro stejně tak špinavý jak ten u nás a není to ze smradu z Ostravy jak jízlivě a urážlivě píšete. Ten vzduch tady na Severu Moravy znečišťují i jiní znečišťovatelé, což je dáno vysokou koncentraci zdejšího průmyslu a chybějící infrastrukturou, která začíná v Třinci a končí až za Opavou. Krom toho největším znečištěním je prach a ten je vždy v zimním období, kdy všichni roztápějí z kotle. Také si občas pusťte ostravský Report a dozvíte se, že ve F-M byly několikrát překročeny emise prachu a pokud chcete argumentovat, že je to z Ostravy, tak to by musela Ostrava pak znečistit i Zlín a Uherské Hradiště, kde byly ty koncentracev některých dnech daleko vyšší než v Ostravě.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • mm 29.09.2012  ●  12:43

    Když už jste mi tak hnul se žlučí, chtěl bych Vám jenom říci, že diskuze byly založeny na stavbách a nesluší se tak urážet obyvatelé druhých měst. Jestliže vedete diskuzi o býti či nebýti nákupního centra ve F-M, tak se věnujte tomuto tématu a nezatahujte do tohoto problému druhá města, která s Vaším problémem nesouvisejí. Já ani nikdo jiný zde nemáme nic proti F-M či jiným městům, tak zkuste být tak inteligentní a dodržujte stejná pravidla. Krom toho zkuste se někdy povýšit a projít si centrum Ostravy a posedět v některé z kaváren. Zjistite třeba, že je stejně tak příjemné jak na náměstí před zámkem u Vás ve F-M a neříkejte, že služeb krajského města nevyužíváte a že jste tady byl po delší době jen v Hornabchu???!!!

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Summerboy 29.09.2012  ●  22:33

    mm: Lépe by to nikdo nenapsal a mé postoje lépe nevyjádřil! Bravo, mm, máte u mě láhev dobrého vína (jestli máte rád bílé, pijeme spolu, řekněte kdy a kde :-)!) To, co tu napsal Martin, nemá úroveň a jen potvrzuje smutnou skutečnost, že proti Ostravě brojí nejen ti, kterým může být relativně ukradená (jako Pražáci a obyvatelé vzdálených krajů), nýbrž i lidé z regionů, v nichž by jim mělo na Ostravě jako na svém přirozeném centru záležet. Pochopitelně je důležité, aby se i menší města a jiná okresní města z regionu rozvíjela, avšak aby někdo furt takhle zcela zbytečně útočil proti městu, které dává mnohým svým nerezidentům vše kromě bydlení, je skutečně smutné.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Martin 30.09.2012  ●  00:55

    Diky chlapci za reakce. Akorat jste potvrdili proc mate !!! za Ostravou. Asi mate komplex z toho, ze ostrava neni oblibena a je porad vnimana jinak nez si prejete. Neni ale vase chyba jaka ostrava je. Ostrava je proste obeti prumyslu a komunismu.pro nas ale urcite neni prirozene centrum jak si myslite. Pro nas je prirozene centrum Brno. Na tak malou republiku staci metropole cech a metropole moravy. navic ostrava nema historicke centrum jako brno nebo olomouc kam radi jezdime. Dale Prace je v celem kaji viz continental ve frenstate, hyundai ve fm, autopal v NJ a dalsi priklady, ktere zamestnavaji pres 2000 lidu. Okresni mesta de facto nabizeji podobne ne li leosi sluzby jako ostrava. Ostrava je proste stredni mesto, kam nema clovek potrebu jezdit, kdyz je v okolik tolik mest, ze kterych si clovek muze vybirat.

    A ted k veci nakupni centra se staveji pro okoli cca do 30km neboli pro okres. Okr ova ma dnes 299 tis. 3 centra je tedy nesmysl. FM ma 450 tis do 30km. A diky koncentraci bohatych na upati beskyd ma FM vetsi potencial pro obxhodniky v jednom centru pro 450 tis lidi nez 3 centra pro 300 tis.lidi.

    Cilem meho vstupu nebylo psat si s ostravakama. ale jen opakuju pro lidi z FM, ze VSH bude skoda ale zmena je nutna. A ze nakupni centrum uz tady melo stat uz davno at nemusime cestovat za nakupy jinam. Potencial ma nove centrum obrovsky.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 2
  • rasta 30.09.2012  ●  02:19

    Kucí, nechte ho! On si plácne mokrý hadr na čelo a zase bude dobrý:)))

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • aggu 30.09.2012  ●  03:59

    Nevím co tu řešíte, Martin je přímo učebnicový troll. Ale má rád své rodné městečko a to je pozitivní ;)

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Sanju 30.09.2012  ●  09:33

    No, k úrovni toho trollování snad jen tohle – http://bit.ly/z7sWON. Ale vidím pozitivum v tom, že jsme si připomněli, jakou hrůzu chtějí ve Frýdku-Místku namísto haly postavit. Ať se na to dívám, jak se na to dívám, opravdu mi z toho vychází jen klon ostravského Futura,

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Martin [msstavby.cz] 30.09.2012  ●  10:21

    Martin:
    Okres Ostrava-město 329 961 obyvatel.
    Okres Frýdek-Místek 211 853 obyvatel
    Okres Karviná 263 075 obyvatel
    Okres Bruntál 96 329 obyvatel
    Okres Nový Jičín 152 222 obyvatel
    Okres Opava 177 173 obyvatel

    Údaje z roku 2012 z wikipedie.

    Kdyby se do počtu aglomerace měst počítal poloměr 30 km. Tak k Ostravě patří i právě Frýdek Místek.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Summerboy 30.09.2012  ●  12:40

    Martin: Přirozené centrum pro Frýdek-Místek že je Brno??? Zkuste trošku zapřemýšlet, než něco napíšete.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Tomas T. 30.09.2012  ●  15:11

    Myslim ze zde uz bylo vse receno, tak bych jen rad doplnil jedno. Pokud ma nekdo pocit ze nakupni centrum pozvedne jeho mesto, tak je to presne naopak. Pokud vlastnite barak, mate v nem dva najemce s obchody, tak i kdyz jsou to cizi znacky, ktere odvadeji dane v miste registrace (praha), tak aspon vy odvadite dane z podnajmu svemu mestu. Pokud je to obchod v OC, tak jeho vlastnik je zahranicni, ma sidlo takze v praze. Takze shrnuto podtrzeno na tom je mesto po financni strance hure, nez pred OC. Coz napr v Ove je pripad vsech OC.

    Ale to bylo jen tak na okraj….

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • mm 30.09.2012  ●  17:57

    martin [msstavby.cz]: Děkuji, napsal jste přesně to, co jsem měl v plánu a je mi jen líto, že tady musíme reagovat na tak přihlouplé názory některých lidí.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • mm 30.09.2012  ●  18:04

    Martin: Vám snad jen to, že zřejmě nejste duševně normální, jinak by jste nepsal takové bláboly. Vám zřejmě nepomůže ani ten mokrý ručník. Kde jste přišel na počty, že F-M a okolí má 450 tisíc obyv. Vy jste tam zřejmě započítal i Ostravu, ale pro Vás – stále je tomu naopak. Že nemá Ostrava centrum? A jaký je rozdíl mezi tím ostravským a brněnským, snad jen ve více památek či historičtějších domů, člověče probuďte se, vy Ostravu nesnášíte, a proto z Vás srší taková zášť. Nám všem tady jde jen o jedno, lepší budoucnost nejen pro Ostravu, ale i pro ostatní města či kraj a máme radost z každé stavby, ale rozhodně tady nepíšeme takové žvásty. A že považujete Brno za Vaše centrum, to hovří za vše, co jsem již o Vás napsal a raději má slova tady již nebudu opakovat. Raději budete poklonkovat cizím, než vlastnímu kraji, bravo to jste tedy ale ……

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • mm 30.09.2012  ●  18:10

    Summerboy: Díky za podporu. To beru, co takhle vyzkoušel kávu v obnovené Elektře? Navrhuji v termínu od 8.10 do 11.10. Co vy na to? Mám dovolenou, takže klidně můžu po celý den krom úterý a čtvtrku mezi 13 až 17.00 hod – to nemůžu. Takže dejte návrh a můžeme se tam sejít. Budu se těšit.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Summerboy 30.09.2012  ●  21:27

    mm: Napište administrátorům, ať Vám dají můj mail, můžeme se domluvit tam, budu rád!

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • mm 01.10.2012  ●  15:17

    Summerboy: A na jakou záložku kliknout, velice rád si o Vaší adresu napíši, ale pokud víte jak, dejte vědět, popř. to zkuste rovnou.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Martin [msstavby.cz] 01.10.2012  ●  19:35

    Hynek [msstavby.cz]: :D od pracovního portálu k seznamovacímu.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Summerboy 01.10.2012  ●  23:14

    Hynek [msstavby.cz]: Ale vidíte, jak Vám to jde :-)! Polyfunkčnost nejen v architektuře :-).

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Jirka 02.09.2013  ●  12:34

    Doufám, že za tento hnus a podraz na většinu normálních lidí z obou břehů Ostravice to v dalších volbách pořádně ta pakáž z města pořádně odsere…

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Romča 11.11.2013  ●  14:29

    jsme ráda že bude jak nová hala tak nový obchodák,
    nevím co všichni máte s tou halou a vypadá jak vypadá bude nová ne jak ta stará hala která pomalu padala na hlavu a oprava haly by vyšla na velký obnos peněz. možná né takový jako hala polárka ale bude nová….
    a obchodák bombastická věc!!!

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 2
  • Danek 11.11.2013  ●  15:07

    Tomas T.: Pročitám dizkuze zpětně a chtěl bych se nějakým způsobem vyjádřit ke komentáři Tomáše.Co se týká obchodních středisek Tomáš má ve všem co napsal pravdu.Potažmo jelikož jsem dost dlouhou dobu pracoval v jednom OC tak mám informace, které vás možná nepřekvapí.Když OC zaměstná 400lidí, je zpočitáno že 600lidí příjde o práci.Je to začarovaný kruh a vůbec nechapu kteří radní kyvnou na stavbu OC.Jedno je jasné zadarmo zřejmě nekývne nikdo.Ono stavba obchodního centra má jedinou výhodu a to pro stát platba DPH, pak už jen samá negativa.

    To se mi líbí 2 To se mi nelíbí 1
  • Martin 19.01.2014  ●  11:34

    Kaufland tu taky nikdo nechtěl a jak je pořád plný lidí :-)) a toto bude to samé. Všechno můsí jednou odejít a hala už umřela dávno… Uvidíte ,že tam taky půjdete nakupovat :-)) ale to by jsme nebyli češi aby jsme pořád nenadávali. Pojdmě vpřed

    To se mi líbí 4 To se mi nelíbí 1
  • aldik 19.01.2014  ●  14:13

    Danek: To se mi nějak nezdá.. Jakože ty malé obchůdky různě po městě zaměstnávají víc lidí, než když jsou pohromadě v jednom OC, plus ty velké (hypermarket, hobbymarket, nábytek..)?

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • michal 07.03.2014  ●  08:26

    Všichni nadáváte, že se bourá stará hala a spousta z vás nikdy nebylo ani uvnitř.Nikdo nenapsal, že bude nová, modernější a hlavně úspornější, takže kultura bude na vyšší úrovni než do teď. Stará hala byla nevyužitá a o nákladech na údržbu nebo modernizaci ani nemluvím. Obchoďák přinese spoustu pracovních míst a to je bohužel v dnešní době důležitější než se chlubit starou halou a dotovat ji miliony ročně, protože tu stojí už spoustu let. Jsem sportovec a halu jsem taky využíval, ale musíme jít s dobou. To je můj názor. Děkuji Michal

    To se mi líbí 3 To se mi nelíbí 1
  • Erika 11.04.2014  ●  03:07

    Já jsem uplně ráda,že tu bude to obchodní centrum:-);Brečte už sč staví :-D

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 1
  • robert 11.04.2014  ●  10:03

    Erika
    Nepochyboval jsem, že si to najde své lidi. K bydlení je nejlepší panelový byt a k nakupování je nejlepší velké obchní centrum. Čím větší, tím lepší. Krásné uvnitř, na zevnějšku nezáleží. V tom je rozdílné se svými zákazníky a proto se tak pěkně doplňují…..

    Eriko a těch slev, co tam bude! To se určitě vyplatí….
    Taky už se nemůžete dočkat?

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 1
  • Sára 16.04.2014  ●  21:52

    Stejně tam budou všichni chodit ;) I já a náhodou ta vizualizace se mi líbí. I ta nová hala Polárka. Je čas jít prostě dál a kupředu s rozvojem. I když předešlá hala byla možná i takovým ‚symbolem‘ města (nehledě na její architektonickou stránku – v té době kdy byla postavena), F-M na ni určitě prodělávalo, protože tam chodilo málo lidí a ten provoz je stál mnohem dráž než kolik jsme my zaplatili za jeden skluz na bruslích.
    To´t můj pohled na věc ;)

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 2

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Web používá Akismet ke snížení množství spamu. Zjistěte, jak jsou zpracovávány údaje z komentářů.