OAMP Hall 6

Investor Ostrava Airport Multimodal Park (OAMP) plánuje v průmyslové zóně Mošnov výstavbu další haly pro strategického nájemce z oblasti automobilového průmyslu. Záměr prochází procesem EIA.

Jedná se o výstavbu nového uzavřeného areálu OAMP Hall 6, tvořeného 3 halovými objekty (haly s označením Hall6, Hall7 a Hall8) sloužícími pro logistiku a skladování a dále jsou to administrativní budova, budova jídelny, vrátnice, zázemí pro správu a čerpací stanice pohonných hmot pro manipulační techniku. V halách jsou umístěna administrativní a sociální zázemí pro zaměstnance. Hala 6 bude na štítě stavebně připravena na výhledové rozšíření – expanzi.

Plocha záměru je napojena dvěma sjezdy na stávající silniční síť. Přes tuto síť je možno využívat také železnici a letiště, což je pro rozvoj území klíčové.

Hlavní objekt – Hala 6 je logistická a skladovací hala. Do haly budou dovážet komponenty několika dodavatelů dílů pro automobilový průmysl z celé Evropy. Tyto díly budou skladovány, vybírány, baleny a připravovány pro zámořskou přepravu do přepravních kontejnerů. V hale budou vybudovány administrativní a sociální vestavky pro zaměstnance.

Doprovodné objekty
Hala 7 bude sloužit jako nevytápěný sklad obalového materiálu.
Hala 8 bude využívána jako nevytápěný sklad pneumatik.
Cat. B – jídelna
Office – administrativní budova
GAT.B – vrátnice zázemí pro řidiče
Technologie – strojovna SHZ s nádrží, zázemí pro správu areálu
GAS – čerpací stanice pohonných hmot pro kolové nakladače

Pro areál jsou navržena nová parkovací stání pro 580 osobních vozidel (mimo uzavřený areál 514 stání a v uzavřeném areálu 66 stání) a mimo uzavřený bude 50 stání pro nákladní vozidla a v uzavřeném areálu 12 stání (celkem 62 stání). Projektované dopravní zatížení u záměru bude příjezd a odjezd 150 těžkých nákladních vozidel/den a 1 100 osobních vozidel/den, při dvousměnném provozu.

Nájemce bude využívat kolejovou vlečku, pro dopravu kontejnerů především z areálu. Vlečka bude navazovat na kontejnerový terminál, který je v areálu již schváleného a vybudovaného železničního carga.

pramen + více informací: EIA

Související články


Komentáře

  1. M :

    Dvousměnný provoz. To tam budou dělat ti největší zoufalci…

    Thumb up 1 Thumb down 7
  2. cyklista :

    M: Jakože když nechcu být zoufalec, tak musím dělat na třísměnnén provozu?

    Thumb up 3 Thumb down 1

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.