Komentáře

  • Jiřík 18.10.2013  ●  17:17

    Ať už to stojí. Pro kraj to bude veliký přínos, ať si říká kdo chce co chce.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Crazym 18.10.2013  ●  20:13

    Jiřík: Přínos by to byl tak před deseti lety, dnes už o tom nejsem tak přesvědčen a doufám, že to nebude další tunel a díra do rozpočtu při následném financování provozu.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Danek 18.10.2013  ●  21:45

    Crazym: Uvědom si že jako letiště budeme mít první železniční spojení mezi městem a letištěm. Praha to chystá za cca.10let.Určitě to zvýší počet cestujících, chystá se výstavba carga a je tam i prům. zóna.

    To se mi líbí 2 To se mi nelíbí 0
  • Martin [msstavby.cz] 18.10.2013  ●  22:03

    Koleje jsou celkem důležité pro tenhle giga komplex http://www.msstavby.cz/zeleznicni-cargo-mosnov-3-27-10-2010/

    To se mi líbí 2 To se mi nelíbí 0
  • Jiřík 18.10.2013  ●  23:13

    Ze Svinova na Mošnov to bude vlakem za 20 minut !!! A na rozdíl od Katowic a Brna tě tam nemusí vést rodina autem a vracet se zpět, či nemusíš tam parkovat autem vůbec. A to je obrovské plus.

    To se mi líbí 4 To se mi nelíbí 0
  • Jiřík 19.10.2013  ●  12:50

    Hynek [msstavby.cz] : Já občas vozím z Poruby lidi na letiště a jedu přes neplacené úseky. Spolu s naložením mě to trvá něco přes hoďku. A to nemluvím pořád o častých opravách a uzavírkách co mě čekají po cestě. Vlak bude sloužit i pro dopravu lidí z Mošnova do Ostravy za prací a naopak. + obsluha průmyslové zóny a Carga. Takže si myslím že to bude jezdit minimálně jednou do hoďky a ve špičce i častěji což je pozitivum. A napojení nádraží bude směrem i na druhou stranu, takže vlaky pojmou města jako Kopřivnice, příbor, Studénka, hranice a dále. Takže u mě plus.

    To se mi líbí 3 To se mi nelíbí 0
  • Balde 19.10.2013  ●  13:48

    Jiřík: Jiřík: jj souhlasím, a navíc, začíná hodne ozivat Prumyslova zona, plus tady má prit další velky invetor z Korei

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Danek 19.10.2013  ●  17:49

    Balde: Myslíš toho investora co má zaměstnat cca.2000lidí-výroba pneumatik, co tady tlačí vláda a zmiňoval se o ní Zeman?

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Balde 20.10.2013  ●  11:14

    Danek: jj, asi jo, ale oni pry jednaji s vice firmami, tak uvidíme co dotahnou

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • thrpst 20.10.2013  ●  18:15

    Hynek [msstavby.cz]: Ten vlak jako shuttle muze jezdit treba kazdou (pul)hodinu. Pro lidi co nemaji auto/nemaji ridice/jedou z destinace ze ktere je rychla a pohodlna doprava na Svinov je to velke plus.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Danek 20.10.2013  ●  22:30

    Myslím že nejvíce firem by mělo přijít do samotné Ostravy.Do zóny vedle dálnice ,pak určitě do brownfieldu a pak kanceláře a výzkum vývoj.
    No dojíždět někde do Mošnova taky není terno. Tak jsem si vzpomněl nesliboval nám Lukša-TOP09 Huawei přivést do Ostravy servisní nebo výzkumné středisko před volbami na kraj?

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 1
  • Jiřík 21.10.2013  ●  08:00

    Danek : Třeba tím, že nebyl zvolen ten HUawei nepřivedl :-D

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Jarda 21.10.2013  ●  09:02

    Hynek [msstavby.cz]: Mluvite mi z duse, na dovolenou a pocitam ze i sluzebne se bude na letiste jezdit autem.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 1
  • Balde 21.10.2013  ●  12:52

    Jarda: opravdu veřte, že ta železnice bude velká výhoda, hl se vyplatí jezdit polákům na Mošnov, si vemte jaka je hrozna cesta z Ovy do Katowic, tak to same mají oni sem a tedka pekne sednou na vlaka a jsou tu upe lehárko, je to podle me velká konkurencní výhoda, ted aby se podarilo rozlítat nejaké ty pravidelne nizkonakladové lety, a rozhodne to velké cargo pomuze v letecke dopravě :d, jsem optimista

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Jarda 21.10.2013  ●  20:41

    Balde: Nějak mi uniká, proč by Poláci jezdili do Ostravy na letiště? To já a kolegové naopak musíme jezdit do Katowic na služební cesty letadlem. Mošnov je, co se týče letového provozu zapadákov.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Balde 21.10.2013  ●  21:15

    Jarda: no právě, když se zlepší dostupnost, může to přivést nové letecke společnosti a spojení

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • aggu 21.10.2013  ●  23:35

    Jarda: Někdo by napsal, že Mošnov je menší mezinárodní letiště, provozem srovnatelné s polskou Lodží nebo Štětínem, britským Norwichem, rakouským Klagenfurtem, vetší nez belgické Antwerpy nebo Lutych, španělský San Sebastian…. A někdo hned vystřelí „zapadákov“…. Aj ta ostravská mentalita ;)

    To se mi líbí 4 To se mi nelíbí 1
  • Jarda 22.10.2013  ●  08:09

    aggu: A co na tom, že vyjmenujete zahraniční „letištní“ zapadákovy vedle Mošnova změní na tom, že oproti Katowicím Mošnov v osobní letecké dopravě stagnuje? Souhlasím, že ohledně carga bude přípojka přínosem, ale ohledně osobní přepravy se mi jeví přínos železniční přípojky sporný, protože v hlavní sezónu odlétají charterové lety celkem nepravidelně a jsem opravdu zvědavý jak to sladí ztrátová ČD s odlety letadel.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 2
  • Jarda 22.10.2013  ●  08:11

    Balde: Na dostupnost vám letecké společnosti … pro ně jsou důležité letištní poplatky a obsazenost letadel. A ti , kteří mají peníze na letenku, mají pravděpodobně i prostředky na individuální dopravu.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Jarda 22.10.2013  ●  08:25
    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 2
  • Summerboy 22.10.2013  ●  08:42

    Jarda: Vy mi připomínáte jistého Michala z jiných diskuzí. Věčně nadávající a pesimistický. Viděl jsem od Vás jen málo pozitivních komentářů k čemukoliv. Kolejové napojení letiště je nad vší pochyb přínosem pro rozvoj průmyslové zóny a carga. To, že první skutečná nízkonákladovka dorazila do Ostravy až vloni, je jiná věc a je to vina mafiánů spojených s dřívějšími vedeními kraje, jehož členové si dotovali nesmyslné linky provozované svými kamarády a odmítali skutečně přínosné dopravce. Zalovte v paměti, případně v archivu novin. Problémem kolejového napojení letiště Ostrava je přeseknutí plochy, kudy by se letiště/průmyslová zóna mohly dále v budoucnu rozvíjet. To se dá v budoucnu vyřešit přemostěním – třeba. To je jediný skutečný zásek. Tím, že tu dáte statistiky Katowic a Brna, nikoho neohromíte – každý ví, že tam mají větší pohyb letadel. Evidentně neměli ve vedení kraje/vojvodství takové cypy jako my. A k Vaší předposlední poznámce, že ti, kteří mají peníze na letenku, mají pravděpodobně i prostředky na individuální dopravu – kde jste na to přišel? To, že jsem schopen si koupit přestupní letenku z Ostravy do Ameriky, Asie nebo i do blbého Burgasu, ještě neznamená, že musím vlastnit auto (taky že nevlastním). Pětikilo za taxíka prostě nedám a obtěžovat rodinu a přátele s mou cestou, jak kdyby to byla nějaká významná událost a svátost, taky nebudu. Takže hromadná doprava je jedinou volbou, navíc nesporně ekologičtější než osobní auto. A že na dostupnost letiště letecké společnosti kašlou? Prosím Vás, přemýšlejte, než něco napíšete. V některých věcech u jiných staveb s Vámi třeba i souhlasím, ale to, co jste napsal sem, je frustrované nekonstruktivní plácání.

    To se mi líbí 4 To se mi nelíbí 2
  • Jarda 22.10.2013  ●  12:24

    Summerboy: O cargu jsem psal, že bude přínosem a to i bez vztahu k letišti. K provozu na letišti jsem doložil aspoň nějakou statistiku narozdíl od Vás, který zu plácate něco o mafiánech, cypech apod. Nechcete-li dát peníze za taxík a rodina vám nepomůže je Váš subjektivní problém. Ale to, že chcete jezdit na letiště vlakem ještě neznamená, že to nejak pozvedne rozvoj letiště. Na druhou stranu, je pravda, že si mohu udělat výlet vláčkem na dny NATO, myslím, že v tom bude největší přínos téhle stavby. A nepozoruji, že by se na vedoucích místech kraje a letiště něco měnilo k lepšímu, vy ano?

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 1
  • aggu 22.10.2013  ●  12:49

    Jarda: Zbožňuju lidi co takhle vnímají svět a ještě si na to vezmou statistiky ;) OVA, Brno i Katowice jsou všechny zapadákovy. Jejich PAX za celý rok je dohromady menší než co odletí z Londýna za 2 týdny…. Praha je taky zapadákov. Všechno je zapadákov… :-D

    To se mi líbí 3 To se mi nelíbí 1
  • Jarda 22.10.2013  ●  13:44

    aggu: Teď už jen plácáte. Původní téma bylo přínos železničního terminálu osobní přepravy pro rozvoj osobní letecké dopravy v Mošnově. K tomu tu nikdo nepodal žádná reálná data, jen se tu rezebírá pohled na svět, prezentuje prázdný a falešný optimismus a že někdo nechce jezdit autem s rodinou apodobné nesmysly.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 1
  • aggu 22.10.2013  ●  14:29

    Jarda: Nějaký Jarda a jeho data @ 22.10.2013 08:25 ;)

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Jarda 22.10.2013  ●  14:56

    aggu: Teď už jen kopete nožičkami :-P.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 2
  • Jarda 22.10.2013  ●  15:32
    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 2
  • Jarda 22.10.2013  ●  15:33
    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 2
  • skelet 22.10.2013  ●  19:02

    výborně, tak jsme zjistili, že Mošnov je provinční letiště. Všichni jsme v šoku a jedeme dál :)

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Jarda 22.10.2013  ●  21:26

    skelet: Snad letíme ne, když už jsem na letišti ?

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 2
  • skelet 23.10.2013  ●  00:03

    No, ale tohle je článek o kolejích ;)

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Jarda 23.10.2013  ●  08:45

    skelet: No jo, ale koleje tam ještě nejsou, ty se teprve staví. Na druhou stranu už vidím, jak přistává zpožděné letadlo a lidi se z okýnek letadla dívají, jak jim ujíždí vlak. :-)

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 1
  • Summerboy 23.10.2013  ●  10:35

    Jarda: Teď se zase můžou z okýnek letadla dívat, jak jim ujíždí autobus anebo jak taxikáře jiných než „těch správných“ společností ani nevpouštějí na příjezdovou cestu k letišti.

    To se mi líbí 2 To se mi nelíbí 0
  • Jarda 23.10.2013  ●  11:41

    Summerboy: Pokud ovšem uvidí přes ten smog, co se nám tu válí. ;-)

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 1

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Web používá Akismet ke snížení množství spamu. Zjistěte, jak jsou zpracovávány údaje z komentářů.