Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Adam :
Jupí, další kličkovaná.
25.07.2014 18:12johny :
Ostrava je v cyklostezkách oproti jiným městům dost daleko. Ale podobné stavby dojdou plného významu až v okamžiku platnosti nové legislativy.
25.07.2014 18:15mJožka :
johny: Které legislativy?
26.07.2014 08:36johny :
Tak třeba když jedete vedle silnice po cyklostezce na kole a přijedete ke křižovatce, kde lze odbočit doprava, přičemž vy pokračujete rovně a auto za vámi odbočuje, tak cyklista nemá přednost před autem a musí se podívat zpět přes levé rameno, komu za sebou dát přednost. To je samozřejmě příklad dost kolizní situace protože otáčet hlavou byť i za pomalé jízdy na kole o skoro 180° prostě není komfortní, natož bezpečné. Naopak auto ho má jako na dlani, může jednoduše zabrzdit, ale přesto má přednost. Přitom v opačném pořadí by to bylo bezpečnější a rychlejší zároveň. Nebo jiný příklad, kdy cyklopruhy vedle ulic/silnic musí být vždy ukončeny a znovuzačaty před bočními vjezdy – obce a města kvůli tomu musí pořizovat velké množství dopravních značek „stezka pro cyklisty“ a „konec stezky pro cyklisty“, která jsou v párech takto umístěná za sebou co pár metrů a tvoří hotový les. Viz třeba stezka podél hlavní silnice v Poličné u Valašského Meziříčí, ale i na mnohých jiných místech. Cyklostezky prostě nemůžou u nás podle zákona překrosit žádnou silnici, což je špatně.
26.07.2014 16:01mJožka :
johny: díky za vysvětlení :)
26.07.2014 17:45via :
Nějak nepobírám těch ubohých 40 metrů cyklostezky na Vajdy. Ani od těch věžáků to nevede dál na jih do lesa. Je to ještě komičtější než na Gagariňáku, kde stavbaři přešlapují cca dva měsíce na padesáti metrech.
26.07.2014 22:28