Aktuální fotografie z výstavby autocentra Nissan v Ostravě.
Za fotografie děkujeme čtenáři !

Aktuální fotografie z výstavby autocentra Nissan v Ostravě.
Za fotografie děkujeme čtenáři !
Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Jirka :
Že zrovna Doležal postaví první alianční dealerství na Severní Moravě mě teda upřímně překvapilo..
22.07.2013 14:05thrpst :
Chtělo by to ještě upravit okolí areálu, přes ten vzrostlý plevel není objekt ze silnice skoro vidět.
23.07.2013 09:38Jirka :
Joo, to by pak bylo vidět, že Dolažal místo práce pro Renault vydělává opravováním vozů cizích značek :-)))
23.07.2013 20:48thrpst :
Jirka: To jsou na tom tak špatně? Renaultů i nových jezdí celkem dost…
24.07.2013 10:27Jirka :
S Renaulty nejsou problémy, ale s dealery jo.. Spíše se servisem.. U Doležala jsou naprostí diletanti. Co jsem tam jezdil s autem na servis, tak buď nevěděli co tomu je nebo to opravili tak,že to dělalo problém dál. Přitom, kdybych neměl možnost si to napřed napojit na diagnostiku a podívat se co tam zlobí a z toho vyčetl, že např. čidlo výparníku udává špatné hodnoty, systém utažení ruční brzdy není zkalibrovaný, tak bych to neřešil. Jenže i když na diagnostice to vše ukazuje poruchy, zřejmě ji nepoužívali. Po mé urgenci to začali kontrolovat ji začali používat, ale veškeré chyby řešili tak, že to přes diagnostiku smazali a řekli, že je to opravené (přitom na vadný kus vůbec nesáhli). Zřejmě čekali, že to budu řešit do konce záruční doby a potom mi ty díly dají k zaplacení. Tak jsem se na ně vykašlal a jezdím do Autosetu na Slezské a nemůžu si stěžovat! Personál příjemný, servis ještě lepší, maximální ochota, slušnost a přehled jak u náhradních dílů, modelů či poruch. Než u Doležala jen jsem slyšel “ hmmm, to víte no…“. Kdežto v Autosetu okamžitě vše řeší.
25.07.2013 18:20Danek :
V první řadě bych k tomu řekl, že neznám člověka, který by jsi koupil Renaulta 2X po sobě s důvodů spokojenosti. Otec měl koupený jednoho jako nový a nikdy více. Znám i spoustu lidi kteří jezdí(hlavně do servisu) vozidly této značky.Takže Jirko třeba kdyby sis koupil vozidlo spolehlivější značky nemusel by jsi řešit problémy s diagnostikou servisem a jestli je dobrý servis Doležal nebo Autoset.
26.07.2013 10:00Hynek [msstavby.cz] :
chtel jsem se tomu vyhnout, ale zkuste pls zde neresit tyto veci, na netu je urcite dost automobilovych for s diskuzemi o kvalite servisu, pripadne auta dane znacky.. muzete klidne premistit i ty fotky a pak tam probrat kvalitu sluzeb, spojky i brzd.. aby se nam to tu zbytecne nehrotilo. diky ;)
26.07.2013 15:40Jirka :
Danek: Vidíš, já už mám koupeného 3 Renaulta po sobě a nikdy jsem neřešil žádné vážné problémy ( a to dokonce jeden z nich má přes 300 tisíc km bez zásahu servisu, další měl 140 tisíc jak šel pryč a momentálně tu mám další s nájezdem 58 tisíc a 72 tisíc). Vždycky jen hlouposti typu seřízení elektrické ruční brzy a zoxidované čidlo klimatizace ;-). To u koncernu se řeší jiné lahůdky v servisech.. Však taky Renault je ve spolehlivosti DEKRA mnohem výše než většina koncernů a suverénně výše než škodovka.
Ale nebudu tady psát OT.
26.07.2013 15:51