Komentáře

  1. X236K :

    Skvele. V Ostrave se da po dalnici projet dvema smery prakticky do centra, ale presto si navrhneme autobusovy terminal na snad nejvzdalenejsim a nejzbytecnejsim miste od centra. Pro lidi cestujici MHD to bude komplikace, budou-li muset prestupovat, lidi jezdici autem budou MHD dale ignorovat. Zaver = vyhozene prachy.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  2. marian :

    X236K: ale kdeže, to nejsou vyhozené prachy – to jsou prachy ukradené. o ničem jiném tyhle kokotiny, pardon – projekty, nejsou.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  3. mm :

    Mě spíše zaráží, že je tam navrženo pouze 8 stání pro autobusy, tak to je tedy velkolepý terminál a pokud tam mají stát všechny busy z toho směru, tak se tam stejně nevlezou. Pro lidí je přece jen pohodlnější dojet na jeden terminál, kde je možno přestupu na jiný bus či MHD.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  4. Balde :

    X236K: nechapu vasi negaci, ma to spoustu vyhod – autobusy nemusi jezdit do obydlenych casti mesta, kde uz jezdi mhd, tak proc by se meli prekrývat, neucpavají město, nepali zbytecne naftu, pak to tu vsichni dychame, takze jsem rozhodne pro

    Thumb up 0 Thumb down 0
  5. Tomas T. :

    Take jsem pro. Uz se to tady rozebiralo, a tipickym prikladem nutnosti terminalu je sad B. Nemcove nebo svinov.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  6. X236K :

    Balde: Ma negace ma jednoduchy duvod – terminal na Dubine je zbytecny. Pro koho je? Pro MHD? U Interspaaru zastavuji 3 linky autobusu. Takze pro MHD asi ne. Tak pro dalkove autobusy, ktere ted zajizdeji do centra na UAN? Nebo pro lidi, co jezdi autem?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  7. Fred :

    Nechci byt spatnym prorokem, ale ten „terminal“ se bude stejne nakonec používat jen jako zastávka pro autobusy jezdici na UAN do centra…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  8. Tomas T. :

    Fred: Na uan budou jedzit pouze dalkove autobusy….

    Thumb up 0 Thumb down 0
  9. Balde :

    X236K: tady nikdo nemluvi o zachytnem parkovisti, tady se bavime jen o autousech, si to aspon poradně prečtěte, maji se stavět jen zastavky pro příměstské autobusy, stacilo by si to přečíst pane

    Thumb up 0 Thumb down 0
  10. Fred :

    Tomas T. :Ano cist umim ;-) Linky však provozuji soukromme spolecnosti, které opravdu nemaji důvod vyhodit lidi na kraji Ostravy a nazdar, delejte si co chcete… Navíc kolik ze tam tech meziměstských linek vlastne jezdi? Vim je o par spojích smerem na Novy Jicin. Další stejne jezdi z UAN po Mistecke a kolem Makra na Novou Belou…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  11. Balde :

    Fred: no a ted uz jezdit nebudou, jeslti nechapete logiku toho, ze se nebudou dublovat s MHD, tak uz fakt nevim, co vam na to mam rict

    Thumb up 0 Thumb down 0
  12. X236K :

    Ktere konkretni primestske linky tam budou zastavovat? Takze lidi jezdi do centra – nyni jednim primestkym spojem. Cilem je ovsem to, aby tyto spoje koncily na periferii a prinutili ty lidi prestoupit na MHD?? No… myslenka genia. Jeste, ze se me to nedotkne jinak, nez ze se vyhodi prachy z mych dani.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  13. Fred :

    Balde: Ten cestujici v primestskem spoji si tu cestu az do toho centra zaplati. Dublovani s MHD? Sorry ale tech par spoju MHD nezachrani a stavet podobny terminal v době, kdy chce byt každý všude co nejrychleji, coz mu zajistily prave takove primestske spoje, akorát prispeje k dalsimu vyuzivani vlastnich automobilu… Opravdu uz vidim člověka, který dojizdi za praci do centra Ostravy jak celym nadsenim vystoupi na dubine, a místo aby jel do centra dalších par minut pojede pul hodiny…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  14. marian :

    jde o to vymyslet „projekt“ a dát kšeft za provizi firmě, případně se napakovat na předem zakoupeném pozemku. dotace se už vždycky zajistí – stačí potisknout dost křídových papírů slovy jako multimodální, infrastruktura, ekologizace, implementace, a jejich nekonečnými kombinacemi. slovní vatou k vatě v kapse. veřejnosti se to pak ještě před volbama vysvětlí jako to nejúžasnější pro jejich blaho. tupé zblblé stádo vhodí bezmyšlenkovitě volební lístky zavedeným stranám – vždyť byli v televizi a jsou i vyfocení na bilboardech, no tak to budou asi ti nejlepší – a jede se další čtyři roky dál.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  15. Tomas T. :

    Fred: No tak hlavní důvod stavby terminalu (a to nejen tohodle ale i tech vsech ostatnich) není zachrana MHD. MHD tady bude vzdy , bez ohledu na to zda s nim bude jedzit o 30% lidi vice ci mene. Cilem je zmensit pocet autobusu, ktere jedou do stredu mesta. Navic u techto terminalu bude casem take vybudovano odstavne parkoviste, aby se zmensil i pocet aut, miricich do centra.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  16. X236K :

    Tomas T.:

    Lidi, co jezdi busem, budou nas***i kvuli zpozdeni a automobilisti se takovemu parkovisti vysmejou.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  17. Hynek [msstavby.cz] :

    X236K: nemuzes se divat na to z pohledu dneska. kdo vi co bude. treba budes mit se starsim autem uplny zakaz vjezdu do centra a budes rad, ze nekdo udelal takove parkoviste. anebo MHD bude daleko nejrychlejsi doprava po meste. anebo ne. kazdopad je mozne, ze smich proste za nejakou dobu prejde.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  18. Balde :

    Hynek [msstavby.cz]: souhlasím, a navíc budu radsi kdyz po ostrave bude jezidit min autobusu, i za tu cenu ze tramka je pomalejsi o par minut,

    Thumb up 0 Thumb down 0
  19. Tomas T. :

    Tak nevim jake mate zkusenosti vy, ale ja osobne se dneska dostanu do prace rychleji pomoci MHD nez autem, protoze autem vzdy uviznu v kolone na mairanskohorske, a bus to projede.
    A cesta zpet … no to bych rekl ze je na stejno. Pokud ovsem nepotrebuji do centra, kde zase hledam 10 minut kde zaparkovat a jezdim dokola (a to nepocitam poplatky za parkovani).
    Auto je pro mne prostredek na vikend, ale pres tyden je zvbytecne na obtiz. Kor pri dnesnich cenach benzinu.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  20. Martin [msstavby.cz] :

    333, 370, 371,373, 376,377, 378, 379, 641, 664, 670. Linky, které jedou od Krmelína. Jak je uvedeno v dokumentu EIA.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  21. Fred :

    Tomas T. :Dam ti priklad clovek jede dejme tomu z Hukvald rano do práce – nyní nasedne na autobus, který ho doveze na prestupni uzly MHD, Benzina, Drevoprodej, UAN, dostane se do každého koutu města a hlavne rychle. Ted ho vyhodi autobus na Dubine a dal? Pokud dela v Kuncicich, nemá spoj, pokud dela v centru, byl tam postaru mnohem rychleji (zadne zacpy se nekonaly, protože autobusy jezdi po Mistecke)…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  22. Tomas T. :

    Fred: Dam ti priklad… clovek jedouci z ostravy do bohumina, musi cekat na bus zpozdeny o 10minu, protoze uviznul v zaacpe v centru, protoze autobusy musi jezdit z UANU.
    Co z toho plyne? ze UAN je dobre umisteny pro jeden smer. Pro ostatni je naprosto nedostupny.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  23. Fred :

    Tomas T. :A jak tomu prospeje tenhle terminal na Dubine? Ja proste jen rikam ze se stavi naprosto nepotrebna věc, když by se třeba jak ty pises hodil mnohem vice terminal na opacnem konci města…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  24. Martin [msstavby.cz] :

    Fred: A taky jezdí po Ruské.
    Po druhé hodině, tam stojí 5-10 min.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  25. Balde :

    Fred: argument, ze autobus to projede rychle po místecké, kdo myslíte ze tam kazde rano blokuje plynulost dopravy, a koho musi kazdy ridic auta predjizdet ??? no prece ty BUSY kamo

    Thumb up 0 Thumb down 0
  26. Fred :

    martin [msstavby.cz] : Ano po Ruske jezdi spoje svazejici lidi z a do práce. Jak jim to urychli ten terminal, ke kteremu pojedou 20minut tramvaji a pak budou cekat na spoj? Cemu to pomuze, když tam autobusy MHD budou jezdit stejne?
    Balde : Jo Mistecka není dalnice, ale mistni rychlostni silnice se zastávkami hromadne dopravy. To ti dela takovy problém autobus predjet?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  27. Balde :

    Fred: hele, uz fakt nevim,co rict, proste pokud, je pro tebe 1+1=3 i když ti tady porad kazdy rika 2, tak uz to nebudu opakovat :D

    Thumb up 0 Thumb down 0
  28. marian :

    já vím, že je tohle web o architektuře a né o politice, ale tyhle debaty, jestli je to dobrý nápad nebo není – mi příjdou, speciálně u této stavby, podružné. podle mě je nejdůležitější si uvědomit hlavní důvod takovýchto „projektů“ – že jde o rozkrádání veřejných peněz. měli by jsme spíš debatovat o tom, kdo za tím stojí.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  29. Hynek [msstavby.cz] :

    marian: tehle nazor slysim taky porad dokola (dokonce mi prijde naopak vetsinovy). nekdo neco postavi = pokud nejde o soukromou spolecnost, je to rozkradani, pokud jde o soukromou spolecnost, tak si nakradla.

    s takovym pristupem bychom stale jezdlili namackani v promrzlych ikarusech. pokud mas pocit, ze jde o rozkradani, podej zalobu.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  30. marian :

    Hynek [msstavby.cz]: pokud je to za soukromé peníze, tak mi potom nic není. jestli světlík přišel k vítkovicím při podivné privatizaci – mě to až tak nepálí. nikdo z těch dnešních opravdu velkých hráčů by v čr nepřišel za 20 let ke svým penězům bez privatizace nebo státních zakázek. pro mě je důležité, jak to kdo řídí a jak reinvestuje. ale jestli jde o investice za peníze veřejné, příp. z EU, je pravděpodobnost tunelu v čr hodně vysoká, skoro jistota – to není pesimismus, to je realita. politici si prý dneska říkají už i 40procent z ceny zakázky. někdy se postaví něco užitečného, i když často je to nedotažené nebo ošizené, no a pak jsou tu do očí bijící nesmysly, jako třeba záchytné parkoviště na dubině…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  31. Martin [msstavby.cz] :

    Fred: Nijak jsem se nezmínil, že terminál na Dubině lidem urychlí cestování. Pouze jsem poukázal na přítomnost dálkových spojů také na Ruské ulici.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  32. Fred :

    Balde :Co takhle to vzit trosku z vetsich souvislosti, nez z tvého pohledu ublíženého ridice ;-) Cesty nejsou zacpane proto, ze na nich jezdi autobusy, ale proto, ze jezdi cim dal vice automobilu. Proc jezdi vice automobilu? Jednak proto ze je to pro lidi dostupnejsi, jednak taky proto, ze se dostanou do cile rychleji, mnohdy levneji nez hromadnou dopravou. A proto udelame terminal na kraji dubiny, který tenhle problém vůbec nevyresi, jen to pro lidi bude mnohem vice casove narocnejsi, takze do toho centra bude jezdit o to vice automobilu a hromadna doprava se bude méně používat. Tohle jsou jednoduche pocty, ne tva nesmyslna rovnice. Bud budeme podporovat rychlou hromadnou dopravu (vyhrazene pruhy, prednosti na semaforech), nebo budeme podporovat idividualni dopravu jak chces ty a cesty budou ještě ucpanejsi…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  33. Hynek [msstavby.cz] :

    navazu na ten muj komentar, uz s tim zacinaji laskovat: idnes: „Radnice chce, aby za smogu jezdila do Ostravy jen auta s ekonálepkou“ http://goo.gl/GddQh

    Thumb up 0 Thumb down 0
  34. Hynek [msstavby.cz] :

    +clanek „V Dubině postaví nový terminál, do centra lidé nedojedou bez přestupu“ na idnes.cz: http://goo.gl/twpbl5

    Thumb up 0 Thumb down 0

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.