Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Tano :
To je krásné, že tam nechali i to původní značení, aby to bylo takové přehlednější.
30.12.2015 14:46Lukáš :
Akorát jsem nepochopil proč ten kruh je tak velký, dneska jsem tam jel s autem ok, ale autobusy, kamiony problém, to uprostřed kruháče se budou pořádat koncerty pro řidiče? Navíc proč je zbytečně udělaný ze zámkové dlažby?
30.12.2015 17:39Adam :
Ty šutry jsou úžasné. A taky moc pomůžou až to nějaká trubka projede rovně.
30.12.2015 23:48Rýša :
Hynek [msstavby.cz]: Asi ano, neb momentálně vypadají jak lejno uprostřed hřiště.
31.12.2015 08:38koudy :
Podle mě jeden z mála smysluplných šišáčů u nás. Ale to provedení je na skřípání zubů teda.
31.12.2015 10:22aggu :
Ostravské rondely. Sranda na pokračování? Omyl, někdo se volně inspiroval japonskými zenovými zahradami.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fc/Kyoto-Ryoan-Ji_MG_4512.jpg
Autorovi posíláme písničku.
Fakt by mě zajímal proces tvorby něčeho takového. Nenašel by se nějaký insider?
V rámci osvědčeného KISS formátu by tam stačilo nasypat tři tatry hlíny, srovnat do metr vysoké kulové výseče (opatření proti trubkám co neumí točit volantem) a osít travou.
02.01.2016 01:01Já je chápu. Zámkovka se nemusí sekat. V Ostravě s tím máme problémy.
j.ree :
Ke kruhacum/sisacum. Koukal jsem se do UP/doprava – no nestacim se divit, ty rondely se cpou vsude.. i tam kde to nema zadneho opodstatneni. Proste vsude. Hloupe. Navic i na sebe nenavazuji komunikace a tvori se/budou se tvorit nekolik krizovatek a nelogickych napojeni … Ten, co to navrhuje musi byt snad pod vlivem, nedokazu si to jinak vysvetlit…
02.01.2016 10:50thrpst :
Přestavbu obtížné křižovatky na kruhovou je nutné pochválit, ale stavební provedení je katastrofální.
07.01.2016 10:46mJožka :
aggu: Průsečná křižovatka byla rozlehlá a před úpravou vodorovného dopravního značení i nehodová. Ve špičce bylo obtížné odbočit vlevo z vedlejších komunikací. Vzhledem k temu, že do křižovatky je plánované napojení přeložené ul. Průmyslová, nikdo by stavební úpravy nepovolil. I proto se odbor dopravy MMO rozhodl (po vyzkoušení lepených obrubníku na kř. Halasova x Výstavní) vytvořit (kapacitnější) okružní křižovatku obdobný způsobem a s třetinovými náklady.
08.01.2016 17:53K argumentům o problému projetí křižovatky autobusy a návěsovými soupravami jen tolik, že díky sněhu je krásně vidět, kolik vozidel s tím přejížděním ostrůvku (ne)má skutečně problém :))