Rekonstrukce mostů Plzeňská

Koleje jsou položeny a tramvaje opět jezdí. Zbývá dokončit přechody a úpravy terénu. Zajímavostí je že každý z těchto šesti mostů je konstrukčně jiný.

Související články


Komentáře

  1. Petr Lesák :

    Konstrukce vypadá stejně, nejspíše bude, jen po každé jinak nadimenzována projektanty.
    Je to dáno tím, že se přestavovaly vždy v jiné době, ale společně v jednom směru, čili v 2+2+2

    Thumb up 1 Thumb down 0
  2. acdlcia [msstavby.cz] :

    Petr Lesák: Tak třeba rozdíl mezi trámovou a monolitickou konstrukcí teda poznám i já a to nejsem stavař. Podpěry a uložení má taky každý jiné. K nafocení těch zbylých třech se dostanu až bude otevřen chodník. Něco však bylo vidět i v dřívějším článku.

    Thumb up 3 Thumb down 0
  3. Adam (ten hodný) :

    Včera jsem zaslechl že se budou bourat místy na Rudné, mezi Hornbachem a NH. Rudná by byla vždy rok v jednom směru zavřena. Nevíte o tom někdo něco?

    Thumb up 0 Thumb down 0

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.