Pilíře jsou opraveny a vše je tím pádem kompletně dokončeno.
Rekonstrukce mostu Dr. Martínka
acdlcia [msstavby.cz] | 6.12.2016 | OSTRAVA | #jih | 9 Comments
Komentáře
Napsat komentář
Napsat komentář
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
Aleš :
Jestli tu rekonstrukci prováděla EUROVIA, tak ty mosty do letošních vánoc spadnou…
06.12.2016 18:23Crazym :
No super, pěkně to tam upravili, teď už zase můžeme začít vyjíždět stopu té zkratky :-) https://mapy.cz/s/1g50C
06.12.2016 19:19Jirka :
Dneska jsem tudy projížděl a zaujalo mě jak subtilně most vypadá. Pilíře jsou poměrně masivní, ale samotná mostovka je jen tenká deska.
06.12.2016 22:50SpinJ :
Nějak nerozumím tomu, když tady to zvládli za dva měsíce, co dělali dva roky na tom mostě níže?
07.12.2016 08:25mJožka :
SpinJ: Jestli nebude rozdíl v míře poškození a hlavně v tom, že tento most je silniční dvoupruhový, kdež to ten Vámi zmiňovaný je železniční a nese část zhlaví Vítkovického nádraží (čtyři koleje a z leteckého snímku minimálně jedna výhybka do koleje 5.) :)
07.12.2016 08:55SpinJ :
mJožka: Všechny Vaše argumenty beru a chápu … přesto se mi to zdá i tak dlouho. Bylo to spíš myšleno jako takové povzdechnutí nad úrovní stavebních prací, když tak to admini smažte.
07.12.2016 09:05balde :
určitě ten most železniční byl komplikovanější na opravu, nedělal se nový, ale prostě se tam mega flákali rozhodně to šlo zásadně zkrátit, nechápu proč zakázky se nedají vypsat tak aby motivovali zprovoznit co nejdrív např nějaké bonusy
07.12.2016 11:19SpinJ :
balde: Přesně to jsem měl na mysli …
07.12.2016 15:49Koudy :
Hlavní rozdíl je v tom, že železniční byl dělán při částečném zachování provozu…
09.12.2016 23:23