Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Xavier :
To se dalo čekat – na tom stadionu se nejvyšší liga hrát nemohla. Nicméně je zajímavé, že Karviná okamžitě po postupu začíná s rekonstrukcí, ale Ostrava, cca 6 krát větší město, nedokázala své „slavné“ Bazaly rekonstruovat několik let. Říkám si, kde by asi tohle naše město bylo, kdyby se na něm neživila ta pakáž, která vysedává tolik let na radnici… :-(
02.06.2016 10:44aggu :
Xavier: Tohle je vesnický stadionek, nemůžeš to srovnávat s Bazaly. Na českou ligu ale dostačuje, investor měl zjevně rozum.
02.06.2016 10:49Balde :
rekonstrukce navíc začla dřív než vůbec bylo jísté že postoupí, staion by stál i kdyby nepostoupili
02.06.2016 10:52MM :
Xavier: Co jsem slyšel, tak údajně radní Štěpánek, který měl minulé volební období na starosti sport, dostane cca 100 milionů! na přestavbu stadionu Bazaly na tréninkové centrum. Radní Štěpánek měl na starosti výstavbu Městského stadionu. Psal jsem to několikrát a stále si za tím stojím, že Městský stadion je předražený zmetek. Kdyby se s takovou vervou pan Štěpánek nebo kolegové ze zastupitelstva pustili do realizace Severního spoje nebo dalších důležitých staveb, je Ostrava někde jinde. Takto se vždy postaví megalomanský projekt za miliardu a městu to ten užitek v rozvoji nepřinese. O ceně Městského stadionu napoví soukromý projekt na Slovensku, stadion včetně nákupního centra. Čistě sportovní část stála cca 800 milionů. Dokonce i záchody mají kryté :-) Odkaz: http://www.fotbalovestadiony.cz/city-arena-trnava# PS: Jsem fanoušek fotbalu, Ostrava má míst stadion, ale čistě fotbalový a s rozumnou kapacitou.
02.06.2016 11:31vvss :
Tak já myslím, že šla udělat skromnější rekonstrukce Městského stadionu pro Golden Spike jednou za rok a poté investovat do rekonstrukce Bazalů, studií už bylo habakuk (nemyslím nyní tu Peterovu, kde tvrdí, že je to technicky nemožné). A kapacita ? Max. do 20.000. Baník je teď dole, ale je tady silný fanouškovský potenciál a jakmile to zase „bouchne“, budou chodit spousty lidí. V Brně se taky konečně pomalu hýbou s pořádným stadionem za Lužánkami. Takto velké města by měla mít přiměřenou kapacitu, ne jako Jablonec, Boleslav, Příbram a spol. kam lidi nikdy nepřijdou.
02.06.2016 11:49aggu :
Kotkův návrh – 20 000. Stačí.
02.06.2016 12:22http://projektstudio.cz/portfolio/stadion-bazaly-ostrava/
Xavier :
aggu: Já ale nesrovnával ty stadiony samotné, ale to, že se s nimi něco děje. Že jde o „vesnický“ stadion s kapacitou pro necelých 5 000 lidí je fakt. Srovnával jsem spíše schopnost jednat na straně zastupitelů Karvině a MFK Karviná s tou, kterou můžeme vidět na straně zastupitelů Ostravy a Baníku. Karvíná je cca 6x menší město. Přesto dokázala „splašit“ 250 milionů korun, které si vyžádala stavbu/dostavbu/přestavbu stadionu. A to v době, kdy MFK Karviná hrál druhou ligu a neměl ani zdaleka jisté, že postoupí (http://moravskoslezsky.denik.cz/ostatni_region/obrazem-novy-karvinsky-stadion-roste-pred-ocima-20150722.html). Baník a Ostrava, na stranu druhou, nedokázal sehnat ani ne dvojnásobnou částku (hovořilo se, nepletu-li se, o cca 450 milionech korun) na rekonstrukci svého stadionu, kteří mnozí berou jako „svatostánek“ tolik desítek let. A to i přesto, že v době, kdy se o tom mluvilo, hráli soutěž nejvyšší. Stačí, aby byl můj předchozí příspěvek pochopitelnější?
02.06.2016 12:54aggu :
Xavier: Ostrava taky dokáže „splašit“ 200 mega. Takový Štěpánek je „sežene“ raz dva a jen tak mimoděk to okomentuje do novin. Těch 450 je hrozně málo, studii a odhady nákladů jsem v ruce neměl, ale takový (v podstatě nový) fotbalový stadion může stát od 3/4 miliardy nahoru. A to už je něco jiného.
02.06.2016 14:57Jiřík :
Stadion nádherný. Pro Karvinou stačí dokonale a pro první ligu taktéž. Solidní cena i vzhled.
02.06.2016 15:49thvari :
Super stadion pro město velikosti Karviné. Už by to chtělo přemýšlet nad fotbalovým stadionem v Ostravě – region velikosti MS Kraje musí jeden velký fotbalový stadion mít.
Bazaly nebo nový stadion v Ostravě bych jednoznačně stavěl s velkou kapacitou, dejme tomu 30.000, z jediného prostého důvodu. Stadion je stavba na 60 a možná i více let (Bazaly sloužily 56) a nikdy nevíte, kdy přijdou další „mistrovské sezony“, jestli se nebude někdy v ČR pořádat Euro nebo jiný turnaj, navíc by se tu pravděpodobně začaly hrát některé kvalifikační zápasy české repre, nemluvě o koncertech, atd. – těch pár tisíc sedaček navíc prostě nemůže vadit.
02.06.2016 19:54rasta :
Ono ani nejde o to postavit velký stadion. Tady se jedná o provoz a náklady spojené s údržbou. Spoustu peněz spolkne ostravar aréna i městský stadion. To by tam ty akce musely být každý den, což u nás nehrozí. Buďme realisti. Čistě fotbalový stadion v Ostravě ano, ale za privátní peníze.
02.06.2016 20:20aggu :
rasta: Postavit za privátní peníze stadion v Česku je iluze a když už tak průser. Nikdy ho nesplatíš. Slavia budiž příkladem. Ten nakonec koupí CEFC, což je v podstatě taky stát.
03.06.2016 08:08V Plzni vlastní stadion město. Spartě postaví Pelta Národní stadion. Za tvoje peníze. Brňáci už mají maketu a co myslíš, natáhnou ruku – státe dej? ;) Natáhnou. Bude platit stát (Pelta), kraj, město…
Je jasné, že u Bazalů to bude podobné. Milionová aglomerace jeden takový stadion mít musí. Ve Vítkovicích na městském stadionu a jeho okolí může být to „tréninkové centrum“. Vždyť už tam dneska je. A docela luxusní.
aggu :
thvari: Kdyby to jen šlo, tak bych všem ostravským politikům ambulantně vypálil v mozku centrum jejich přestav o zviditelňování Ostravy ve světě pořádáním jednoho mistrovství světa za druhým, kupováním atletických hvězd a podobně. Jestli chtějí být ve světě za hvězdy, tak ať opraví chodníky, postarají se o parky, přestanou adorovat auta, a chovají se rozumně když potřebují něco postavit. Jinak tu slámu z bot nevytřepou. A to by se týkalo i úvah o stadionech. Vítkovice jsou omyl. Drahý omyl. Proč dělat to samé u Bazalů. Jasná priorita by měla být potřeba města a ne úvahy o tom, že by na Bazalech mohla „eventuálně“ hrát Brazílie na MS. Ostrava pro Baník nepotřebuje stadion 30000+. Těch „pár sedaček navíc“ bude stát obrovské peníze. Výsledkem by totiž mohlo být, a ani bych se nedivil, kdyby pak Štěpánek předstoupil před kamery a začal plakat, že na Bazaly 30000+ „bohužel“ Ostrava nemá. A bude se čekat třeba 50 let.
03.06.2016 08:26