Pohled z Hulváckého kopce na křižovatku v Nové Vsi u vodárny.
Na historickém snímku je křižovatka ještě v „T“ tvaru, bez ulice Mariánskohorské. Cesta směrem na Svinov je v původním trasování, směřuje tedy k přímo nádraží Ostrava-Svinov.
stav 2014: neudržované, zaplevelené chodníky, nevkusné poutače postavené kde si kdo zamane, zrezavělé hnusné zábradlí…
10.04.2016 12:24
180
Rýša :
ježišmariajosef, to se tu najde opravdu tolik lidí v čele s Martinem, kteří nepochopili můj první příspěvek….a Martinovi nepomohl ani druný,….to se mi snad jenom zdá, že si všichni ti mínusáři a Martin myslí, že si myslím, že provoz v roce 67 byl hustší než dnes – ach panebože, Ostraváci fakt potřebují !!!
Prostě s nadsázkou jsem jen okomentoval 1. a 2. snímek :-)
10.04.2016 14:39
113
thvari :
dolil: taky mě to hned prásklo do očí. hlavně kašlat na opravy chodníků a zábradlí, vždyť tam stejně nikdo nechodí :-(
10.04.2016 14:45
30
Hynek [msstavby.cz] :
Rýša: si to tak neber, i na nasazku se prece muze zareagovat vazne… ja myslim, ze nemusis neco obhajovat.
10.04.2016 14:46
10
Martin [msstavby.cz] :
Rýša: Pro nadsázku je důležité ji umět použít a vhodně uvést do kontextu.
10.04.2016 15:51
48
Ross :
thvari: Zábradlí nedávno natřeli :) Zajímavé je, že natřeli i ohnuté části místo rekonstrukce :) Vypadá to docela komicky.
10.04.2016 16:44
20
skelet :
28.října je tragická celá.
10.04.2016 17:09
82
Xavier :
skelet: Úplně celá ne. Pochvalu si zaslouží ten nově rekonstruovaný úsek mezi Ostravicí a Masarykáčem. Jinak ale souhlas! :)
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
Spravovat své soukromí
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Rýša :
… a ať někdo ještě kecne, že v Ostravě přibylo aut a že je hustší provoz…:-)
10.04.2016 10:27Martin [msstavby.cz] :
Rýša: To je dost subjektivní. Obecně všude po 1989 přibylo výrazně aut. K tomu Vodárna je jedna z nejvytíženějších.
10.04.2016 10:47Rýša :
….s Vámi to je někdy těžké :-)
Martin [msstavby.cz] :
Rýša: https://www.ostrava.cz/cs/urad/magistrat/odbory-magistratu/odbor-dopravy/oddeleni-silnic-mostu-rozvoje-a-organizace-dopravy/motorizace
10.04.2016 11:04dolil :
stav 2014: neudržované, zaplevelené chodníky, nevkusné poutače postavené kde si kdo zamane, zrezavělé hnusné zábradlí…
Rýša :
ježišmariajosef, to se tu najde opravdu tolik lidí v čele s Martinem, kteří nepochopili můj první příspěvek….a Martinovi nepomohl ani druný,….to se mi snad jenom zdá, že si všichni ti mínusáři a Martin myslí, že si myslím, že provoz v roce 67 byl hustší než dnes – ach panebože, Ostraváci fakt potřebují !!!
10.04.2016 14:39Prostě s nadsázkou jsem jen okomentoval 1. a 2. snímek :-)
thvari :
dolil: taky mě to hned prásklo do očí. hlavně kašlat na opravy chodníků a zábradlí, vždyť tam stejně nikdo nechodí :-(
10.04.2016 14:45Hynek [msstavby.cz] :
Rýša: si to tak neber, i na nasazku se prece muze zareagovat vazne… ja myslim, ze nemusis neco obhajovat.
10.04.2016 14:46Martin [msstavby.cz] :
Rýša: Pro nadsázku je důležité ji umět použít a vhodně uvést do kontextu.
10.04.2016 15:51Ross :
thvari: Zábradlí nedávno natřeli :) Zajímavé je, že natřeli i ohnuté části místo rekonstrukce :) Vypadá to docela komicky.
10.04.2016 16:44skelet :
28.října je tragická celá.
10.04.2016 17:09Xavier :
skelet: Úplně celá ne. Pochvalu si zaslouží ten nově rekonstruovaný úsek mezi Ostravicí a Masarykáčem. Jinak ale souhlas! :)
10.04.2016 18:40