Komentáře

  1. balde :

    někdo znalý pokud je to v tomto stavu, v jakém časovém horizontu je možné, že se může začít stavět?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  2. Nimrod :

    Minimálně rok – územko, stavební povolení, dopracování dokumentace a soutěž na zhotovitele (to může běžet současně)

    Thumb up 0 Thumb down 0
  3. S200 :

    Předpokládám, že se jedná o soukromého investora, takže žádná soutěž na zhotovitele být nemusí.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  4. Crazym :

    S200: Předpokládáte dobře, aneb „účetní“ se u nás mají dobře :-)
    https://cz.linkedin.com/pub/zbigniew-mr%C3%B3zek/33/986/490
    http://obchodni-rejstrik.podnikani.cz/zbigniew-mrozek/zbigniew-mrozek-700775.htm

    Thumb up 2 Thumb down 0
  5. balde :

    jsem zvedav kolik tam bude bytů, když je to polyfunkční, za mě čím víc tím líp.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  6. Crazym :

    balde: To jsem zvědav taky, místo na bydlení by to bylo skvělé, absolutní centrum, všude blízko, mimo hlavní dopravní tepny a mimo tu děsnou pěší zónu která mě osobně pije krev čím dál tím více :-)
    Ale jsem pesimista, tak předpokládám, že maximálně to poslední patro :-)

    Thumb up 3 Thumb down 0
  7. Petr :

    jestli to bude bez podzemníno parkování tak navrhuju zrušit funkci hlavního architekta, poněvadž stejně bezkoncepčně to jde dělat i bez něho

    Thumb up 12 Thumb down 2
  8. balde :

    Petr: podzemni parkování je zbytečné a do centra dostává další auta která by tu jinak nejela

    Thumb up 4 Thumb down 12
  9. Summerboy :

    baldeTo je stejna blbost,jako kdybyste rekl, ze veskere obchody v centru jsou spatne,protoze jejich vinou se vyprodukuje plno odpadu, ktery by v centru jinak nebyl. Podzemni parkoviste je bohuzel nutnosti dnesni a budouci doby.

    Thumb up 3 Thumb down 2
  10. Kostelnik :

    Summerboy: dnesni jiste, da se vsak pochybovat o tom, ze i budouci

    Thumb up 2 Thumb down 3
  11. skelet :

    tak automobily, povozy a drožky jsou zde více jak 150let. Konec aut ve městech se prorokuje cca 30let, a moc se to nevede. Já vím, že je strašně cool se tvářit, že MHD a kola vyřeší vše, ale není tomu tak, a dlouho tomu tak nebude.

    Thumb up 7 Thumb down 1
  12. balde :

    Summerboy: me vadí že to je povinnost v tom centru, že když tam chci něco postavit musim mít podzemky, což je podle mě logická blbost, když se všechny města prý snaží dostat lidi do MHD a z aut, u aut to funguje tak jako u nas na dubině když se rekonstruovalo parkoviště, když ho zavřeli lidi stejně zaparkovali jinde a došli si domu, když se otevřelo bylo logicky plne protože každý chce dojet až pod okno, pokud budem vytvářet příležitosti tak tam ta auta budou

    Thumb up 1 Thumb down 2
  13. Tomas T. :

    Podzemni garaz by nemela byt automaticky u kazde budovy – je to nesmysl. Osobne bych to resil tak, ze majitelum bytu by urad rekl toto:

    „Koupil jste si byt, ktery nema soucasti stavby garaze, takze vam nevydame karticku pro rezidentni stani.“

    Tim by se problem toho ze nebude po nejake dobre kde parkovat vyresil. Jednoduse by nova auta nepribyvala a mesto by hned vedelo jaka skladba obyvatel bude v danem dome. A i MHD by tak mohlo kalkulovat kde se tavi kolik bytu a kde bude asi narust osob v MHD. Jednoduche, prehledne, ucinne.

    Thumb up 0 Thumb down 5
  14. skelet :

    Víceméně popisujete princip z Japonska. Akorát s tím rozdílem, že ten kdo nemá parkovací místo, tak si může koupit automobil typu Kei car.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  15. Martin [msstavby.cz] :

    Tak o Hamburku jste snad slyšeli, ne http://www.auto.cz/hamburg-chce-mit-20-let-mesto-kompletne-aut-78977 . Tam to nějak jde.

    Thumb up 2 Thumb down 2
  16. riltr :

    Tomas T: Vás přistup by v praxi znamenal jen to, že poptávka po bytech v centru by ještě více klesla…pokud limitovat auta v centru, tak rozhodne ne lidem, kteri tam bydli…

    Thumb up 2 Thumb down 0
  17. skelet :

    No v Hamburku to jde .. to se pozná až v roce 2034

    Thumb up 1 Thumb down 0
  18. Martin [msstavby.cz] :

    riltr: “ že poptávka po bytech v centru by ještě více klesla“ . Nějak mi to divně zní. Poptávka po bytech v centru roste.
    skelet: Hlavně jde o to, že tento nápad přišel přímo z vedení města. Což je něco tady nepředstavitelného. Stačí se podívat, čeho Hamburk dosáhl již ted. Jako promin, ale tvůj příspěvek na mne zní stylem:“ však sousedova tráva taky nebude pořád zelená“….

    Thumb up 2 Thumb down 3
  19. skelet :

    no chce to hlavně trošku ubrat plyn při diskuzi, když se někdo dotkne tvého příspěvku. Navíc ti ten příspěvek vyzněl pěkně blbě :))
    To že někdo politicky něco prohlásí jako ústřední bod je hezké, ale.. do onoho města bez aut mají pěkně daleko. A jsem zvědav jakého výsledku dosáhnou (bez ironie a sarkasmu), sám do centra autem nejezdím a velice rád využívám MHD. Ale .. aby se lidi začali vracet do MHD, tak by muselo nastat dost změn v samotné MHD.
    Ale k samotnému domu.. minimálně firmy parkoviště potřebují, ale stavět ho vedle budovy je blbost. Parkoviště v centru patří pod zem nebo místo přízemí

    Thumb up 3 Thumb down 0
  20. Martin [msstavby.cz] :

    skelet: Jak jsem napsal, stačí se podívat, co Hamburk dokázal již teď.

    Plyn tak nějak ubírají česi už od druhé světové. Btw. já nemohu reagovat svým názorem na vaše příspěvky. Že pak, s prominutím, většina sklopí ocas a neumí si obhájit svůj názor a vést diskuzi již není problém můj.

    Thumb up 0 Thumb down 3
  21. skelet :

    Ale ale.. Nemusíš to hned vztahovat na obyvatelstvo tohoto státu a ještě za období 70let. To je čistě jen tvůj problém, ať máš sebelepší myšlenku, či názor, tak to podáš tak nesmírně blbým způsobem, že z toho vznikne leda osobní přestřelka.
    S tvými názory často souhlasím, ale tvůj styl diskuze je .. začátečnický. Sorry.

    Thumb up 3 Thumb down 0
  22. Martin [msstavby.cz] :

    skelet: Tak jo,ale já nebrečím, že mi někde rýpne do mého názoru. Já si ho obhájím. Sem tam hodím i odkazík na něco ze světa a tak. Sorry. :))

    Mi se libí, jak je tady každý mým vychovatelem, co a jak mám říct, napsat, podat.

    Thumb up 0 Thumb down 1
  23. tom :

    Srovnání Hamburku mi přijde hodně násilné, ačkoli je vidina centra bez aut krásná, osobně si však život bez auta neumím představit. Ale myslím si, že jezdit MHD po Ostravě je v pohodě. Když jedu z centra třeba do Poruby, většinou sednu na tram, protože je to pohodlnější. Nejděsivější fenomén související s auty v Ostravě jsou provizorní parkoviště na škváře, centrum je jich plné. Připadá mi to jako na dálném východě.

    Thumb up 6 Thumb down 0
  24. Summerboy :

    tom:Souhlasim, ale ubezpecuji Vas, ze na Dalnem vychode (Hongkong, Tchaj-pej, Tokio, Soul,…) takova parkoviste moc nenajdete. A mozna ani v tom Pchjongjangu ne :-)

    Thumb up 0 Thumb down 1
  25. skelet :

    martin: asi to o něčem svědčí ;) Ale vychovávat nechci, neb starého psa novým kouskům nenaučíš :) (peace forever :D)
    tom: centrum bez aut je určitě hezká vize, ale mám pocit, že se jde na to od konce. Tedy od „utiskování“ motoristů, místo zatraktivnění neřízení osobních aut. Tramvaj používám každý den, ale
    1. v zimě je v nich kosa jako blázen. Ve starých T3 si jde vytipovat sedadla s „vyhříváním“, ale novější tramvaje tuto vymoženost nemají. (Plus ten luxus, že tramvajáci na zastávkách před křižovatkou nechávají otevřené dveře. Toto činí kvůli tomu, že odjezd ze zastávky se jim spouští uzavřením dveří => nezavře je, nemá zpoždění => nehrozí penalizace)
    2. v létě se mění v pojízdné krematoria, bez kouska čerstvého vzduchu, resp.proudícího vzduchu (opět sláva starým T3 a nejnovějším Vario). Člověk co zrušil náporové větrání z důvodu bezpečnosti cestujících gratuluju k brilantnímu mozkovému výkonu.
    3. trasy .. pokud chci z Poruby do Dubiny, tak mě čeká vyhlídková jízda přes Ostravu, která trvá cca 30 až 45minut. (cesta do Krnova z Poruby trvá autem mimo špičku 40min)
    4. jízdní řády.. spoje na sebe nenavazují. A to schválně.. žádná konspiračka, fakt.
    5. spolucestující.. vonící bezďáci, občas vonící i ostatní spoluobčané. Večer a v noci podivné individua. (zde je nutno říci, že v případě potřeby jsou MP u tramvaje do několika minut).

    Sumasumárum, cestovat z Poruby do Dubiny, Radvanic, Michálkovic apod., tak bych silně váhal nad tím jestli neobětovat z rozpočtu ony dvatisíce navíc, a nejezdit do práce autem. Peníze vydělat můžu, ale čas můžu jen ztratit.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  26. PetrP :

    V Pchjongjangu to nemají, protože lidi nemají na auta :D

    Thumb up 1 Thumb down 0
  27. Summerboy :

    PetrP: Hehe, no ale do vystavby dalnic cpou penize horem spodem, myslim, ze aspon v necem nam muzou byt inspiraci :-D

    Thumb up 0 Thumb down 0
  28. PetrP :

    Summerboy: No velmi pochybuji, že Severní Korea cpe peníze do dálnic horem spodem…. Nepletete si to náhodou s Čínou?? Nedávno otevřeli nedaleko Pchjongjangu nový terminál letiště, kde mají k prodeji dokonce tyčinky Mars, které si stejně nikdo nekoupí, protože za a) na to nemají a za b) z tama nikdo nelétá, protože jediná linka je do Pekingu a na tu opět skoro nikdo nemá…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  29. Summerboy :

    PetrP: Nene :-) severokorejske zametene dalnice bez aut jsou fenomen. A jinak z letiste v Pchjongjangu letaji chartery pro majetnejsi Severokorejce do jinych asijskych zemi. Trochu mi to bohuzel pripomina ostravske letiste :-):-\

    Thumb up 1 Thumb down 2
  30. Ambry :

    Architekt Michael Malysa psal o stopce tohoto projektu v přípravě územka – znamená to konec projektu, nebo pokračování a úprava??
    Tento projekt se mi moc líbí, fandím, podporuji. Vytrvat a bojovat dále. Pokud tento projekt skončí v koši, píši Macurovi, aby se na Bernfeldovou a spol. zaměřili a neodrazovali nové investory od výstavby v centru. Prosím o info od tvůrců tohoto projektu, jak to bude dál, moc bych si přál výstavbu tohoto projektu, stejně jako dalších – třeba Amsterodam office.

    Thumb up 1 Thumb down 2

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.