Stavba pokračuje výměnou výhybky na ulici Plzeňská a dalšího úseku kolejí podél ulice Rodinná. Zastávky jsou téměř hotové a nové odbočení směr Zábřeh je již dokončeno.

Stavba pokračuje výměnou výhybky na ulici Plzeňská a dalšího úseku kolejí podél ulice Rodinná. Zastávky jsou téměř hotové a nové odbočení směr Zábřeh je již dokončeno.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
michelle-7 :
Uz je jasne, od kdy bude zahajen provoz na tomto spojeni? Od zari?
21.07.2014 07:21Jsou znamy nejake podrobnosti, ze ktere konecne zastavky bude tramvaj jezdit? Asi Vyskovice, Zabreh je asi mimo, ze?
Oasis :
michelle-7: Tady je o tom napsáno asi vše: http://mhd-ostrava.cz/?s=propojeni_pavlovova_plzenska.
Zahájení provozu: Zdvoukolejnění dočasné jednokolejné tramvajové trati a opětovné zprovoznění zastávky Most Mládeže ležící na ul. Plzeňské je plánováno na přelom listopadu a prosince roku 2014, jinak tramvaj by už tam měla jezdit od 1. září.
Tramvaj číslo 15 – nová linka v trase: Dubina Interspar – ÚMOb Jih – Most Mládeže – Rodimcevova – Zábřeh vodárna – Kotva – Výškovice.
21.07.2014 09:07To su já :
Na zastávce Krajský úřad se při přijíždějící tramvaji rozblikají výstražná světla v červeném pásu, tady je nevidím. Nějaký důvod, proč se neinstalují do všech nových zastávek?
21.07.2014 20:41acdlcia [msstavby.cz] :
To su já: Nejspíš je tady velký rozdíl v důležitosti těchto zastávek. A navíc nechápu k čemu jsou ty světla vlastně dobré.
21.07.2014 20:46Adam :
To su já: Před krajským úřadem je vícero experimentů, asi jako demonstrace nevím čeho. Například příčné prahy na cyklostezce jsou neuvěřitelná perla.
21.07.2014 21:24mJožka :
Adam: Tak znova :) příčné prahy na stezce u Krajského úřadu či u vjezdu a výjezdu z čerpací stanice mezi ul. Muglinovská a Hrušovská jsou z důvodu bezpečnosti cyklistů. Po smrtelném zranění z Hradce Králové, kdy cyklistka v podobné dopravní situaci nedala přednost vozidlu při vyjíždění ze stezky do vozovky, ostravský cyklokoordinátor toto opatření požaduje a policie s ním souhlasí. Dokud vozidla nebudou muset ze zákona umožnit cyklistům bezpečný a nerušený přejezd po přejezdech pro cyklisty, zřejmě se to nezmění.
22.07.2014 22:45Podél ul. Opavská byl bezpečnější pohyb cyklistů řešen pomocí zvýšených příčných prahů ve vozovce. Zpomalit tak musí vozidla, byť jim cyklista stále má povinnost dát přednost. Tož včil dumaj, co je lepší a co komu více vyhovuje :)
Adam :
mJožka: Je to naprosto stupidní řešení. Cyklistu to rozhodně nezpomalí, jenom to odvede jeho pozornost a znemožní kvalitně brzdit. Takže v reálu to nebezpečí zvyšuje. Řešením je, aby se řidiči i cyklisté dívali před sebe.
23.07.2014 10:53Tomas T. :
Adam: Pokud mam jako auto prednost, tak ikdyz vim ze tam jede cyklista, nenapadne me brzdit jestli nahodou on nezapomene zastavit. Je to podobne s prechodem. Chodec ma prednost pokud vstoupi do vozovky. Cili dokud do ni nevstoupi, neni duvod brzdit. Vyhlaska je v techto smerech jasna.
23.07.2014 12:11Adam :
Tomas T.: Zjevně ano, ale kde v takové úvaze figurují nějaké příčné prahy? Opakuju, cyklitu nezpomalí, dokonce při jejich přejezdu nemůže brzdit. takže v normální situaci je k ničemu, v krizové je na obtíž.
23.07.2014 17:53Tomas T. :
Adam: Motivace pricneho prahu je jasna – ma ho to zpomalit. Ano, asi je zrovna pricny prah neco, co tu funkci neplni, ale jejich motivaci chapu.
24.07.2014 08:21Ale na druhou stranu, napada Vas neco lepsiho, co cyklisty zpomali? snad jen nejake zabradli do tvaru „S“. Coz by ale byla uz uplna zbesilost…
lydie :
Takže z Hrabůvky přímé spojení do Obchodního centra zůstává nadále jenom autobusem č. 48 ? Dubina, Bělský les a podstatná část Zábřehu, jenom s přestupem ?
24.07.2014 14:00mJožka :
Nechci se pouštět do diskuze, neb každý máme svůj styl jízdy, ale já se koukám před sebe, a když vidím práh, tak začnu brzdit, abych k němu dorazil rychlostí, s kterou práh bezproblémově přejedu a při které stihnu zabrzdit, pokud bych viděl, že mi cestu bude křížit auto :) Resp. se rozhlédnu, zda nebudu muset nikomu dávat přednost a zda nehrozí srážka s chodcem, a prahy u Krajského úřad objíždím po rovné obrubě mezi prahem a vozovkou :))
24.07.2014 22:55Adam :
Tomas T.: Ano, mám jasnou představu. Cyklistu zpomalí silnice sama. Nebo, ještě lépe, pokud cyklisté nebudou vykázáni na ad hoc cyklostezku paralelní k silnici, pojedou ve vozovce a nebude vůbec žádná diskuse.
25.07.2014 18:16aggu :
Představy DPO: http://www.top-expo.cz/domain/top-expo/files/smart-city/ostrava/predenasky/kadlucka.pdf
02.09.2014 19:18Balde :
aggu: pěkné a podle toho co se v OStravě děje, tak podle toho i postupují, jen by mě zajímalo, jak to je s tím zrychlováním tratí, jestli uz jou některé úseky v tomto stavupro těch 80 km/h
02.09.2014 20:22