Nevím, nevím, ale možná se mi to jen zdá z těch fotek, že ty autobusové přístřešky jsou na dvě věci! Před deštěm a větrem moc neochrání. Je to však můj pohled na věc :-)-
13.05.2016 08:40
60
boriqua :
Správný krok, teď to chce konečně zrekonstruovat Havířov.
13.05.2016 10:37
32
aldik :
Já hlavně nevím, zda to není zbytečné opravovat nádraží na okraji města, u továrny když zastávka Třinec centrum je prakticky v centru, stojí tam i Expresy a od doby co se konečně otevřela myslím, že běžný třinečák už na toto nádraží snad i zapomněl :)
13.05.2016 12:15
50
honza :
Jen tak pro zajímavost. Kolik jsou náklady na tak rozsáhlou rekonstrukci ( zmenšení nádraží )?
Jak dlouho asi vydrži ta „bíla“ plachta, když hned vedle stojí Třinecké Zelezárny ? Konstrukce přístřešku roznodně zajimavá, přistřeší má vyší konstrukci jak to asi chrání před deštěm když bude ještě k tomu větrno ? Spíše dekoratývní nežli praktycké. Právě plachta při hlasování o podobě >přednádražním prostoru< u obyvytel Havířova Propadla Neuspěla.
14.05.2016 00:13
10
Ričí :
Opět příhradový nosník z mrakodrapu nesoucí jednu zářivku. Údržba těch přístřešku samozřejmě nemožná. Projektanti by se fakt neměli pokoušet o architekturu.
14.05.2016 09:32
00
acdlcia [msstavby.cz] :
Dle mého soudu není problém ani tak ve výšce, sklonu nebo hadrovitosti střechy, ale spíše v tom že ta hadra je vyspádovaná do středu a voda tam bude padat z výšky rovnou mezi lidi a po odrazu od dlažby tam bude pršet i zespodu.
14.05.2016 13:22
30
Petr :
To zastřešení z plachet je na pi*u. Když prší na lavičkách je mokro, vraťte diplom pane projektante! Kdejaký jouda by to vymyslel lépe, včetně mě teda :)
13.04.2018 14:22
00
Jan Kavulok :
Po 5 letech potěmkinovo nádraží, za necelých 100 mln! A co na to primátorka? Nic. Chove se jako Andy Babiš, jsem best. Restaurace zrušena, lístky ve vlaku, 3 prostory prázdné, zastavuje 1 (slovy jeden) rychlík. Pitomci z Centra tvrdí, že se na nádraží už téméř zapomnělo. Umí si představit kolik lidí jezdí do TŽ, na učiliště? A co ti občané z Kanady, Sosny, Osůvek, Borku? Ti když chtějí jet na Prahu (Ostravu), ale i na Slovensko, tak musí zpátky na Centrum, nebo do Těšína. Takovou péči mají zastupitelé o okrajové části, stačily by 3 rychlíky za den. Tak se pohrdá lidmi i penězi. Chce to změnu.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Lip :
Nevím, nevím, ale možná se mi to jen zdá z těch fotek, že ty autobusové přístřešky jsou na dvě věci! Před deštěm a větrem moc neochrání. Je to však můj pohled na věc :-)-
13.05.2016 08:40boriqua :
Správný krok, teď to chce konečně zrekonstruovat Havířov.
13.05.2016 10:37aldik :
Já hlavně nevím, zda to není zbytečné opravovat nádraží na okraji města, u továrny když zastávka Třinec centrum je prakticky v centru, stojí tam i Expresy a od doby co se konečně otevřela myslím, že běžný třinečák už na toto nádraží snad i zapomněl :)
13.05.2016 12:15honza :
Jen tak pro zajímavost. Kolik jsou náklady na tak rozsáhlou rekonstrukci ( zmenšení nádraží )?
14.05.2016 00:13Jak dlouho asi vydrži ta „bíla“ plachta, když hned vedle stojí Třinecké Zelezárny ? Konstrukce přístřešku roznodně zajimavá, přistřeší má vyší konstrukci jak to asi chrání před deštěm když bude ještě k tomu větrno ? Spíše dekoratývní nežli praktycké. Právě plachta při hlasování o podobě >přednádražním prostoru< u obyvytel Havířova Propadla Neuspěla.
Ričí :
Opět příhradový nosník z mrakodrapu nesoucí jednu zářivku. Údržba těch přístřešku samozřejmě nemožná. Projektanti by se fakt neměli pokoušet o architekturu.
14.05.2016 09:32acdlcia [msstavby.cz] :
Dle mého soudu není problém ani tak ve výšce, sklonu nebo hadrovitosti střechy, ale spíše v tom že ta hadra je vyspádovaná do středu a voda tam bude padat z výšky rovnou mezi lidi a po odrazu od dlažby tam bude pršet i zespodu.
14.05.2016 13:22Petr :
To zastřešení z plachet je na pi*u. Když prší na lavičkách je mokro, vraťte diplom pane projektante! Kdejaký jouda by to vymyslel lépe, včetně mě teda :)
13.04.2018 14:22Jan Kavulok :
Po 5 letech potěmkinovo nádraží, za necelých 100 mln! A co na to primátorka? Nic. Chove se jako Andy Babiš, jsem best. Restaurace zrušena, lístky ve vlaku, 3 prostory prázdné, zastavuje 1 (slovy jeden) rychlík. Pitomci z Centra tvrdí, že se na nádraží už téméř zapomnělo. Umí si představit kolik lidí jezdí do TŽ, na učiliště? A co ti občané z Kanady, Sosny, Osůvek, Borku? Ti když chtějí jet na Prahu (Ostravu), ale i na Slovensko, tak musí zpátky na Centrum, nebo do Těšína. Takovou péči mají zastupitelé o okrajové části, stačily by 3 rychlíky za den. Tak se pohrdá lidmi i penězi. Chce to změnu.
27.09.2021 17:13