Velmi zchátralý historický objekt mlýna byl rekonstruován v roce 2015 na pivovar a restauraci s bowlingem.
zdroj: sindler-sro.cz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Marek :
krásná rekonstrukce, bohužel kvalita restaurace byla otřesná a to pivo i jídlo. :-/
01.12.2017 15:19dolil :
No vida a já si nemohu jídlo ani pivo vynachválit. Za mne nejlepší opavská restaurace!
01.12.2017 15:27Xavier :
Jídlo jsem nezkoušel, ale pivo ano, několikrát (i když ne přímo v jejich restauraci). A musím říct, že je to takový mírný podprůměr mezi minipivovary. Jejich jantarová 15° Kodiak je celkem fajn novinka. Třeba se to časem zlepší. V Opavě si ale zatím mnohem raději zajdu do Nové sladovny, kde naprosto skvělé vaří jídlo i pivo :-)
01.12.2017 15:47dolil :
Xavier: v nové sladovně jsem byl na pivo jednou a pivo bylo nechutné.
01.12.2017 20:48acdlcia [msstavby.cz] :
Rekonstrukce vypadá dobře. Jídlo a pití nemůžu hodnotit jelikož jsem tam nebyl, ale nejlepší minipivovary MS kraje jsou jednoznačně Dejf, Létající bezdomovec a Hoppy dog.
01.12.2017 22:31Xavier :
dolil: Obzvlášť je vhodné vědět, co u tebe určuje tu nechutnost. Obvykle se setkávám s tím, že když něco vybočuje chutí z té místní unifikované plzeňské tradice, je to pro většinu lidí nechutné. Mě ta piva ze Sladovny chutnají, ale musím říct, že je až s podivem, jak si tam ty ceny vyhánějí šíleně vysoko, jakoby točili Matušku :-D
acdlcia [msstavby.cz]: Já bych ještě dodal několik dalších, které se zmíněným v pohodě vyrovnají, ba je možná v něčem i překonávají. Nejlepší regionální IPA je podle mě ta z Krnova (Nachmelená opice :-)). Nezapomínal bych ani na Žabáka z Bohumína a Beskydský pivovar z Ostranice. V neposlední řadě je to pak už skoro veterán Qásek. Hlavně extra hořká 11° je skvělá :-)
02.12.2017 09:29Na bezďáka asi skočím za Alešem do Oráče :-D
acdlcia [msstavby.cz] :
Xavier: Z Opice jsem zas tak moc nadšený nebyl, ale jinak moc dobrý výběr. U Oráče jsem naposledy ochutnal kyseláč a musím říct že je to zajímavá zkušenost. Ale taky to leze do peněz. Doby kdy tam byly ceny 45/35,- jsou očividně pryč, dneska to tam je tak 60/50,- a třeba Wild Beer za 135/95,- je už opravdu jenom pro znalce.
02.12.2017 12:07dolil :
Xavier: Nachmelená opice, Skřečonský žabák a Beskydský pivovárek: ještě dlouho jim potrvá, než se naučí dělat pivo. Zatím mne zaujali svými názvy. Qásek pivo umí, jak píšeš, extra hořká 11° je skvělá.
02.12.2017 16:06Xavier :
acdlcia [msstavby.cz]: Do peněz to leze fakt dost, ale tak z platu měsíčně nějakých 30-50 piv za ty ceny bez problému utáhnu :-) U Opice možná záleží, jakou si dáváš a kde. Zrovna před měsícem jsem měl právě U oráče a byla to chuťová slast.
02.12.2017 17:21A mimochodem, to už sice úplně regionální není, ale pivovar Helf z Oseku nad Bečvou, to je taky třída! Mají ho občas v Ostravské pivotéce :-)
Xavier :
dolil: S první části příspěvku souhlasit nemůžu. Všechny tři značky mají výborné piva IPA. Faktem je, že Nachmelená opice třeba moc neumí ležáky (aspoň podle mě), ale takový borůvkový ležák z Beskydského pivovárku je lahoda. Stejně tak Žabák 12° je fajn. Naopak bych řekl, že takový Radegast či Ostravar se pivo vařit nenaučí nikdy :-)
02.12.2017 18:36Danek :
acdlcia [msstavby.cz]: Nejvetsi paradox je ten,ze vetsina tech piv je nepitelna..o slove vyborna nemuze byt v zadnem pripade rec.vyzkousel jsem nekolik desitek druhu piv z minipivovaru a tak z 10 vyzkousenych je tak 1uchazejici…dalsi paradox je ze lide to pijou s duvodu jakesi mody s odkazem na kvalitu a zdravi…nezapomenu jak jsme jednou byli v jednom minipivovaru a kamarad mi rekl,dej si je tam plno vitaminu a dulezitych latek..tak jsem se ho zeptal zda mu to pivo chutna…a on se zamyslel a rekl vubec….ne nadarmo v minipivovarech ve vetsine pripadu pracuji sladci co byli vyhozeni z velkych pivovaru…je to business nic jineho…vyrobni cena pullitru je cca.5kc..tak kdyz lidi s odkazem na kvalitu kterou je jim predhazuji minipivivary…a jeste za to plati nehorazne sumy.,. nechapu.
Xavier :
Danek: Děkuji za nedělení odpolední zábavu, takhle směšný příspěvek jsem nečetl dost dlouho :-D
03.12.2017 14:54Já rozhodně tahle piva nepiji kvůli módě, a rozhodně ne kvůli zdraví (to bych si dal spíš vodu :-D). Jediný důvod je ten, že mi to chutná. A takto to má 99% lidí, které znám. A chutnalo mi i předtím, než u nás došlo k tomu boomu minipivovarů a oblibě piv jiných, než plzeňských ležáků (do Anglie, kde na ležák plzeňského typu narazíte jen zřídka (a spíš jen v hypermarketech), jezdím už od devadesátek). Náš pivní trh je prostě nudný. Plzeň (a tu mám rád), Radegast, Budvar, Krušovice… všechno na jedno brdo. Že se někdo u nás naučil vařit i jiné druhy piv (a je jich obrovské množství), je jen dobře. A to typické „když to není plzeňský ležák, tak mi to nechutná,“ resp. „plzeňské pivo je to nejlepší“, to je prostě totálně přízemní čecháčství, které vzniklo někdy v dobách temného socialismu díky propagandistickému vymývání mozků místních obyvatel, které se pak díky popularitě těch přehnaných tvrzení zažilo i generacím pozdějším…
dolil :
Danek: je to módní záležitost, vařit pivo doma. V Docku je kupř. nejpopulárnější Beskydský pivovárek. Nic odpudivějšího snad není…
03.12.2017 15:01Danek :
Xavier: Musím reagovat, nevím co je na mém přizpěvku směšného.Pokud nejste pivař nebo pijete jen vímečně chápu vaše rozhořčení..když si dám jednou měsíčně z minipivovaru přežiji to, ale nerozplývám se nad chutí jako vy.Dam si 1-3 a jdu domu(ne nadarmo tomu řikají hostinčtí degustační piva)Když pujdu jednou měsíčně do MC na jídlo tak ho taky sním(ale nechutná mi to)…i když z převážné části modní zaležitost od které se postupem let upoští, stejně jako tyto minipivovary..je to modní boom,ale nic proti tomu nemám.Nicméně už se mi několikrát stalo a nejen mi, že jsem měl pivo z minipivovaru a po napití jsem ho tam nechal…totální hnus.A to nejsem zastáncem Plzenského piva ani nemám vymytý mozek jelikož jsem měl v 89…10 let.Jo a zeptej se pivařu tech skutečných co si dají 10 a víc dvanáctek za večer…jak jim to pivo z minipivovaru chutná nebo spíš jaký mají na to názor….já se ptal a hezké povidaní to není. Mimojiné byl jsem i v tomto mlýně a pil jejich pivo…hlavním důvodem proč tyto minipivovary v posledních letech rostli jako houby po dešti je vysoká výnosnost a to že mají v celkovém trhu tak malý podíl, že velké pivovary je pořád neřeší.Zákazník ještě nějakou dobu vydrží a bude ochoten tolerovat cenu která se stále zvyšuje, pak nastane to že se začnou minipivovary zavírat.
03.12.2017 15:40Xavier :
Danek:
03.12.2017 16:131. Pivař není člověk, který si dá 10 a víc dvanáctek. To je alkoholik. Samozřejmě, je-li tím myšleno, že si to dává každý či skoro každý večer. Pivař je člověk, který pije pivo s láskou a umí si ho vychutnat. Takový člověk nebude samozřejmě pít dokola jedno a totéž pivo, ale bude chtít změnu. Já sám pivař jsem. Výjimečně se mi stává, že si dám i těch 9-10 piv, ale to tak možná 1-2x do roka. Na pivních festivalech piju většinou malé, protože ta piva jsou silná. Zkusím obvykle tak 9-10 třetinek, 50% mě dosud neznámých piv mě obvykle zklame, 40% potěší, 10% nadchne.
2. „hlavním důvodem proč tyto minipivovary v posledních letech rostli jako houby po dešti je vysoká výnosnost“ – ne, hlavní důvod je to, že existuje poptávka po pivech (jakožto protikladu tzv. europatoků). Díky tomu se nadšenci, kteří dříve vařili doma a bylo to hobby, rozhodli odpovědět na poptávku dodávkou. Co je na tom zvláštního? A vysoká výnosnost? Víte, kolik stojí taková varna piva? Chcete-li mít výstav jako třeba Beskydský pivovárek, dáte jen za ty varny 10 milionů. Vracet se to začne až za dlouho. A co jako, že se to vrátí? Je to přece podnikání, ne? :-)
3) Hostinští tomu říkají degustační piva? Kde? :-D Mám prošlých tolik hospod a zatím nikdy jsem se s tím nesetkal. Vím, občas tam mají něco jako „degustační prkno“ atd., ale to je snad o tom, aby si každý mohl zkusit všechny druhy piva a neopil se, ne? :-)
4) Já se nad chutí rozplývám. Proto jsem pivař. Z Radegastu se mi chce po druhém pivu zvracet, ale to jedno si s radostí občas taky dám, je-li dobře načepováno. I ten Ostravar třeba v Ostravarně nechutná úplně hrozně. Ale dát si třeba Triple Elephanta od Beskyda, Hopmistra IPU od HOppy dogu, nebo třeba nějaký Ale od slovenského Wywaru, to je prostě slast.
Kolegové ze Šatlavy, loučím se s vámi, užijte si svou Moravu, já si zajdu na jedno do Kurnik šopy :-)
Danek :
Xavier: Ta jsem přečetl všechny tvé komentáře a celkem o tom dost víš!!!A celkem se voziš po větších pivovarech a propaguješ minipivovaru.Muže se se nabídnout otázka ve kterém s těch minipivovarů vaříš pivo nebo nějaký vlatníš?
03.12.2017 18:20Xavier :
Danek: Můžeš – ani v jednom, dělám úplně něco jiného. Pivařem jsem pouze ve smyslu konzumentském. Ale trochu znám Aleše z Oráče. Ale jeho Létajícímu Bezďákovi tady dělal „reklamu“ někdo jiný ;-) :-D
03.12.2017 18:42Jinak jo, větší pivovary mě obvykle štvou. Ale pár jich beru a mám je rád, např. Plzeň, Lobkowitz (hlavně subdivizi z V. Chlumce), Bernard, Holba, Černá hora. Tyhle průmyslové pivovary vaří pivo celkem fajn :-)
Luděk :
Danek:
Je třeba si uvědomit kam se za posledních 20-30 let posunula průmyslová výroba piva. Dnes se v podstatě jedná o chemičku s důrazem na neustále snižování nákladu, urychlování procesu výroby, levnější suroviny a co nejdelší možnost skladování v regálech hypermarketů. Chuť dnešního průmyslového piva je fádní, ničím nezaujme a v podstatě se jedná pouze o nějakou hořkost bez znaků doznívání viz Radegast, Staropramen apod, která chuťově tyto piva spojuje v bezpohlavní „europivo“. Je tady spousta kvalitních minipivovarů, kde je pivo vařeno s láskou a nadšením, ale nepopírám, že poslední dobou vznikají minipivovary, ne zrovna díky nadšení, ale spíše jako vedlejší podnikatelská aktivita a na kvalitě jejich výrobků to je bohužel poznat. Netvrdím, že zde patří Panský Mlýn, ale pivo mě zde chuťově příliš nezaujalo. Jídlo jednou bylo OK, jindy pečený pstruh ve venkovním pergole katastrofa.
Mezi minipivovary, kde bych řekl že pivo umí a vaří ho s nadšením je určitě Beskydský pivovárek, Rohovský Rohan a bezesporu Ostravský Qásek.
Jinak doporučuji zde je dokonale vysvětlen rozdíl mezi pivaři a pivaři jako znalci piva http://www.ceskatelevize.cz/porady/1097944695-nas-venkov/217562243400008-roboti-z-potstejna/
04.12.2017 14:40