Úprava zastávky Josefa Kotase

Měsíc po avizovaném termínu dokončení a více než tři měsíce od zahájení prací jsou přístřešky na místě, ale nemohou být dokončeny protože byly započaty práce na dalším projektu a je rozbíjen povrch nástupišť.

kotase

kotase 2

kotase 3

Související články


Komentáře

  1. Nimrod :

    Ukazuje se, že nejhorší městskou společností je Dopravní podnik. Vyházel bych všechny bo tam nefunguje nic. Přístřešky, které se dají udělat tak za 2 týdny, (ne)koordinace s dalšími pracemi, nekvaltiní vozidla MHD a aféry se zakázkama…k čemu taková společnost?

    Thumb up  Thumb down
  2. Rýša :

    !!!

    Thumb up  Thumb down
  3. PetrP :

    Mě nedávno naštvali s tím, že se nějakého předního muže DPO ptali na to, jestli budou v budoucnu nakupovat klimatizované vozy. On odpověděl, že ne, že se to nevyplatí vzhledem k tomu, že se často otevírají dveře a je to neefektivní. Takže asi téměř všechny dopr. podniky ve vyspělých státech jsou idioti, protože neví, že se to nevyplatí a je to neúčinné… Ach jo…

    Thumb up  Thumb down
  4. thvari :

    PetrP: to je vrchol idiocie. V zimě se překvapivě v dop. prostředcích také topí, i když to částečně uniká ven na zastávkách. Ale přece ten rozdíl mezi vytápěnou a nevytápěnou tramvají nebo autobusem pozná každý, kdo se kdy v zimě sveze.

    A protože vedení DPO vozy vlastní společnosti nejezdí, za to dám jed že ti jezdí do jednoho autem, asi jim to pak nedojde.

    Thumb up  Thumb down
  5. Ričí :

    Trust me I am an engineer!

    Thumb up  Thumb down
  6. Luděk :

    Dle mého názoru, je klimatizace v MHD nesmysl pro ty dva měsíce v roce, kdy je trochu tepleji. Chápu pro řidiče, kteří tam sedí celou šichtu, ale aby byl prostor pro cestující v našem klimatickém pásmu chlazen je nesmysl. Ale jinak souhlasím s Nimrodem.

    Thumb up  Thumb down
  7. PetrP :

    Luděk: Tak bud MHD nejezdíte, nebo jste hoodne otrlý jedinec, protože jet ve 30 a více stupních v tramvaji je fakt zážitek… Já jezdím do práce 30 minut a je to kolikrát fakt maso… Proto často jedu raději autem, ale to už je problém, protože MHD by měla lidi motivovat a ne odrazovat…!

    Thumb up  Thumb down
  8. skelet :

    Luděk: tak to vysvětluje proč v létě je nejvytíženější autobus právě onen klimatizovaný (jezdí tuším na Hlučínsko) :P
    (DPO jej dostalo v rámci reklamace u Iveco). V brzké době přibudou do provozu několik trolejbusů Solaris s klimatizací, které původně pocházejí ze Švýcar.

    Jinak myšlenku, že klima není potřeba řekne jen člověk, který hromadnou dopravou nejezdí. Ono nejde o to, aby v autobuse bylo 22°C, ale aby tam byla teplota aspoň na úrovni té venkovní. Teď přes léto to byly pojízdné grily.

    Thumb up  Thumb down
  9. LK :

    Luděk: naprosto souhlasím s PetrP a skeletem, klimatizace je v tramvajích potřeba. Osobně přes léto přesedám do auta a nejsem jediný kdo to tak dělá. Teď se už ochladilo, tak uvažuji, že zase přesednu zpět na tramvaj.

    Thumb up  Thumb down

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.