Smyčka Klášterského – zahájení řízení

Zahájení řízení ve věci Rekonstrukce autobusové smyčky Klášterského v Ostravě-Výškovicích.

klasterskeho

točna Klášterského

Související články


Komentáře

  1. Ričí :

    Snad to pomůže, aby někteří řidiči dali nohu z plynu. Jezdím tamtudy 60 a jsem vždycky suveréně nejpomalejší!

    Thumb up 7 Thumb down 3
  2. alfáč :

    Tohle je strašně hloupé řešení, přibudou dva zbytečné přechody a další betonový autobusový záliv.
    Pokud už v daném místě existuje velký prostor smyčky, autobus může bez problémů vysadit lidi tam (a ještě to budou mít pohodlnější) takže není nutné to cpát do cesty!

    Thumb up 0 Thumb down 7
  3. marian :

    alfáč: Kdyby ti tam na autobus nastupovaly tvoje děcka, tak ti to asi zas tak hloupé nepříjde. Od Proskovic tam zbohatlící valí z kopce fakt rychle.

    Thumb up 7 Thumb down 1
  4. Ričí :

    alfáč: Navíc tuším, že alfáč nepochopil, že záliv na cestě je pro 27, která pokračuje dále do Proskovic a rekonstrukce smyčky se dělá proto, aby se tam vešly dva kloubové autobusy (41), popř. i 27 od proskovic, aniž by třeba dotčené autobusy obohatit o vektorovou forsáž. :)

    Thumb up 9 Thumb down 0
  5. Pepé :

    Tak to doufám, že na obou nových přechodech pro chodce budou instalovány semtamfóry pro zabezpečení chodců (například u Helbicha se velmi osvědčili, běžců na červenou tam vidím několik každý den, asi nedostačná osvětová činnost PČR?). A chtělo by to více zastávek, neboť vzdálenost mezi Smrčkovou a Klášterského je ukrutných 200m.

    Thumb up 0 Thumb down 3

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.