Rekonstrukce železniční stanice Frýdlant nad Ostravicí

Železniční stanice ve Frýdlantu nad Ostravicí letos projde kompletní rekonstrukcí, která si vyžádá nezbytná omezení a komplikace. Po změnách jízdních řádů i načas uzavřené stanice, se však lidé dočkají zlepšení kultury cestování, bezpečnosti a zkvalitnění parametrů trati.

nadrazi frydlant

 

Předmětem stavby je:

– kompletní rekonstrukce železničního svršku a spodku včetně mostních objektů,
– zřízení dvou nových zastřešených nástupišť,
– zřízení mimoúrovňového přístupu na nástupiště podchodem včetně výtahů pro imobilní cestující,
– rekonstrukce dvou přejezdů – na ul. Hlavní a na ul. Okružní,
– demolice bývalé výtopny ( 03/2013) a stavědel č.1 a 2 ( 11/2013),
– rekonstrukce místní kabelizace, osvětlení stanice, rozvodů NN, trafostanice a vyvolané úpravy staniční budovy.

Harmonogram prací:
01-03/2013 přeložky inženýrských sítí
30.3. – 29.6. 2013 rekonstrukce sudé kolejové skupiny
29.6. – 17.7. 2013 rekonstrukce obou zhlaví – souvislá výluka vlakové dopravy
17.7. – 4.11. 2013 rekonstrukce liché kolejové skupiny
4.11. – 30.11. 2013 dokončovací práce

90 % stavebního materiálu použitého do stavby bude přepraveno pomocí železnice (kolejnice, pražce, výhybky, kamenivo) pomocí automobilové dopravy bude probíhat těžení a odvoz zeminy v průběhu výstavby železničního spodku.

Investorem této stavby je Správa železniční dopravní cesty, státní organizace, finanční prostředky poskytl Státní fond dopravní infrastruktury. Projekt je více jak z 80 % spolufinancován Evropskou unií v rámci Operačního programu Doprava, kdy plánovaný příspěvek z Fondu soudržnosti představuje 344 912 734 korun.

Za informace děkujeme čtenáři !

Související články


Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.