Havířov – obchvat

Studie obchvatu Havířova dosud na webu nezveřejněna.

zdroj: rsd.cz

Související články

  • žádné související články, zkuste tagy pod nadpisem..

Komentáře

  1. PetrP :

    Tohle je hudba hoodně vzdálené budoucnosti… Bohužel…

    Thumb up 2 Thumb down 0
  2. Marián Kyral :

    Třeba to bude dříve než obchvat Frýdku-Místku :-D

    Thumb up 1 Thumb down 1
  3. PetrP :

    Nee, nebude, staví se příští rok. Obchvat Havířova jestli bude dobře okolo roku 2025 – 2030…

    Thumb up 2 Thumb down 0
  4. Marián Kyral :

    @PetrP: Už několikrát se mělo začít stavět. A i pokud se stavět začne, tak neuvěřím, dokud to nezprovozní. Těch možností, na kterých to ještě může selhat je docela dost.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  5. PetrP :

    Jo mělo, ale EIA je už platná, peníze jsou, už snad jen výběr zhotovitele, kdyby se někdo pořád odvolával, ale příští rok bude tolik zakázek, že si mslím tohle nehrozí, všichni se napakujou ;)

    Thumb up 0 Thumb down 1
  6. Karel Komínek :

    Kde je Havířov-Střed… Havířov-Západ… Havířov východ… atd… jak jsou na mapě zakresleny výjezdy??? To se jako zruší označení Šumbark,Město,Podlesí atd? Co to teda je za trapárnu??? Velebnosti,asi budu zvracet…

    Thumb up 2 Thumb down 7
  7. Slosor :

    To trasování vypadá hrozně. Snad ještě přijdou k rozumu a prosadí logickou jižní variantu.

    Thumb up 2 Thumb down 1
  8. PetrP :

    Jižní varianta by měla asi mnohem větší problém s pozemky, je to hustě zastěvěná oblast…

    Thumb up 4 Thumb down 0
  9. aggu :

    Slosor: Jižní okolí Havířova je nejcennější územi co karvinskému okresu zůstalo. Vést tam dálnici skrz už docela hustou zástavbu domků a v okolí Žermánek by byl zločin ;) Severní trasa problémy minimalizuje. Navíc je tam východní obchvat Ostravy. Havířov by tak nebyl přímo napojený na D1.

    Thumb up 3 Thumb down 0
  10. honza :

    Léta se o to mluví. Návrh Trasa je hrozná Je to paskvil .Ten kdo to vytvořil nezná místní poměry.
    Provoz v Havířově vytvářejí sami občané. Spousta místních dojíždí za prací do Ostravy To vytváří dopravní potíže ! (Havířov příměstská část Ostravy ).

    Kamiony do města nesmí! Jezdí jinudy, pokud to není jejich cílová stanice. Jsou jiné dopravní tepny v okolí které by potřebovaly investice . Obchvat tak jak je navržen je o ničem . Nepomůže v dopravní situaci tak jak se předpokládá . Pokud by nebyla silnice zpoplatněna. Tak se sem jen přemístí kamionová doprava ! ! !

    Největší oběti projektu se stanou http://www.sadyzivotice.cz/ (Noví vlastníci z řad rodinných příslušníků (bývalých) vysoce postavených politiků v to také doufají, že prodej pozemků pro stavbu přinese výnosný okamžitý zisk o Jablka nikdy nešlo )
    Frýdek-Místek je tranzitním městem. Obchvat už tam měl dávno být. Havířov není tranzitní město.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  11. honza :

    Když už někdo bude muset objíždět Havířov Směr>>> Havířov sever Tak už to rovnou vezme směrem na Karvinou a Č.Těšín a tam se napojí na dálnici jako doposud. Ty původní plány tu snad byly ještě dříve než se postavila rychlostní silnice F-M Č.Těšín
    Koukněte na mapu https://www.google.cz/maps/@49.7414193,18.5434779,12z Tranzitní doprava Kamiony směrem na Ostravu začnou jezdit přes Havířov !!!
    .

    Thumb up 0 Thumb down 0
  12. aggu :

    honza: Nová trasa je jediná možná. Teda kromě žádné trasy ovšem ;) Ano, kamiony na karvinsko jezdí od rondelu přes Suchou, ale komplet ostatní transit jede úplným středem Havířova. Když jedeš z Ostravy do Těšína, tak máš dvě možnosti, buď šílenou oklikou po dálnici přes F-M, nebo přímo středem města pak na Bludovičák a přes Těrlicko, zase středem zástavby. Havířov je pořád jedno z největších českých měst a mě to normální nepřipadá.

    Thumb up 3 Thumb down 0
  13. honza :

    Každý se snaží jet nejkratší cestou. Obchvat je o dost delší než stará trasa. Lidé budou jezdit stejně jak jezdili, pro osobní vozy zákaz neplatí. Navíc přibudou Převážně Polské kamiony. To je můj názor.
    S Havířovem to jde s kopce.
    http://karvinsky.denik.cz/zpravy_region/v-havirove-dnes-vymeni-vedeni-radnice-20161219.html

    Thumb up 0 Thumb down 2
  14. aggu :

    honza: Průjezd Havířovem od rondelu k zimáku cca 10 minut. Po tomhle obchvatu za 10 minut budeš někde v Těrlicku.

    Thumb up 5 Thumb down 3
  15. honza :

    http://karvinsky.denik.cz/zpravy_region/co-nas-ceka-v-roce-2017-20161228.html

    Thumb up 0 Thumb down 0
  16. potkan :

    aggu – já nevím, zda to děláte soustavně naschvál, ale opět mluvíte nepravdu. Změřte si, jak dlouhý bude „obchvat“ Havířova, kde bude začínat u Třanovic a cvičně si změřte tu trasu třeba do Vítkovic a pak tu „šílenou“ okliku přes Frýdek, která vede skoro 100 % po dálnici. Dospějete k +- stejné vzdálenosti. A pak vzniká otázka, zda vůbec nějaký „obchvat“ Havířova bude třeba. V Havířově je problém cílová/zdrojová doprava, nikoliv tranzit.

    Thumb up 4 Thumb down 0
  17. aggu :

    potkan: Z centra Ostravy do centra Těšína přes Místek: 45 km. Přes centrum Havířova 35 km. „Plus minus stejně“ si představuju jinak ;) Jestli obchvat je třeba, nebo není třeba, nebo kdy bude třeba, o tom já ani ty nerozhodujeme. A vzhledem k tomu, že přes Havířov je to do Těšína kratší cesta a bez zploplatněných úseků, je jasné, že to je i tranzitní problém.

    Thumb up 3 Thumb down 1
  18. potkan :

    aggu: k tomu, aby se mohlo říct, že problém Havířova je tranzit z Českého Těšína, je nutno se podívat na změřené intenzity dopravy. Ty na cestě číslo 11 z Těrlicka do Těšína činí pouze 3391 vozidel denně. A časově kratší to určitě není než skoro stále po dálnici přes FM – to se dá zajet za 20 minut při dodržování rychlostí. O tom, zda obchvat bude či nebude rozhodnou finance a ty určitě v dohledné době nebudou. Vůbec tady v kraji je to celé divné, vede sem dálnice a skoro dálnice, do Opavy by nejraději stavěli 2 paralelní dálnice, do Těšína taktéž. A pak je otázka, zda je to opravdu potřeba.

    Thumb up 1 Thumb down 0

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.